Zena Trophy 2015 – Be there!

Mooie dag avond gehad en een aantal mooie shows gezien.
Inderdaad de aankondiging van de shows was niet goed, ik denk persoonlijk dat de showoff en zena product gaassss omgedraaid was....veld leeg beginnen me ineens uit het niets die tails te rammen.
Vond de eindshow mooi maar niet af, denk dat er genoeg is blijven staan. De finale was echt vreemd.

Verder weer genoeg bekenden gezien......toppie.

Omroeper was onverstaambaar dus wëet t öok niet zeker. Wat ik eruit op maakte was dat de jubileum show maar waar de show off san? Samengevoegd ofzo? Genadelös bruteshow iig...hoeveel kartonnen daar wel niet de lucht in gingen, meestal gelijk van de 5 posten...ongelooflijk. Dank vwc!

Puik sfeertje hier, wel nog dik uur in de kou wachten op alotshow, brre.

1100 cakes in de Zena show off is mij verteld ;)

Geweldige dag gehad, goed georganiseerd voor zo veel mensen. Blijft altijd dat de beste stuurlui aan wal staan,doe het ze niet na.

Heb toch een beetje een kater gevoel.

Veld publiek - te smal.
Mascleta - mwah veel te veel gedempt en raakte me dus niet.
Daylight - dit was ontzettend genieten
Trophy - veel de zelfde produkten gezien. Mogen ze wel eens iets anders op verzinnen. Vwc duidelijk de betere.
Show off - genieten
Vwc jubileum - onverwachts zonder aankondiging. Heerlijk salutes.
Eindspektakel - spektakel wil ik t niet noemen. 17 minuten is geen half uur. Was ook geen whaauw gevoel bij. Heerlijk die salutes zo tussendoor maar de rest vondt ik tegenvallen.
Eten en drinken - stukken beter dan vorig jaar.
Plasbandje - 2 euro voor 1 keer plassen is een aardig prijsje. Geef de mensen een keus. Los betalen of een bandje.
Toegangs weg trap (wc) was slecht. Daar scheen ook nog een lamp richting water waardoor je verblind werdr en tegen iedereen aan liep. Je kunt dan de verkeerde treffen.
Uitgang na eindshow - was dik in orde. Nooduitgang open maken en een heleboel tijds winst :D

En nu niet iedereen tegelijk mij aanvallen ivm de plus en min punten. Ik had een verwachting en die is niet uitgekomen.

Veld publiek - te smal.
Trophy - veel de zelfde produkten gezien. Mogen ze wel eens iets anders op verzinnen. Vwc duidelijk de betere.
Show off - genieten
Eindspektakel - spektakel wil ik t niet noemen. 17 minuten is geen half uur. Was ook geen whaauw gevoel bij. Heerlijk die salutes zo tussendoor maar de rest vondt ik tegenvallen.
Plasbandje - 2 euro voor 1 keer plassen is een aardig prijsje. Geef de mensen een keus. Los betalen of een bandje.
Toegangs weg trap (wc) was slecht. Daar scheen ook nog een lamp richting water waardoor je verblind werdr en tegen iedereen aan liep. Je kunt dan de verkeerde treffen.
Uitgang na eindshow - was dik in orde. Nooduitgang open maken en een heleboel tijds winst :D

En nu niet iedereen tegelijk mij aanvallen ivm de plus en min punten. Ik had een verwachting en die is niet uitgekomen.

Amen densta je ha helemaal gelijk de prof zo vorig jaar was zoveel beter naar mij mening.
Minste de 6/8 inch shells wel.
Geen wauw gevoel nee die ik vorig jaar wel had.

en dat is 1...
niet je van het opgenomen, de volgende worden beter.

ik deel je mening wel, Densta. kan je er dus niet op aanvallen :D

en dat is 1...
niet je van het opgenomen, de volgende worden beter.

ik deel je mening wel, Densta. kan je er dus niet op aanvallen :D

Masleta was geweldig daylight show ja wel beter uitgevoerd als vorig jaar.
De trophy zelf ja vwc de beste show duidelijk.
Voor de rest gewoon een top dag gehad.
Finale was oke toch ja ik vond hem vorig jaar beter.
Mijn persoonlijke mening.

