Zena Trophy 2015 – Be there!

Vwc heeft van mijn part gewonnen met de battle! Prachtige show! Jubileum show was ook echt AWSOME!!!! DIK RAMMEN!!!! De zena showoff kwam even onverwachts.of had dit toch andersom moeten zijn?vond hem wel heeel bruut!! Wij hadden besloten om de spektakelshow buiten het terrein te kijken op de looproute ivm drukte bij einde show.wij zaten bij een tentje (bordje kantine open) met een bakkie pleur zo ongelooflijk dicht bij het schietveld!!!mega wat was ik blij dat we dat hadden gedaan! Vonken op straat,kop onder de zooi,en wat een dreunen!!!! Big smile nog ff gesproken. 8inch kom niet ivm dat tentje daar.maar wat heb ik nogmaals enorm genoten van 5inch!! Alle shows mogen zien en eindshow bezorgde mij kippenvel!!!!

Topdag,gehad!!
Prachtig georganiseerd, mooi terrein. Alleen die trechter bij die trap richting het grasveld daar had wel wat crowdmanagement naaf kunnen kijken.
Mooi die lampen langs het water, leuke muziek heel de dag. Lekker veel eettentjes, leuke randactiviteiten. En een betere sfeer dan vorig jaar.
Qua vuurwerk vond ik persoonlijk de mascleta iets minder dan vorig jaar, maar nog gruwelijk.
De dagshow heeft mij het meest verbaasd, ongelofelijk goed, topper van de dag.
Qua trophy vons ik het vuurwerkmuseum veruit het beste!! Met kop en schouders.
De zena show off (foutje omroeper?) Was heerlijk rammen met consumentenvuurwerk.
Vanaf de vwc show gekeken bij het bordje kantine open buiten het terrein bij de eerste parkeerplaatst.
Prachtig dicht erop, de vwc showoff was kicken. De tails schoten op die plek letterlijk recht over mijn hoofd.
De eindshow.. tja.. alsnog goed! Maar vergeleken met andere jaren een stuk minder..
Leuk die watercakes! Verder waren de themas niet zo, de bommen minder speciaal, de tails en mines net te klein. Minder shells tegelijk.. en sorry, maar vergeleken met al de andere shows en de verwachting in vergelijking met andere jaren was de finale drie keer k u t.
En het gebeurd vaker bij shows, maar als vuurwerkfestival is een half uur een half uur en geen 18 minuten.
Verder alleen maar lof, topdag, top geregeld, mega goede sfeer, goede verkeerssituatie, en prachtige shows.
Met als uitschieter voor mij de dagshow, de zena show off, vwc 10 jaar en team vuurwerkmuseum

Wat een topdag was dit zena bedankt daarvoor:)
Super mooie locatie, eten en drinken goed geregeld en belangrijkste het weer was top
Genoten van de mascleta voor mijn gevoel kwamen de knallen harder over door de put waar we instonden:D
Rammen bij daglicht ook super dik, genoten van de trophy vwc gefeliciteerd terechte winnaar wat mij betreft.
Zena show of vond ik briljant die finale was echt bizar:shocked::D
Show van vuurwerkcrew was ook erg leuk gedaan:)
Alleen de eindshow vond ik velen malen minder als vorig jaar hij duurde maar 17 minuten en de finale was erg raar vele malen minder als vorig jaar erg jammer. Denk dat op deze locatie een pyromusical beter tot zijn recht komt

Was weer een mooi dagje. Maar wat een sombere afsluiting met die 'spektakelshow' saai,kort en niet boeiend. Zonde want was juist daar voor aanwezig :shocked:

En die vage die de omroeper was snapte er bar weinig van allemaal.

Zena/Original Fireworks bedankt!

Lesley, Henri, Glenn, Joyce, Pieter, Gijs Dragonheart en Ronaaron, bedankt voor de samenwerking en gezelligheid!!

Vuurwerkveteranen ontmoet en sinds lange tijd Jan Tijger weer gesproken. :)

Laatst bewerkt:
Zo kom net binnen.
Was een geslaagd feestje jublieumshow was ook echt geslaagd ik denk 2 shows in 1 maar met meerdere finales presetator zei al 4 keer en dan nu een aplaus en daar ging het weer haha

Maar hoe zat het nou precies? Die show na de Trophy was denk de demo (omroeper zei vwc show) en daarna was dan de vwc show met prof? Die begon trouwens ook uit het niets.

De omroeper had t fout. Wij kwamen na de Zena show off show. Wij schoten de (prof)show voor de eindshow.

Was weer een fijne editie. Mascleta en daylight show vond ik beter als vorig jaar, was genieten.
Trophy zelf wss leuk om te zien, vuurwerkmuseum voor mij plek 1.

