Zena Revolution

Flos. Op de bovenrand / zijkant van 3 van de 4 cakes met nummer 5 t/m 8 staat een gele sticker met plaatje van een waaier en de tekst voorzijde. Je zult zien dat als je deze cakes neerzet met de afbeelding naar buiten dat de lonten niet meer aansluiten. Je kunt dan 2 dingen doen. 1) de volgorde aanpassen (I V I V etc) of 2) er zelf lont tussen plaatsen (meer vertraging )

5e6a6asu.jpg

Op de afbeelding zie je zena revolution staan als je de linker rij bekijkt zie je de voorzijde sticker op de 2e en 3e cake van de linker stapel

De foto is prima qua richting. of je de afstanden tussen 5/6, 6/7 en 7/8 kunt overbruggen zonder hulpmiddelen zal in de praktijk moeten blijken. mocht je het niet redden, dan kun je altijd alsnog de volgorde aanpassen.

Zijn hier nog nieuwe demo's van...?
Productiejaar 2015....

Omdat er word geadverteerd met.....effecten nog beter

Zo nou inderdaad! Net de Revolution van m'n zwager door gelont. wel een onding inderdaad haha. gaat wel wat tijd in zitten om het goed te doen! hij wilde graag de cakes met en zonder waaier effect om en om hebben. dus bij hem staan de cakes in deze volgorde 1-5-2-6-3-7-4-8.
Was wel ff pielen om alles zo uit te vogelen dat ze wel allemaal de goede richting op stonden en we ook nog met de lontjes uit kwamen. de meeste heb ik gewoon snel lont op snel lont gemaakt. waar dat niet ging heb ik de snel lontjes ingesneden en daar de visco uit eindes in gestopt zodat ze bij de strengen van de snellont zitten. daar een stevig tapje omheen en dat aan de cakes vast gezet. zal mij benieuwen hoe die door loopt. de ruimtes tussen de cakes in zoveel mogelijk afgesloten om vonkoverslag te voorkomen.

Back
Bovenaan