Pyromovies HD
Banned
iemand enig idee hoe de vip kaarten te bestellen zijn?
Zijn die er dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iemand enig idee hoe de vip kaarten te bestellen zijn?
Ik ben er dit jaar ook aanwezig samen met een maatje van me! Dat is geen vuurwerkfreak, maar hij houdt zeker wel van een paar harde dreunen en groots vuurwerk! We gaan het hotel van Wunderland boeken, dat is wel zo makkelijk en zo kunnen we beide drinken gedurende de dag. Zo sponsor je natuurlijk ook weer de Zena Trophy..![]()
Ik heb er echt zin in! Hopelijk zit het weer mee, dat is natuurlijk ook altijd maar de vraag.
Is dit te lopen dan? Zat hier ook aan te denken maar is wel duur
Dit hotel is van het park en zit bij het attractiepark. Daar moet je ook zijn dus. Dus zeker te belopen!
Oké top dan denk ik ook dat ik daar heen ga. Of zeg je er iets anders in de buurt
Ik zou nog even wachten met boeken, ik heb vernomen dat het Wunderland park met een aangepaste prijs gaat komen voor de gene die naar de Zena Trophy gaan. Nu betaal je namelijk ook voor het pretpark en onbeperkt eten en drinken.
Gewoon lekker terugrijden erna. Zuipen kan je in de kroeg ook.
Gewoon lekker terugrijden erna. Zuipen kan je in de kroeg ook.
Welke is dat dan? Vind de dichtstbijzijnde op 4/5kmNee komt er niet. Er zit wel een camping op 2/3km afstand
Welke is dat dan? Vind de dichtstbijzijnde op 4/5km
Dat is m, maar via binnendoorweggetjes ben je er in 2km