Zena Trophy 2013

Sorry hoor maar dit is niet zomaar een vuurwerkshow!!!
Dit is een hele dag genieten.
Gisteren nog bijna 7 uur in de auto gezeten voor 36 minuten vuurwerk.

Je bent freak of je bent het niet!

Ik ga er ook heen. Voor mij is het 1,5 uur rijden enkele reis. Dit wil ik niet missen. Hier moet ik heen. En het is nog gratis ook. Nog 6 dagen wachten.

Was het niet eerst in de eindshow max. 12"? In de nieuwsbrief van Vuurwerkcrew zie ik staan 6"?

Verder maakt het mij niet uit, komen zullen we toch hotel is geboekt! Nieuw statief kopen en dan zijn we er klaar voor!

Zena Pyromusical met Original fireworks ramfinale

Zena Pyromusical met Original fireworks ramfinale

Dit wordt weer een absoluut hoogtepunt tijdens de Zena Trophy! Voor degenen die het niet weten: een Pyromusical is een vuurwerkshow met een choreografie gebaseerd op muziek. De Zena pyromusical 2013 wordt een waanzinnige show die zijn weerga niet kent in Europa. Een internationaal team van pyrotechnici is ingeschakeld om deze pyromusical te verzorgen. Zij zijn inmiddels al weken bezig om er een fantastisch spektakel van te maken. Om de show helemaal perfect te maken is er zelfs speciaal vuurwerk ingevlogen vanuit verschillende Europese landen.

Timing, vette muziek, perfectie; bereid je maar alvast voor op een show die je nooit meer zult vergeten. Het wordt een groot spektakel met een werkelijk zinderend einde. Als afsluiter van de pyromusical komt er namelijk een mega vette finale waarvan je broekspijpen gaan wapperen. Zoveel vuurwerkgeweld heb je waarschijnlijk nog nooit gezien. De Belgische vuurwerkgroothandel Original Fireworks verzorgt het vuurwerk voor deze finale. Daarbij worden kosten nog moeite gespaard. Tip van de organisatie: Oordoppen meenemen!!!

Dat mag je echt niet missen! Zorg dus dat je er bij bent!

Zena

Het is mij nog onduidelijk welke nieuwe producten er geschoten worden. Worden hier zowel de NL als BE cakes e.d. geschoten?

Het is wel heel jammer dat het "maar" 6" is vind ik terwijl dat wel eerst werd geroepen. Die hele grote maken het gewoon specialer en voor mij 1 van de redenen om te gaan. Dan maar hopen dat dit word gecompenseerd met exclusieve andere bommen.

Ben benieuwd of de kanaalfeesten van vorig jaar kunnen worden overtroffen, de lat is toen wel heel hoog gelegd.

Voor wat ik begreep met name Nederlandse nieuwe producten. :wink:
Ook van het nieuwe Burnit nog meer dan we afgelopen vrijdag hebben gezien.

Hoe de schietlijst eruit ziet, zullen we pas zaterdag weten.

Dit hoorde ik inderdaad ook,
Wat ik dan persoonlijk jammer vind is dat er op de winkeliersdemo (waar je toch je klanten moet winnen) niet meerdere nieuwe artikelen geschoten werden als deze toch in vooraaad zijn (met name de nieuwe zena boxen)

Laatst bewerkt:
Helaas is het nieuws waar. Een vriend van me (Tristen) heeft vanmorgen contact gezocht met rob bakker over de finale show. En rob moes jammer genoeg bevestigen dat zaterdag het Max caliber 6" bedraagt. Vergunning technisch kon zena het niet rond krijgen

Laatst bewerkt:
5x 6" in de breedte en wat 4" en 3" en cakes eronder geeft ook een heel mooi plaatje.
En dan nog ff een brute salute finale erachter aan... :p
dan maar geen 12"
zal er zeker niet minder van genieten.

