Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Is er een overzichtskaart met aanrijroutes voor auto/voet/fiets, parkeren en waar het mss afgesloten is ivm noodhulp of afstanden?

Overzichtskaart van het terrein? Waar vandaan gesschoten wordt, ingang/eten/sanitair, nooduitgangen e.d.?

Is toch gebruikelijke vooraf-info bij een evenement/festival, me dunkt.

Laatst bewerkt:
Is er een overzichtskaart met aanrijroutes voor auto/voet/fiets, parkeren en waar het mss afgesloten is ivm noodhulp of afstanden?

Overzichtskaart van het terrein? Waar vandaan gesschoten wordt, ingang/eten/sanitair e.d.?

Is toch gebruikelijke vooraf-info bij een evenement/festival, me dunkt.

Ik neem aan dat je navigatie je zeker tot de borden zal leiden. Daarna diezelfde borden en aanwijzingen van de crew opvolgen!

Komen jullie ook allemaal kijken in de Vuurwerkmuseum tent? Daar ben ik ook, samen met andere VWM dudes! En oud vuurwerk is natuurlijk aanwezig!

Ik neem aan dat je navigatie je zeker tot de borden zal leiden. Daarna diezelfde borden en aanwijzingen van de crew opvolgen!

Ja joh duh. Maar info over afgesloten wegen is toch wel handig en normaal, zelfde als bv nooduitgangen op het terrein. Kleinste evenementje moet dit overleggen en openbaar maken, in NL althans.

8" max is ook wat ik heb begrepen... maargoed, trophy staat bekend om de massa... ik denk niet dat we iets tekort gaan komen haha

Ik heb soms echt het idee dat ik hier op een oude wijven forum zit ipv gezellige vuurwerkliefhebbers.
Het gros heeft volgens mij nog nooit een festival bezocht want er komt me hier toch een gemekker voorbij.
Hetgeen wat vast staat is de lokatie, de huisregels en het programma, zoals bij elk ander festival. Wat is er verder nog van belang?

Ga er gewoon heen, laat je verrassen en geniet!

Ik heb soms echt het idee dat ik hier op een oude wijven forum zit ipv gezellige vuurwerkliefhebbers.
Het gros heeft volgens mij nog nooit een festival bezocht want er komt me hier toch een gemekker voorbij.
Whaha, je hebt geen benul, knul. En die grote mond laat je beter thuis want zo profileer jij jezelf al helemaal niet als de gezelligste in huis! :wink:

Pff ja ik lees het hetzelfde! Met alle respect hoor, maar dat valt me nogal tegen na de uitspraken dat ze dezelfde ervaring als de Geelse kanaalfeesten wilden creëeren. Er zal wel een goede reden achter zitten natuurlijk, maar toch.

Pff ja ik lees het hetzelfde! Met alle respect hoor, maar dat valt me nogal tegen na de uitspraken dat ze dezelfde ervaring als de Geelse kanaalfeesten wilden creëeren. Er zal wel een goede reden achter zitten natuurlijk, maar toch.

Mee eens. Valt me ook wat tegen. Maar begrijpelijk, ze zullen vast een top show neerzetten! :)

Het zal nu nooit de grootste show in noord Europa worden. Echt balen dat ze weer met een klein caliber schieten. Hoopte dat ze die ricasa shells die twee jaar geleden niet geschoten mochten worden dit jaar wel schieten, maar die zullen al wel de illegale handel in gegaan zijn.

Laatst bewerkt:
hmmmm zal natuurlijk wel kloppen als de organisatie het zelf meld... maar dat valt dan inderdaad wel wat tegen ja. was wel uitgegaan van 8inch.

eerder is er ook al wel eens groter geschoten dacht ik. en dan met de "duitse mogelijkheden" denkend aan bijvoorbeeld Keulen. waar ook groter word geschoten en je echt niet op grote afstand moet staan.

vind het echt een beetje jammer. ga natuurlijk nog steeds maar je hoopt op het maximale en dat ze zichzelf overtreffen...

hmmmm zal natuurlijk wel kloppen als de organisatie het zelf meld... maar dat valt dan inderdaad wel wat tegen ja. was wel uitgegaan van 8inch.

eerder is er ook al wel eens groter geschoten dacht ik. en dan met de "duitse mogelijkheden" denkend aan bijvoorbeeld Keulen. waar ook groter word geschoten en je echt niet op grote afstand moet staan.

vind het echt een beetje jammer. ga natuurlijk nog steeds maar je hoopt op het maximale en dat ze zichzelf overtreffen...

inderdaad aan zena zal het niet liggen.
toch had je op een aantal 6/7/8 inchers of groter gehoopt voor die oeehhh en ahhh momenten denk aan de trophy finale van 2014.

Wel mooi dat iedereen inclusief mezelf al weken over 8inch spreken, en dr dus helemaal niks van klopt uiteindelijk hahaha
Met 5 inch kan ook iets moois gebouwd worden!

5 inch zit wat moois bij, maar 6 heeft er echt speciale effecten in zitten + 8 is gewoon wel echt heel dik.

Gelukkig zijn er meerdere shows met allen hun eigen interessante producten. Grondsalutes, lucht salutes, heel veel consumenten cakes of mooie mines.

Ik laat me gewoon verrassen. Heel de dag door zal toch wel gezellig worden :).

Back
Bovenaan