Zena Revolution

Mijn doorlont kwaliteiten maar eens testen dit jaar. Kon hem niet laten "liggen" ins angebot ...
Ben benieuwd, filmpjes zien er wel goed uit.

Deze vandaag opgehaald en wilde net gaan doorlonten, zie ik dat cake 1 bijna uit elkaar valt.
Buizen zitten los in het label en er valt allemaal klei uit. Denk dat ik die maar in een emmer water laat verdrinken ...:cry:
De rest lijkt wel goed te zijn.

De rest wel. Lijkt wel of hij een keer gevallen is of zo.
Zal morgen een foto proberen te maken. Ik durf hem niet aan te steken met publiek in iedere geval ...

Wat een bak dit !! Ik moest hem helaas nog een keer aansteken omdat hij niet doorliep, maar prachtige box dit. Zou hem bijna alleen al kopen voor het lanceergeluid ...:p

Inderdaad leuk geluid, maar denk wel dat je hem altijd moet doorlonten. Door de mist kon ik er maar 3 los afsteken, maar vond het ronduit teleurstellend, schoten gingen veel te hoog, uitwerking erg onregelmatig en slordig. Vooral die met goud effect erin was beetje treurig hoe het effect eruit 'floepte'. Me buurman stak tegelijkertijd een andere cake af (niks bijzonders) maar de revolution verdween in het niet. Maar goed ben misschien ook wel chagrijnig omdat we geen reet zagen na 5 cakes

ik had hem niet doorgelont en inderdaad spijt van, zeker de eerste potten zijn niet overweldigend en los vallen ze daardoor een beetje tegen. De waaiers zijn erg snel leeg waardoor los afsteken ook niet echt geweldig overkomt vanwege de korte duur. Volgende jaar zou ik hem misschien weer nemen mits de prijs goed is maar dan zeker doorlonten, dan is het zeker wel een leuke bak maar nog steeds niet overweldigend.

Moet zeggen dat ik hem niet heel erg overweldigend vond tussen al het andere geweld dat ik had. Effecten toch wat kleiner. Burst ook niet al te hard, maar goed voor de 120 euro waarvoor ik hem gekocht heb is het een prima box.

Ik was ook niet erg enthousiast over deze box. Het gewicht was veelbelovend, maar met name het tempo vond ik wat tegenvallen, niet erg spectaculair.
Uiteraard alle acht doorgelont en dat was prima te doen en verlopen.
Aanschaf voor €210 samen met Crackling chry en de Triumph. Met name de Chry is meer het spektakel wat ik zoek, dan duurt het maar wat korter.

Hier nog een filmpje van mijn Zena Revolution. De uitwerkingen zijn niet heel groot maar in de straat een prachtige bak met prima burst en heerlijk lanceer geluid. Moet zeggen dat ik hem, al vroeg in het jaar, in de "opruiming" gekocht heb voor 6 tientjes dus dan is het al snel prettig ....
Helaas viel hij halverwege wel stil en heb ik hem achteraan weer aan moeten steken. Dat zorgt wel een beetje voor een anticlimax.

wat is er precies gewijzigd 2017?

laatmaar - Compound zie ik net. misschien een idee dit even in het rood te zetten of tussen haakjes iets als : Compound ( vanaf 2017 ) , ik kreeg een halve beroete toen ik de titel las aangezien ik deze al besteld had en dacht zal toch niet minder zijn geworden

Nog minder? Hoop het niet. Ik heb hem dit jaar ook kunnen bemachtigen tijdens de actie bij de Zena Trophy. Ben benieuwd als ik deze tijdens de verkoopdagen kan ophalen gezien dit niet een echte compound kan zijn met zoveel cakes.

Nog minder? Hoop het niet. Ik heb hem dit jaar ook kunnen bemachtigen tijdens de actie bij de Zena Trophy. Ben benieuwd als ik deze tijdens de verkoopdagen kan ophalen gezien dit niet een echte compound kan zijn met zoveel cakes.

2 compounds is ook mogelijk van 2kg

Back
Bovenaan