Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Laat ik nu net eens inloggen sinds maanden en dit topic opmerken. Kalkar is helemaal niet zo ver rijden dus ik denk dat ik zaterdag ook maar eens op bezoek kom. 5", 8" of 2", maakt me vrij weinig uit, ik kom lekker voor de diverse vuurwerkshows en de mogelijkheid om alvast wat rond te kijken voor Oud & Nieuw. Ben eigenlijk al een aantal jaar niet meer zo met vuurwerk bezig maar het begint toch weer een beetje te kriebelen. Dit zal voor mij de allermeeste demo zijn die ik ga bezoeken en ben dan ook zeer benieuwd, zeker omdat de toegang gratis is wat voor mij als student natuurlijk erg fijn is !

Dat is wel even balen. 5" is ook leuk uiteraard, maar als je uitgaat van 8" dan valt dat nogal tegen. Hopen dat ze het met een superdikke salutefinale een beetje goed maken, haha. Toch nog steeds zin in!

Zaterdag zijn de volgende aanbiedingen te krijgen bij Zena:

Mayhem voor 50,00
Triumph voor 35,00
Revolution voor 100,00

Alleen bij de trophy idd. En werd naar buiten gebracht via Facebook. Ik wilde de foto plaatsen, maar die is te groot blijkbaar...

De actie betaal je op de trophy, later krijg je een mail met een actiecode die je op de Nederlandse site kan verzilveren www.zenavuurwerk.nl
Het vuurwerk kan dan bij het door jou gekozen verkooppunt opgehaald worden tijdens de verkoopdagen

zenavuurwerknl op FB

Hallo,
Zo ver ik heb gelezen over deze actie zijn deze producten die bij trophy aan worden geboden nu de helft van de prijs! Maar deze zijn gewoon voor de Nederlandse consument dus deze kunnen toch gewoon bij een Nederlandse zena dealer worden opgehaald?

Groet, Crown✌️

Blijkbaar hanteren ze in duitsland ook per regio andere regels. Neem kolner lichter, ook gewoon 200mm hoor en echt geen 100en meters afstand. De organisatie had vast ook iets anders in gedachte.

Echt jammer

Blijkbaar hanteren ze in duitsland ook per regio andere regels. Neem kolner lichter, ook gewoon 200mm hoor en echt geen 100en meters afstand. De organisatie had vast ook iets anders in gedachte.

Echt jammer

het zal zena kennende ongetwijfeld een geweldige trophy worden en toch je hebt gelijk de grotere kalibers hadden het net afgemaakt.

5inch is ook leuk om te zien, groter dan wat op de meeste plekken in NL mag, show wordt geschoten door Xena Vuurwerk

Ik zal ook maar even coulant zijn. Ik rij solo van Almere die kant op zaterdag. Planning is om rond 2 uur in mijn hotel op 10 minuten van het terrein aan te komen. Iemand die op de route nog een lift zoekt hoor ik vanzelf.

Pff ja ik lees het hetzelfde! Met alle respect hoor, maar dat valt me nogal tegen na de uitspraken dat ze dezelfde ervaring als de Geelse kanaalfeesten wilden creëeren. Er zal wel een goede reden achter zitten natuurlijk, maar toch.

Een 5" italy cylinder is ook mooi. Hopen dat ze daar ook mee gaan schieten. Zal vast een waar spektakel zijn xena kennende. Die zetten wel leuke shows weg. Ik heb er zin in.

21617536_1823458244335273_1865669187688489560_n.jpg

Back
Bovenaan