Zena Trophy 2013

Oke! Want het zou wel fijn zijn nu een maand van te voren om te weten waar te overnachten. Komt de camping er heeel fijn! Komt die er niet moet ik en denk ik ook anderen iets anders proberen te regelen voor een slaapplek, en dit wordt nog moeilijk aangezien veel in de omgeving aan vol aan het raken is!

Wat heb ik hier zin in zeg! Gaat een geweldig weekend worden, met alleen maar echte liefhebbers! Zin in!

Ik heb op VWB even netjes laten weten dat het echt te lang duurt allemaal.

MichelWRX, on 22 Aug 2013 - 8:02 undefined, said:
Laten we het eens over verblijfplaatsen, campings en vervoer hebben i.p.v. lekkermakers.

Mensen willen weten waar ze aan toe zijn, want het is kortdag om nog vrij te vragen en dingen te plannen.

Alle info gaat totaal langs alle liefhebbers heen heb ik het idee en die info komt uit bij een klein gesloten groepje. ;) ;)

90% van de freaks weten nog helemaal niks, op dat er wat dingen zijn afgelast na en ze worden het een beetje zat krijg ik het idee.
Ik spreek er de laatste tijd genoeg dus weet wel een beetje wat ze ervan denken.
Ik spreek nu niet voor mezelf, want desnoods kampeer ik in het wild maar het is denk niet de bedoeling dat er straks aan de rand van het vliegveld allemaal tenten staan.

Ik snap dat het lastig is maar wij willen ook duidelijkheid.

Valerie, on 23 Aug 2013 - 09:36 undefined, said:

Heren,
Wij zijn nog omtrent een aantal zaken aan het onderhandelen, waardoor we op een aantal vragen nog geen correct antwoord kunnen geven, wij proberen dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen...Het is een groot evenement, met heel veel personen achter de schermen, die allemaal wel op iets nog bevestiging moeten geven, en wij van Zena die dan enkel willen dat het met 100% zekerheid bevestigd wordt en tip top in orde is, daar kruipt jammer genoeg tijd in...en dan laten (lijken) er een aantal dingen op zich wachten...Maar ik beloof jullie dat van zodra wij meer weten, jullie het ook weten! Ik kan jullie garanderen dat we met de Zena Trophy full time bezig zijn! En net als jullie uitkijken naar 28 september!

één ding is alvast zeker...het wordt een knallend feestje hoe dan ook! ;)

Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben is er een echte Mascleta onderweg naar Büllingen! Deze Mascleta is ontworpen door het Spaanse bedrijf Ricasa.

Ricasa is 1 van de bekendste pyrotechnische bedrijven wereldwijd en bestaat al meer dan 100 jaar. Door de jaren heen heeft Ricasa de meest geweldige shows verzorgd! Wat dacht je van bijvoorbeeld de eindshow van de Olympische Spelen in 2000?! Neem eens een kijkje op de website www.ricardocaballer.com zie daar zelf wat voor immense projecten Ricasa heeft verzorgd.

Naast het meest indrukwekkende siervuurwerk heeft Ricasa al vele jaren laten zien dat ze de beste Mascleta’s van de wereld kunnen maken. Wij zijn dan ook erg trots dat juist dit bedrijf onze Mascleta heeft ontworpen en gefabriceerd!

Hieronder een filmpje van één van de vele Mascleta’s die door Ricasa zijn gemaakt. Zo heb je alvast een beetje een idee wat je kunt verwachten tijdens de Zena Trophy 2013!

https://www.facebook.com/photo.php?v=586167128089412&set=vb.332797203401392&type=2&theater

Laatst bewerkt:
De mascleta is gewoon hier in Nederland ontworpen.
Het filmpje is fantastisch om te zien maar zoals jullie begrijpen zijn er geen 100rden cue's en 7 pirodigital systemen aanwezig. Dat het lekker gaat klinken is 1 ding wat zeker is!

Demonstratie nieuwe producten
Zoals jullie van Zena gewend zijn, komen wij ook dit jaar weer met veel nieuwe producten die jullie versteld zullen doen staan. De productie hiervan is inmiddels in volle gang en wij kunnen met trots vertellen dat de nieuwe producten voor het eerst in actie te zien zijn op de Zena Trophy!

Een demo met nieuwe producten is normaal gesproken alleen toegankelijk voor winkeliers. Nu krijgen ook de bezoekers van de Trophy een unieke kans om als allereerste de nieuwste Zena producten te zien. Dit wil je toch niet missen?!

Saturday 28th of september, Büllingen, Belgium. Be there!

34imwys.jpg

Ik kom net dit stukje tegen op feuerwerk-forum.de:
Workshop “Umgang mit Feuerwerk”

Während die Zena Trophy 2013 wird eine große Menge an Aktivitäten organisiert werden für Jung und Alt!
Eine dieser Aktivitäten ist ein Workshop „Umgang mir Feuerwerk“

Bei diesem Workshop werden auf eine interaktive Weise Informationen gegeben wie man mit Feuerwerk um zu gehen hat. Sicherheit steht hierbei im Vordergrund und die Teilnehmer bekommen allerhand erklärt in Sachen sicherheitsmittel. Denke hierbei an Anzündschnur, Feuerwerks Schutzbrille, usw.… Am Ende diese Workshops bekommen alle Teilnehmer die Möglichkeit zu zeigen was sie gelernt haben und dürfen dann auch eine kleine Fontäne selbst zünden.

Diejenigen die diesen Workshop erfolgreich abschließen bekommen ein offizielles Zertifikat „Ich weiß wie ich Feuerwerk zünden muss!“ J
Daneben bekommt jeder Teilnehmer gratis eine Schutzbrille!

Gelijk maar even door de vertaalmachine gehaald:
Workshop "Omgaan met vuurwerk"

Terwijl de Zena Trophy 2013, een grote hoeveelheid activiteiten georganiseerd voor jong en oud!
Een van deze activiteiten is een workshop 'Managing mijn vuurwerk "

In deze workshop wordt op een interactieve manier informatie gepresenteerd als het moet met vuurwerk om te gaan. Veiligheid staat op de voorgrond en de deelnemers krijgen allerlei dingen uitgelegd in medium security. Denk aan ontsteking koord, vuurwerk bril, enz. ... Aan het eind van deze workshop zullen alle deelnemers de kans om te laten zien wat ze geleerd hebben te krijgen en kan vervolgens ontsteken een kleine fontein zelf.

Degenen die deze workshop te voltooien succes een officieel certificaat "Ik weet wat ik nodig heb om vuurwerk te ontsteken!" J verkrijgen
Bovendien ontvangt elke deelnemer een gratis bril!

Aangezien het nu toch al een tijdje duurt voordat we iets horen over die camping willen we het risico niet lopen dat er dadelijk in de omgeving geen hotels of slaapplekken zijn! Dus hebben we maar een hotel geboekt! Jammer, maarja beter het zekere voor het onzekere! :D

Wat is er nou leuker dan na afloop van de Zena Trophy de dag bespreken met andere liefhebbers onder het genot van een hapje en een drankje? Om jullie deze mogelijkheid te bieden hebben we dit jaar een heuse Zena Camping geregeld voor alle bezoekers!

Nu hoef je dus niet midden in de nacht naar huis te rijden en hoef je geen BOB te regelen!

De camping is op het terrein van de vliegclub Feuervogel waar de Trophy wordt gehouden.
Adres; Am hohen berg 15, B4760 Büllingen, België
Er is plek voor 150 tenten, er zijn douches en toiletten op het terrein en er is voldoende parkeergelegenheid. De kosten zijn €6 per persoon.

Kijk op www.zena-trophy.com voor meer info!

kb7sl1.jpg

Back
Bovenaan