Laatst bewerkt:
Vuurwerkmuseum; een liefhebbers club/website opgericht in 2004 door een aantal ‘oudjaar veteranen’ die het vuurwerk van ‘vroegâh’ een centrale plek op het internet wilde geven.

Tijdens de Zena Trophy van 2006 hadden vuurwerkmuseum leden in samenwerking met Zena een kleine uitstalling van klassieke dummy’s, folders en posters georganiseerd.

Tijdens deze Trophy zijn ze terug met een enorme uitstalling dummy’s van de jaren '60 t/m de jaren '90
en moderner. Verschillende museum leden komen naar Bullingen om de privé collectie uit te stallen, een uniek gebeuren voor liefhebbers van klassiek vuurwerk. Uiteraard heeft het vuurwerkmuseum een gedreven team die de museum show tot iets speciaals gaat maken.

Tot ziens bij het live museum tijdens de Zena Trophy!
www.zena-trophy.com

vuurwerkmuseum-FB.jpg

Programma
Wat kan je allemaal verwachten tijdens de Zena Trophy 2013? Natuurlijk het allervetste vuurwerk en de gruwelijkste shows! Naast al dit prachtige geweld zullen er ook allerlei activiteiten georganiseerd worden.
Wij proberen ons zo goed mogelijk aan onderstaande planning te houden, het kan echter altijd voorkomen dat een onderdeel ietwat uitloopt.
17:00 – La Mascleta
19:00 – Prijsuitreiking vuurwerk werpen
20:30 – 21:15 – 1e helft Zena Trophy
21:30 – 22:15 – 2e helft Zena Trophy
22:30 – Prijsuitreiking Zena Trophy
23:00 – Demonstratie nieuwe Zena producten
00:00 – Pyromusical
00:30 – Zena Afterparty
Naast al dit vuurwerkgeweld zijn er ook nog activiteiten die gedurende de hele dag plaats zullen vinden:

R/C-Choppers Freestyle
Vuurwerkmuseum
Zena graffiti-artist
EK Vuurwerk-werpen
Workshop “omgaan met vuurwerk”
Eten & Drinken
Live muziek
De Zena Trophy 2013 is geschikt voor alle leeftijden.

Iedereen is welkom en de entree is gratis!
Begintijd: 14:00 uur
Eindtijd: Late….

@davinstyle, ja dus :wink:

@Davinstyle Ja en nee, maar om 14:00 uur beginnen de ''kleinere'' activiteiten. Zoals het EK Vuurwerkwerpen, het Omgaan met Vuurwerk (fontijntje afsteken) meer van die kleine maar toch leuke dingen!

Maar het echte grote werk begint vanaf 17:00 uur: La Mascleta!

Edit: Burning Salvo was me voor, deze pagina stond nog open! Heb je het antwoord tweemaal haha!

En het klopt wat rbfireworks zegt. Ik heb vanochtend Rob Bakker (Big Smile Fireworks) even gevraagd hoe het nu zit met de Pyromusical. Zena heeft helaas de vergunningen niet voo 12 inch gekregen. Ze zullen tot en met 6 inch shells gaan schieten! Maar Rob heeftm ij bevestigd dat ze een fantastische show gaan schieten! En dit gaan ze ook zeker doen. Met +2500 shells moet een fantastische show te maken zijn! In ieder geval, succes met de voorbereidingen! :bye:

Vind het persoonlijk wel jammer dat er geen grote bommen geschoten worden, kun je een tema altijd perfect mee afsluiten. Ik verwacht dat Zena er alles aan heeft gedaan om dit voor elkaar te krijgen, daar zal het niet aan hebben gelegen vermoed ik.
Maar goed, als er goed materiaal geschoten wordt is er ook een perfecte show met 6'' te maken.
Ik heb er ontzettend veel zin in.

Het is de bedoeling dat de eindshow Geel 2012 zeker gaat overtreffen,de broekspijpen gaan op zekers wapperen,als ze al niet afgescheurd zijn tijdens de mascleta!

Back
Bovenaan