Zena Revolution

Mooie cakes in deze box, gewoon een topper! Hierbij de film van vorig jaar, helaas bleek de tape vol en zie je dus een stukje opgenomen vanaf de andere kant met een GoPro camera.

kreeg net bericht dit ik deze bak gewonnen heb bij zena vuurwerk Hoogeveen!!!!
je moest hun promoten middels een poster op je raam.
dat deed ik natuurlijk niet met alleen een poster
10857155_1518125405103979_3509308348520069953_o.jpg

wat een waanzinnige cakebox! echt een beest om weg te rammen om 00:00 hij bleef maar gaan geen enkele pauze er tussen gehad. Is ook zeer makkelijk door te lonten. Hier mijn eigen filmpje van afgelopen nacht.

Echt een prima cakebox, vorig jaar ervaren en daarom nu lekker per 2, gewoon langdurig een show in de straat. De cameraman vond helaas de mines belangrijker om te filmen dan de lucht, baal ervan, maar deel hem toch maar even. :)

ze hebben hem bij huisman vuurwerk €85.00 omhoog gegooid
belachelijk

Lezen is ook een vak, dit is wat er bij de ZENA Revolution op onze website (en heel veel andere ZENA-artikelen) staat:

"De nieuwe combi ZENA NL/Lesli heeft ons laten weten dat ze door uiteenlopende redenen voorlopig nog geen toezeggingen kunnen doen over beschikbare verkoopvoorraden van bepaalde ZENA-artikelen en bijbehorende prijzen. Wij hebben daarom nog geen nieuwe verkoopvoorraad van dit artikel kunnen bestellen. Zolang wij nog geen garanties krijgen over de beschikbaarheid van een artikel, gaan wij deze ook nog niet verkopen. Liever voorkomen dan genezen!"

Kortom: we willen de Revolution niet eerder aan je verkopen dan dat wij zeker weten dat we 'm aan je kunnen leveren. En de aanbiedingsprijs gaan we pas vermelden als we 'm ook echt kunnen gaan verkopen. Echt belachelijk ja... :wink:

Ze hebben niet langer de 'internet' prijs die voorgaande jaren overal gold aangehouden vanqege de onduidelijkheid bij zena / vuurwerkvisie / lesli.

Precies en hij is op dit moment nog niet bij ons op voorraad. Zodra we 'm hebben ingekocht en de definitieve aanbiedingsprijs zeker weten zullen we dat weer netjes vermelden. Maar dat staat dus ook bij het artikel vermeld!

Op de site van zena staat hij met 40% korting, betekend dit dat hij dan rond de 100 euro kost of is de prijs ook weer flink omhoog?

Ik ben in iedergeval niet ontevreden met de 119 die ik bij lars heb afgetikt :p

Zena revolution
Zena revolution

t.w.v. € 169,50Bij bestelling vanaf € 700

dat zal de prijs ook wel worden dus ;)

Back
Bovenaan