Zena Trophy 2013

Ik heb heel de tijd zitten twijfelen maar ik kom toch niet. Het is echt heel erg ver weg en het evenement duurt me bij elkaar te lang.

Wat een prachtige show gezien. Jammer dat het geluid ermee stopte maar dat maakte het spektakel er niet minder om. Rob alle credits voor jouw en je team.
Top dag gehad, ook Zena bedankt voor de goede zorgen.

Wat een vette dag. Mascleta was subliem. Top geregeld van FPM. Laatste show had ook een dikke wow factor. Recht omhoog kijken... heerlijk!!!

Laatst bewerkt:
Ff vanaf de snelweg, wauw wat een heerlijke escalatie show, wel jammer dat de fallout richting publiek ging. Ging stuk in de kou maar de eindshow maakte alles goed. Maargoed nu nog ff hel in de auto maar huis met een dennis-pyro die zn bil niet onder controle heeft hehehe wa ne lucht.

En oja hoop niet dat er wat ernstig is gebeurt ivm die ambulance.

Wat een heerlijke dag gehad!
Als eerste de Mascleta gehoord/gezien en wat een geweld was dat! Heerlijk!
Ondertussen even wat te eten en te drinken wezen halen.
En toen kwam de Trophy, En wat was dat leuk om te zien.
En tussen de Trophy en de product demonstratie in wat staan kletsen met een paar heren bij het kampvuur die aardig werd opgestookt door het broertje van een maat van me! ( pyromaan1999, dat is zijn bijnaam die die kreeg van iemand die er bij stond)
Een paar keer de slappe lach gekregen van ene "Marijn" die aardig aan het bier had gezeten xD Die vooral een heel mooi interview met Pownews had :P
Toen weer terug naar de auto gegaan en zitten wachten tot de Pyromusical zou beginnen, maar voor ons werd het helaas te laat en zijn we gaan rijden, want we moesten nog even 3 uurtjes naar huis tuffen.
Zag helaas ook een ambulance het terrein oprijden, hoop niks ernstigs ?
Onderweg helaas nog 2 keer geflitst in Duitsland...... En niet te zuinig ook.

Al met al een hele leuke dag gehad, helaas de eind show niet kunnen zien maar die zal vast wel iemand gefilmd hebben ;)

Ook ik wil Zena bedanken voor een onvergetelijke dag!!

Laatst bewerkt:
Mascleta...Top....Trophy...Top....(winnaar denk ik terecht, maar close call met fpm en vwc)...pyromusical.....tja...die hebben we niet gehad, maar wel een super vette show, jammer dat de muziek er geen zin had, maar was hoe dan ook een dikke show.

ik stond vanaf de camping met de pyromusical .

er was een rekje in de brand gevlogen , waardoor er geroepen werd om te stoppen door de schietlui.
dit is overigens ook heel goed vind ik , want we stonden aardig dichtbij met zijn allen , om maar te zwijgen over de mensen die aan het schieten waren.

toen er geroepen werd om te stoppen stopte de muziek , een paar bouwers wouden het brandje live terwijl de show bezig was blussen , maar het brandje ging vanzelf uit door de liftcharge van de overige shells .
zover het muziek stop incidentje.

voor de rest :) , wat een fantastische dag was dit zeg :D , 1 om in te lijsten wat mij betreft :)

omgeving = prachtig
mascleta , = heel vet !
zena trophy = top!
zena demo = altijd leuk :) plus de mini gas erop finale die er achteraan kwam :P
pyromusical = ondanks dat het geluid weg viel , :D = WOW !

nog nooit zo overdonderd geweest door vuurwerk.

video`s volgen uiteraard :)

Zena / original en iedereen die meegeholpen heeft om deze dag te maken zoals die was , bedankt !

het blijft erg jammer met zoveel wind en een open vlakte en een grasveld.
komt totaal niet over zoals het is bedoeld en ik mis dan ook de hele akoestiek van de stad.

de terremoto leek trouwens ook niet erg lekker volgas te lopen ?
neemt niet weg dat het erg knap is gebouwd en ontworpen en de hele mascleta loopt wel aardig verder.

Laatst bewerkt:
Echt een super dag geweest. Hier en daar misschien wat schoonheidfoutjes maar 100% perfectie bestaat niet.Als je bedenkt hoeveel inzet iedereen heeft gedaan kan ik alleen maar een diepe buiging maken.
De Mascleta,Pyromusical en de trophy is gewoon iets uniek wat we hier niet snel meer gaan meemaken.
Daarom hartelijk dank aan Zena/Original voor het organiseren van dit unieke spektakel en echt iedereen die dit medemogelijk hebben gemaakt. HET WAS TOP!!!

SS854141.jpgSS854142.jpgSS854143.jpgSS854144.jpgSS854146.jpgSS854147.jpgSS854148.jpgSS854149.jpgSS854150.jpgSS854151.jpg

Hierbij mijn filmpje van de Pyromusical bij de ZENA Trophy 2013. Gefilmd vanaf de camping en de eerste minuut wat beweging in de beelden omdat we toch wat te dichtbij stonden. Helaas hield de muziek ermee op maar dat maakte verder niet uit, wat een show zeg:

PS: is het een idee om een speciaal ZENA Trophy Film & Foto topic te maken?

Back
Bovenaan