Zena Trophy 2013

Als het goed is staat er deze week een 6 pagina tellende reportage van de trophy in de Panorama.

Panorama_2013_ED46_HR.jpg

582024_743298332351275_1419195233_n.png

Miley Cyrus staat er in dus maar even halen :p. Wanneer is deze panorama precies te koop, want weet nog wel van een tijdje terug toen er iets over de kanaalfeesten in stond dat het nog best moeilijk is om dit blad te krijgen.

Miley Cyrus staat er in dus maar even halen :p. Wanneer is deze panorama precies te koop, want weet nog wel van een tijdje terug toen er iets over de kanaalfeesten in stond dat het nog best moeilijk is om dit blad te krijgen.

Ik heb hem gisteren gekocht. Dus hij is te koop.

Ik heb de Panorama vandaag in de Albert Heijn even doorgelezen. Erg leuk stukje! Alle onderdelen van de Trophy komen goed aan bod. Ik zat nog te zoeken naar bekende namen of personen op foto's, maar dat is niet gelukt. Wel komen er verschillende mensen aan het woord en staat vuurwerk zeker positief in het medium :thumbsup:

Ik wilde gisteravond voor het slapen gaan trouwens nog even het pyroworld filmpje van de de pyromusical opzetten via mijn iPad/Airplay, maar dat lukt dus niet meer :frusty:

Hebben de hardrijders ondertussen hun boete al binnen gehad?
Ik heb vorige week een bekeuring binnen gehad.
15 km te hard, ik moet 25 euro aan de gemeente Aken dokken.
Beter te hachelen dan die boetes van Nederland.

Hebben de hardrijders ondertussen hun boete al binnen gehad?
Ik heb vorige week een bekeuring binnen gehad.
15 km te hard, ik moet 25 euro aan de gemeente Aken dokken.
Beter te hachelen dan die boetes van Nederland.

Haha, no comment!! :wink:

PS: mooi heh, zo'n foto van voren...

Ja joh, ik heb ook een boete gehad. gemeente Aken. Ook 25 euro...
Was ook een rare situatie ineens vanuit een 70km weg naar 50km en meteen een flitspaal.... grrrr

Was inderdaad een rot situatie snelheidsverschil was totaal niet goed aangegeven.
Maar 25 euro viel inderdaad nog reuze mee. In Nederland was je een stuk meer kwijt geweest.

die heb ik in het verleden ook eens gehad daar ja.....alleen was die toen 100 euro... :angel:
oftewel...nooit nog ff een vrachtwagen in proberen te halen daar :p

Was inderdaad een rot situatie snelheidsverschil was totaal niet goed aangegeven.
Maar 25 euro viel inderdaad nog reuze mee. In Nederland was je een stuk meer kwijt geweest.

Idd door precies dezelfde flitspaal geflist.
Aparte verkeers situatie daar, je rijdt het dorp binnen, je denk o ja 50 km per.
Maar dan sta je al lekker op de foto.

----

En ik keek me toch een partij chagrijnig op die foto zeg.
Alsof ik het al wist, dat ik geflist zou worden.

Back
Bovenaan