Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Ik ben er dit jaar ook aanwezig samen met een maatje van me! Dat is geen vuurwerkfreak, maar hij houdt zeker wel van een paar harde dreunen en groots vuurwerk! We gaan het hotel van Wunderland boeken, dat is wel zo makkelijk en zo kunnen we beide drinken gedurende de dag. Zo sponsor je natuurlijk ook weer de Zena Trophy.. :D

Ik heb er echt zin in! Hopelijk zit het weer mee, dat is natuurlijk ook altijd maar de vraag.

Is dit te lopen dan? Zat hier ook aan te denken maar is wel duur

Ik zou nog even wachten met boeken, ik heb vernomen dat het Wunderland park met een aangepaste prijs gaat komen voor de gene die naar de Zena Trophy gaan. Nu betaal je namelijk ook voor het pretpark en onbeperkt eten en drinken.

Ik zou nog even wachten met boeken, ik heb vernomen dat het Wunderland park met een aangepaste prijs gaat komen voor de gene die naar de Zena Trophy gaan. Nu betaal je namelijk ook voor het pretpark en onbeperkt eten en drinken.

Weet jij dit zeker want anders is het een duur weekend. Kom je op 500+euro uit

Gewoon lekker terugrijden erna. Zuipen kan je in de kroeg ook.

Er zit nogal een verschil tussen zuipen en een paar biertjes drinken op een gezellig festival. Je hoeft niet lam te zijn om al niet meer te mogen rijden.

Buiten dat, moet ik bijvoorbeeld een aardig stuk rijden en dan vind ik het wel lekker om in dat hotel te kunnen overnachten. Zo zijn er met mij nog een hoop die zo denken!

Dat ben ik met je eens maar je kan je afvragen of die biertjes nu echt noodzaak zijn en je hotel dus ook?! Kan je niet zonder bier?

Ik hoop op een mooie dag +/- 25gr. Als ik dan de deur uit ga om 12.00 uur ga met een maat. Is toch wel leuk als je een pilsje kan drinken toch :). Meschien ook nog met mede freaks. Maar bedankt voor je bezorgdheid

Inderdaad, er is natuurlijk helemaal niets mis als je een paar biertjes drinkt als je met vrienden naar een evenement/festival gaat. Iedereen lekker in zn waarde laten, en laten we blij zijn dat iedereen zo verstandig is om daarna niet in de auto te stappen :wink:.

Back
Bovenaan