oldskool1908
Banned
Ik heb heel veel jaar met plezier bij zena vuurwerk gekocht,maar het laatste jaar hebben ze er een zooitje van gemaakt.Dit mag toch gewoon gezegd worden!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb heel veel jaar met plezier bij zena vuurwerk gekocht,maar het laatste jaar hebben ze er een zooitje van gemaakt.Dit mag toch gewoon gezegd worden!!!
Acties zoals Hydra voor 15€ etc zijn anders ook wel echt de moeite hoor! Als je rond november naar Zena gaat dan stonden daar gemakkelijk 7 of 8 verschillende 500gram-series in de aanbieding.. Die had je vaak maar in te laden voor 15euro per stuk ofzo.
En los daarvan, als je enkel voor de kortingen gaat dan steek je beter geen vuurwerk af. Vuurwerk is nu eenmaal een luxeproduct en luxeproducten zijn nu eenmaal duur![]()
Uit mijn ervaring wil ik zeggen dat Zena/Original altijd zijn nek heeft uitgestoken om klanten tevreden te houden. Zij zijn daar koploper in. Denk aan alle akties,Mei-meeting,Zena-trophy en de Geelse kanaalfeesten. Alles was gratis toegangelijk en altijd koffie met een babbeltje in welke winkel ook.
Tis azijn pissen na het eten!
Volgens mij zeggen de freaks dat Nederland Belgie heeft ingehaald met kwaliteitsvuurwerk. Ik ga dus dan ook meer voor knalvuurwerk (matten) en als er dan een 1+1 actie is voor een 100k dan is dat wel heel aantrekkelijk.
Dat je zegt dat ik dan maar moet stoppen met vuurwerk.. volgens mij shop jij ook bij een winkel waar veel korting te halen is, of waar goede acties zijn. Of betaal jij overal de volle mep voor.. Wat mij betreft een kansloze opmerking van je.
Waarvoor moeten het steeds over zena hebben,loots en de pyroshop hebben ook prima vuurwerk voor een mooie prijs.
Waarvoor moeten het steeds over zena hebben,loots en de pyroshop hebben ook prima vuurwerk voor een mooie prijs.
Inderdaad, een winkel van een allure als Zena heeft wat mij betreft nog krediet genoeg! Laten we nog genieten van acties die komen gaan en de winkel steunen voordat het rond de zomer van 2017 einde verhaal is....