De show off met met consumenten vuurwerk gaf echt een dikke kick zeg, echt bizar veel. De vwc? show met prof vond ik ook smullen.

De eindshow zat naar mijn mening goed inelkaar alleen ja er ontbrak wat. De pre finale was goed iedereen voor de gek houden dat dit de echte finale was door los te gaan en een berg salutes te schieten om ver volgens met smileys (big smile fireworks) door te gaan was ook heel tof gedaan.

Alleen daarna miste ik wat, het was rommelig, en de bonte finale kwam daarna niet op gang om daarna weer met salutes te eindigen en nog een flauwe toegift te geven waardoor het publiek niet doorhad dat het klaar was.

De show off was gewoon echt kicken en boven verwachting, misschien welmmeer van genoten als van de eindshow. De laatste had ik echt meer van verwacht.

Afstand was te groot, de kalibers moeten omhoog om het echte wauw effect te bereiken.

hier alvast de finale van de mascleta

Heerlijk daggie gehad, lekker genoten van al dat dikke vuurwerk en mooie shows gezien!! En dat allemaal voor niks!! Super toch? Er was ook een gemoedelijke en gezellige sfeer en goed georganiseerd. Natuurlijk er zijn altijd kleine dingetjes maar begin maar eens zelf te organiseren zo een festival dat komt niet uit de lucht vallen zomaar :D Planning / Omroeper had wel wat beter gemogen de vwc show begon echt uit het niets en te laat. Dat is geen probleem maar veel mensen waren al weggelopen of even wat drinken halen o.i.d. en opeens beginnen ze te ramme! :D

Naja whatever we hebben een super daggie gehad vol met vuurwerk en dat de eindshow 13 min te kort was, t zal me worst weze :D Ze hadden met hetzelfde vuurwerk ook kunnen rekken maar dit was gewoon volgas!! Zoals achie zou zeggen.. WOEST!

Geniet van onze eindshow film en volgende week een uitgebreidere video van de trophy!

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Laatst bewerkt:
De show off was gewoon echt kicken en boven verwachting, misschien welmmeer van genoten als van de eindshow. De laatste had ik echt meer van verwacht.

Ben het wat dat betreft helemaal met je eens ook meer genoten van de show-off dan de eindshow.

Ik wil ook nog wel even op de vip kaarten terugkomen. Dit is geen afzeiken maar als je 60 euro voor een kaart vraagt dan moet het wel in orde zijn.

Het diner was werkelijk om te huilen. Er was alleen keuze uit een paella met vlees of vis. Dat kan niet, je verwacht dat je toch wel meer keuzen hebt dan alleen rijst.

Ik hou van paella maar dit mocht de naam niet dragen, het was een hoopje plakkerige te gare zachte rijst met een broodje en een stukje kip, smakeloos!! Schandalig eigenlijk.

Vip tent was verder ok, 5 drankjes is mager. Dessert was wel beter geregeld, keuze uit diverse soorten.

Parkeren was ook geen voordeel te noemen, ja ok 500 meter dichterbij, maar dat kan beter.

Al met al echt geen 60! euro waard. 30 is de max.

VWC show was heerlijk, begin ook en het einde van de avond echt een spektakel.
Heb eindelijk me dummies kunnen kopen, gadgets en zena dingetjes.
Heb een leuke dag gehad en een mooi uitzicht gehad bij de vip savonds!

was zeer mooie zenatrophy beter dan vorig jaar, paar shows niet goed aangekondigd waardoor veel mensen weg gingen en wat gemist hebben,de vwc 10jaars show was BRUUT zeker dat 2keer dacht dat het einde was maar ging weer door fantasisch bedacht,eindshow was wel mooi maar bleef aantal dingen staan denk fout in systemkast hoop mensen gezien, bree was betere locatie jammer dat er iemand zeurd,ik bedanken aan alle teams en crew en zena voor deze feest. Bedankt pyro channel (Remco)voor de dummy's.

mensen die me niet gezien hebben ik had t-shirt shit en original vest aan.

Prima dag gehad, goede shows gezien. Niks op aan te merken ( hooguit de eindshow qua tijd)

Blijf wel van mening dat de eindshow te laat start. Daar zat teveel tussenruimte in. De country muziek heb ik ook niet veel mee. En het pad naar de ingang toe had ook wel verlicht kunnen worden.

Wat een toffe dag weer zeg! Mascleta en daylight beter dan vorig jaar! Echt dik en dan de vwc prof showtje wat was dat lekker rammen zeg top!! Hoop alleen wel dat ze volgend jaar wat aan de lange pauze aan het eind doen kreeg het net zoals in bullingen een beetje koud maarja mocht de pret niet drukken! Ik zeg tot volgend jaar weer!

Back
Bovenaan