Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb ook zo´n revolution , mijn vraag is als ik de eerste cake aansteekt gaan de andere dan vanzelf in volgorde af of moet dit doorgelont worden
owk weet je of er een topic of een duidelijke uitleg is van hoe je het beste kan doorlonten , dit is voor mij nieuw maar lijkt me niet zo moeilijk , maar toch goed advies altijd welkom
owk weet je of er een topic of een duidelijke uitleg is van hoe je het beste kan doorlonten , dit is voor mij nieuw maar lijkt me niet zo moeilijk , maar toch goed advies altijd welkom
Hey,hallo Erwinthb heb jij de box doorgelont gewoon van 1 naar 2 enz enz enz hoef ik de cakes niet uit de doos te halen en lijkt het doorlonten geen enkel probleem
behalve dat de doos mogelijk in de fik vliegt...bij diverse mensen gebeurd de afgelopen jaren..
Let op! cake 6 en 8 zitten nu niet goed ivm de waaier (let op het stickertje)hallo ik heb even een schets gemaakt van hoe ik ze in de doos heb zitten hoop dat het beetje duidelijk overkomt , graag hoor ik je mening btw heb nog niks doorgelontBekijk bijlage 25229
belangrijkste is dat alle waaiers gelijk staan zodat je het waaiereffect vanaf de voorkant ziet. (Zie ook mijn foto's op pagina 4)owk waar zouden de stickers van 6 en 8 moeten zitten volgens jou linksonder , linksboven of rechtsboven en geloof ook niet dat de doos in brand vliegt desnoods pak je de cakes in in alu-folie