Zena Revolution

Onder het etiket van de Zena cakes zit gewoon roze lont, even vast draaien en je hebt een overgang zonder vertraging ;)

Bekijk bijlage 18152

ik wou dus al zeggen had even verder gekeken dan je neus lang was en dan had je gezien dat ook deze cakes gewoon een snellere lont aan de cake hadden , had deze met elkaar verboden en ook deze was in een mooi tempo door gegaan , bij ons ging dat namelijk wel gewoon goed .
thanks X voor de duidelijke foto

grtzz

Misschien lost Royal dat op zoals Rubro met gewoon een kolom visco lontjes aan een zijde van de cakes, werkt ook prima bij Rubro, geen problemen mee gehad. :)

Idd! Je hoeft eigenlijk niet eens meer door te lonten. Bij de 4 seasons was het een kwestie van loshalen en open scheuren aan 1 zijde van de cake. Cakes strak tegen elkaar vast tapen. Snelle vuur overslag doet de rest. Ging prima, geen pauzes!

deze was 169 vind ik al veel als je ziet wat je er voor krijgt laat staan 249.
als ie 100 euro kost of 120 vind ik het mooi

Uh 8 500 grammers en jij wilt er 100 euro voor betalen. Droom lekker verder...
169,- was al een lage prijs.

Hoe dat zo? Vond het toch echt een prima bak voor € 169,00. 4 kg kruit voor dat geld is echt niet duur in mijn ogen. maar goed, ieder zijn mening. Ik heb gewoon genoten van deze bak.

We willen graag allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maar helaas gaat dat niet.
Ik vind 170 euro voor 8 500 grammers eigenlijk best een prima prijs.
Een krappe 20 euro per stuk, das toch geen geld?

Had deze er ook bij dit jaar, erg mooie bonte verzameling effecten en kleuren. Heb alle blokken los afgestoken omdat ik er geen logische volgorde/opbouw in vond zitten. En dat beviel prima. De burst had voor mij wel een tikkeltje harder gemogen, maar voor dit geld ga ik absoluut niet klagen. Prima prijs/kwaliteit, volgend jaar weer!

Mijn excuses voor het belabberde camerawerk van mijn lieftallige schoonzus...

Deze bak zit uiteraard dit jaar gewoon weer in het assortiment van ZENA NL.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mijn excuses voor het belabberde camerawerk van mijn lieftallige schoonzus...

Hey ze heeft best goed gefilmd hoor.
Met welke camera als ik vragen mag?

Jammer van die pauzes trouwens, maar ja daar kan jij evenmin ook wat aan doen. Mooi box, het enige wat ontbreekt is een echte finale.

Is er niets meer gedaan m.b.t. de doorlontmogelijkheid?

Zoals het nu zit kan je net zo goed alle blokken een voor een afsteken.

Weet iemand nog de afmetingen van dit ding ?

Deze dit jaar gewoon weer, vorig jaar beviel die mij prima. Had em toen steeds per 2 aan elkaar gelont, ging prima en lekker tempo:)

Hey ze heeft best goed gefilmd hoor.
Met welke camera als ik vragen mag?

Jammer van die pauzes trouwens, maar ja daar kan jij evenmin ook wat aan doen. Mooi box, het enige wat ontbreekt is een echte finale.

Is er niets meer gedaan m.b.t. de doorlontmogelijkheid?

Zoals het nu zit kan je net zo goed alle blokken een voor een afsteken.

Weet iemand nog de afmetingen van dit ding ?

Het filmpje hierboven is aardig geknipt en geplakt om alle niet relevante beelden van de kids er uit te halen...schoonzus dacht dat het me om de sfeer ging....vandaar de langere pauzes...aangepaste volgorde i.v.m. V shapes

gefilmd met een oud beestje: Sony DCR-SR72 (HDD Carl Zeiss 25x optical zoom) zonder statief

Back
Bovenaan