Zena Trophy 2013

Dat kan alleen als je een annulerings verzekering er bij hebt genomen anders niet.

Dat is per hotel verschillend. Dus lees de annuleringsvoorwaarden en wie weet kan er kosteloos geanmuleerd worden. Dat hoop ik dan voor diegene die graag van de camping gebruik willen maken.

Iemand nog tips voor een fijn, niet te duur hotel, in de buurt?

Wij gaan naar Schröder, €35 p.p. als je met twee man op kamer gaat. Dit is inclusief ontbijt!
En oordeel zelf het hotel mooi ding!

Betalen op dag van aankomtst!

Laatst bewerkt:
Toch maar besloten om de camping te boeken.. wou eigenlijk naar huis karren, maar camping met een biertje, bbq en een fikkie is altijd leuker. En dan ook nog als er genoeg gelijkgestemden zijn :D

Dus toch geen bus reis wat men eerst zelf wel van plan was jammer had der toch wel op gehoopt heb zelf geen vervoer die dag vandaar.

Workshop “omgaan met vuurwerk”

Tijdens de Zena Trophy 2013 zullen er van allerlei activiteiten georganiseerd worden voor jong & oud. Één van deze activiteiten is een workshop “omgaan met vuurwerk”.

In deze workshop wordt op een interactieve manier informatie gegeven over de beste manier om met vuurwerk om te gaan. Veiligheid staat voorop en de deelnemers krijgen uitleg over het gebruik van allerlei veiligheidsmiddelen. Denk hierbij aan een aansteeklont, een vuurwerkbril, etc. Aan het eind van de workshop krijgen alle deelnemers de kans om te laten zien dat ze iets geleerd hebben en mogen ze ter plekke een klein fonteintje afsteken.

Degene die de workshop met succes doorlopen krijgen allemaal een officieel certificaat. Daarnaast krijgt iedere deelnemer een gratis vuurwerkbril!

Saturday 28th of september, Büllingen, Belgium. Be there!
t7lapl.jpg

Ik heb inmiddels begrepen dat er op dezelfde dag als de trophy een rally is in de omgeving, vandaar dat een hoop hotels dus al vol zitten.

Hoe krijgen ze het voor elkaar, die dorpen daar zijn zo dood dat de oudjes nog niet door hebben dat de oorlog voor bij is en op die dag 2 grote evenementen haha.

Ben ik op zoek naar een hotel aangezien ik geen tent heb kom ik telkens op een bedrag uit van circa 40 p.p. Ga ik even google naar koepeltent 2 p.p. kost maar 40 euro.

Ik zeg doe mij maar een camping wel een fles bier haha.

Weet iemand wanneer je een mail krijgt als bevestiging van de camping dat je aanvraag is ontvangen ? Heb gisteren gereserveerd maar nog niks gehoord, is het een automatisch systeem. Of wordt het persoonlijk beantwoord ?

Edit: Inmiddels een mailtje gehad met een bevestiging gehad!
Hierin staat het volgende:

Goedemiddag,

Bedankt voor de reservering voor een plek op de camping bij de Zena Trophy 2013.
Vanaf 14:00 ben je welkom om je tent neer te zetten.
De betaling zal je die dag bij de ingang van de camping moeten voldoen.

Met vriendelijke groet Pieter,

Team Zena Trophy

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan