Rijswijkse vuurwerkhal

Zoals ieder jaar ook een reviewtje van mij,

Woensdagavond eerst op Vuurwerkcrew zeer gezellig op de chat en om 23:30 was het moment aangebroken.
Het vuurwerk ophalen, allereerst bedank ik Frits voor zijn goede hulp, ik ben verzorgende van mijn ouders daar laat ik het bij, en de tijd versprong. Dat werd meteen opgelost !
Alle online bestellingen liepen goed ook kartonvoordeel bestellingen was goed verzorgd.

Bestellingen zijn te bekijken in je account, erg makkelijk, 5x klik printen en op pad.
Aangekomen een gezellige groep al buiten, deur gaat open worden hartelijk ontvangen.
En dan de sfeer, heerlijk best apart in de nacht in een vuurwerkhal.
Alles is netjes te bekijken, zat ruimte veel hulp bij je bestelling te controleren en ook extra handjes om te tillen. Zo bij de auto.

Toch even blijven staan genieten van de gezelligheid vrolijke gezichten de liefhebbers zijn blij en tevreden. Niemand word vergeten en iedereen is even belangrijk.

Zijn er eventueel dingen die net niet gaan zoals ze moeten gaan zo ook voorgaande jaren een allerlaatste afkeuring of wat dan ook het word opgelost en dat duurt geen 6 uur :D

Dus weder ben ik weer zeer tevreden over het assortiment de demo's natuurlijk het jubileum vuurwerk,
communicatie, vragen of wat dan ook. Sfeer is echt, en de vriendelijkheid met hulp is voor mij weer de beste.

Bedankt Frits en Team

Ook dit jaar ben ik weer bij de Rijswijkse Vuurwerkhal langs geweest. Zoals altijd is het daar goed geregeld. Bestelling stond al klaar en dit droeg bij aan een snelle afwikkeling. Daarnaast was er veel personeel aanwezig op de verkoopvloer om klanten te helpen/adviseren bij het maken van een bestelling en om de bestellingen te controleren. De cameraploeg van RTL was ook weer aanwezig en het was gezellig druk in de winkel. Kortom, goede sfeer. De bestelling was compleet en met een goed gevoel gingen we weer de deur uit. Tot volgend jaar Frits en team!

Wat een toptent....de 29e om 10.30 aan de beurt en 7 minuten later zat ik met mijn gecontroleerde bestelling weer in de auto. Nog ff leuk praatje met 2 medewerkers over mn show en schietsysteempje en hopsa, op naar de volgende winkel. Volgend jaar weer naar Frits.

Prima en snel geholpen. Personeel stond vreemd te kijken dat je met 2 big shoppers en een grote sporttas met het ov naar huis gaat.

Komt er nog een uitleg over de stilte rondom kartonvoordeel of moeten we het doen met" in overleg met Frits is besloten dat........."

Het is alleen op het forum stil omtrent bovengenoemd onderwerp.
En dat houden we zo.
Omdat wij de eerste winkel in Nederland zijn die op deze manier zaken deed weten veel klanten ons inmiddels wel te vinden. Met of zonder reclame.

Het is alleen op het forum stil omtrent bovengenoemd onderwerp.
En dat houden we zo.
Omdat wij de eerste winkel in Nederland zijn die op deze manier zaken deed weten veel klanten ons inmiddels wel te vinden. Met of zonder reclame.

Duidelijk! Was slechts benieuwd naar de beweegrede aangezien er zo resoluut stelling werd ingenomen. Ik ga toch wel naar de vuurwerkhal 😃

De kogel is door de kerk, wij mogen weer reclame maken voor kartonvoordeel.
De webwinkel van kartonvoordeel.nl staat weer boordevol aanbiedingen en er komen er nog meer bij.

Mike moet alleen de status van kartonvoordeel op VWC nog even op actief zetten.
Alvast bedankt Mike.

Via deze weg wil ik jou Frits met iedereen die mij geholpen heeft bedanken dat ik nu jaren in ziekte van mijn vader heel mooi vuurwerk heb kunnen verkrijgen hij heeft er heel veel van genoten.
10 mei na een medische fout is mijn vader overleden. Bij de avonden die er nu zijn geweest en komen komt het fenomeen Frits en de Rijswijkse vuurwerkhal en vuurwerk crew veel voorbij.
De services die verder gingen dan een gewone winkel.

Bedankt ! zeer gewaardeerd en veel respect.

Gr

Robert

Beste Robert. Mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Mooi om te horen dat jij en je vader zo hebben genoten van het vuurwerk en dat je op die manier je waardering uitspreekt voor Frits en team van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Assortiment samenstelling en service zijn inderdaad dik in orde.

Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Mooi om te zien dat jullie zulke mooie ervaringen hebben gehad.

Back
Bovenaan