Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

en nu maar hopen op droog weer, iig goed nieuws en ben er zeker bij.
De editie in Bree vond ik trouwens beter als die in Maaseik, dus als deze weer te vergelijken is met Bree is het helemaal top.

De afstanden bij Kölner lichter is ongeveer 200m daar de rijn bijna 400m breed is op dat stuk.
Over de Annakirmes nog maar te zwijgen.:D

Toschpyro had een paar jaar geleden dacht ik 12 inch geschoten dus dat zal dit jaar ook wel de lucht in gaan.Zeker aanwezig��

VIP kaarten zijn alleen te bestellen via een speciale code Roel, als je hem ook wilt moet je maar een PB sturen...

Even voor de goede orde... Dit was een onderlinge grap tussen Roel en mij. Ik weet niks over VIP kaarten en ik kan ook geen code doorgeven.

Ik krijg namelijk verzoekjes via PM om de code door te geven :D:D:D

Dus voor vragen over eventuele VIP-kaarten graag even contact opnemen met Zena.

Even voor de goede orde... Dit was een onderlinge grap tussen Roel en mij. Ik weet niks over VIP kaarten en ik kan ook geen code doorgeven.

Ik krijg namelijk verzoekjes via PM om de code door te geven :D:D:D

Dus voor vragen over eventuele VIP-kaarten graag even contact opnemen met Zena.

Whahahaha!

Klopt, kwam hem ook al tegen inderdaad. Programma ziet er lekker uit. En fijn dat de shows dichter op elkaar zitten nu, ideaal.

Hierbij het programma van de Zena Trophy 2017

programma zena trophy.png

Dus toch 9 shows i.p.v. 8 shows zoals in de eerdere berichtgeving is aangegeven en ook wat dichter op elkaar ingedeeld. Een Europees Kampioenschap kan bij de Trophy niet ontbreken en ik zag in het programma ook al het onderdeel EK vuurwerkstapelen voorbij komen. Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in!

Wel apart, voor ons freaks kan het natuurlijk niet dichtbij genoeg, maar je zou toch denken dat de afstand bedoelt is voor als er iets omvalt ( of welk scenario dan ook ) dat het dan niet in het publiek komt. Dan is 80% van het schietbereik wel vreemd natuurlijk.

In ieder geval hebben we er zin in om Duitsland even op z'n kop te zetten, wat betreft het maximale kaliber ga ik momenteel nog niets verklappen, maar qua beleving zouden we de goeie tijden van de Geelse Kanaalfeesten weer moeten kunnen evenaren :)

Knallende groeten!

Over afstanden gesproken, Geel was in de goede jaren echt vet en de afstand behoorlijk.
Dus als de Trophy daar weer een beetje bij in de buurt kan komen maken jullie ons helemaal blij :)
Die paar meter meer of minder maakt dan helemaal niks uit!
Ik krijg er steeds meer zin in!

Inmiddels ook een groepje opgetrommeld om te gaan en verwacht wel met een mannetje of 4 a max 8 die kant op te gaan.. Zwolle present!

Ik ben ook aanwezig samen met nog 3 man, hoop dat we weer via kunnen gaan net als in 2015.
Op de site van de trophy staat volgt iemand enig idee wanneer er meer bekend wordt omtrent via kaarten ?

18u00 - 18u10 MASCLETA
19u00 - 19u05 DAYLIGHT
20u20 - 20u26 ZENA TROPHY 'THE BATTLE' VUURWERKSHOW TEAM 1
20u30 - 20u36 ZENA TROPHY 'THE BATTLE' VUURWERKSHOW TEAM 2
20u40 - 20u46 ZENA TROPHY 'THE BATTLE' VUURWERKSHOW TEAM 3
20u50 - 20u56 ZENA TROPHY 'THE BATTLE' VUURWERKSHOW TEAM 4
21u00 - 21u06 ZENA TROPHY 'THE BATTLE' VUURWERKSHOW TEAM 5
21u20 - 21u30 ZENA VUURWERK'S SHOW-OFF
23u00 - 23u30 SPEKTAKELSHOW

14u00 OPENING FESTIVAL
15u00 - 19u00 GRAFFITI
15u00 - 19u00 FUN & KID'S CORNER
15u00 - 20u00 WORKSHOP 'VEILIG OMGAAN MET VUURWERK'
15u00 - 20u00 EK VUURWERKSTAPELEN

Ik ben er dit jaar ook aanwezig samen met een maatje van me! Dat is geen vuurwerkfreak, maar hij houdt zeker wel van een paar harde dreunen en groots vuurwerk! We gaan het hotel van Wunderland boeken, dat is wel zo makkelijk en zo kunnen we beide drinken gedurende de dag. Zo sponsor je natuurlijk ook weer de Zena Trophy.. :D

Ik heb er echt zin in! Hopelijk zit het weer mee, dat is natuurlijk ook altijd maar de vraag.

Back
Bovenaan