Dus ja ik ben meer dan tevreden over de gehele dag eten/drinken beter geregeld als vorig jaar.
Ja persoonlijk had ik van de prof show iets meer verwacht vergeleken bij vorig jaar.
En ja je mening moet je kunnen geven toch.

Veld publiek - te smal.
Show off - genieten

de veld kon wat beter stonden wat te ver af. mascleta was gedempt had met de regels te maken.
de tussendoor show mochten ze zelf uitkiezen en ze mogen tot bepalende bedrag. eten was goed.
wc hadden ze een 1euro moeten vragen. de eindshow blijft aantal dingen staan door defeckte schietkist. daylightshow was bruut maar bleef ok paar dingen nog staan. verder vond ik het goed geslaagd

Man Man Man die eindshow en de Vwc profshow je kon er op een paar meter vanaf staan buiten het terrein, dat was echt geweldig alle bommen boven je kop en vluchtende mensen als het weer te lang breed branden echt geweldige ervaring, je kon het zo uit de lucht pakken :) blij dat ik niet op het festivalterrein ben gaan.kijken want daar stond je er echt ver vanaf. De broekspijpen wapperden bij de salutes...

Holy shit wat een dag! Mascleta netjes, daylight was geweldig. Trophy showtjes waren erg eentonig.
Eindhsow was niet geniaal, maar toch wel genieten.

Die vwc show! Heerlijk hoe je dat echt voelt.

Zat samen met mijn vriendin en een maat bij de nooduidgang bovenaan de hoek op de heuvel. Ik was te laat met inpakken... Na eindshow duwde iedereen dat hek om en mijn vriendin en ik stonden nog stoeltjes in te pakken etc.

Maar mag de pret niet drukken. Gratis festival --> zijn beperkingen aan. Gewoon vuurwerk, veel freaks, en meer eten dan vorig jaar. Aantal kippevel momenten gehad, gewoon helemaal juichen als er zoveel salutes de lucht in gaan.

Als het goed is staat alles perfect op beeld, stond vrij vooraan beetje op de heuvel en de nieuwe lens is wijd, echt heeeell wijd.

Alleen beetje koud in de avond :p

Nou, daar gaan we dan.

Leuke dag gehad met mijn maat uut Grunn en de vrouwen.
Was allemaal goed geregeld en zo zie je dat er van elk jaar weer geleerd wordt voor het jaar erop.

Paar hele leuke showtjes gezien.

De Mascleta is leuk maar telkens toch totaal anders.
Die klappen op zo'n grasveldje is gewoon zonde.
Leuk dat het gedaan wordt maar wel zonde van die lijnen :p

Daylight show was echt een heel stuk beter dan voorgaande jaren.
Lekker weg geshoten en wat meer kleurrook, zoals ik het graag zie.

De Zena Show off was echt heel vet zeg.
Mooi geschoten en lekker gas erop.
Zo zie je maar weer dat een goede consu show het wint van een laffe profshow. Heerlijk gedaan mensen.

Het Jubileum vuurwerk van Vuurwerkcrew zat leuk in elkaar.
Ik vond het een geslaagd showtje.
Nog gefeliciteerd VWC en om dat op zo'n manier even lekker van je af te schieten, mooi hoor!

Slotshow was leuk. Paar mooie bommen gezien maar niet echt speciaal ofzo. Vorig jaar was beter, het jaar erop nog veel beter :p
Volgens er ging ook het één en ander niet helemaal zoals het hoorde.
Mocht de pret niet drukken, heb er prima van kunnen genieten.

Al met al weer top geregeld door iedereen en je ziet dat het elk jaar weer professioneler wordt in de organisatie.

Iedereen bedankt voor de mooie dag.

Veld publiek - te smal.
Show off - genieten

Kan mij hierin ook wel vinden.

Vooral de laatste grote show viel tegen vergeleken met vorig jaar.
Denk dat we wat verwend zijn geworden na vorige jaren..:D

Heb uiteindelijk wel een super gave dag gehad. Bedankt hiervoor ZENA/Original!!!!!!

Beetje off topic, tientallen drankorgels gepakt bij een controlle in Eindhoven.
Die konden de camping niet vinden haha

Back
Bovenaan