Zena Megastore Olen

Heeft iemand nog de old skool knallers gezien in olen of de djf of ergens anders in belgie ik vind ze eigenlijk onmisbaar met oud jaar.

Is zena niet over zijn hoogtepunt heen...vuurwerk is stuk duurder geworden .. kwaliteit minder.. aanbiedingen stellen ook niets meer voor

Laatst bewerkt:
Wacht nu allemaal gewoon eerst eens even af, ipv te speculeren dat zena zo slecht is geworden... wat overigens nergens op is gebaseerd. Zena heeft ons qua acties nog nooit teleurgesteld

Inderdaad, een winkel van een allure als Zena heeft wat mij betreft nog krediet genoeg! Laten we nog genieten van acties die komen gaan en de winkel steunen voordat het rond de zomer van 2017 einde verhaal is....

Is zena niet over zijn hoogtepunt hun...vuurwerk is stuk duurder geworden .. kwaliteit minder.. aanbiedingen stellen ook niet meer over..

ik sluit me hier volledig bij aan.
In het verleden bij Toon in baarle bij de bunker of bij gijs in de tabac o thiek kocht je voor bij voorbeeld 400 euro dan kreeg je gewoon een tas aan cadeautjes mee.
Verleden jaar voor 1200 euro in olen ingekocht en kreeg een bak koffie. Ik weet ze zijn niets verplicht maar het ging om het gevoel wat je bij ZENA had. je voelde je als klant koning. Dat gevoel heb ik helaas niet meer bij ze.

Toch mooi dat enkele members nog door een roze bril kijken....maar de glazen van deze bril zijn vies, misschien toch eens schoon maken en ik denk dat je zelfs het roze er dan mee afpoetst.

Maargoed, hier zie je maar weer dat iedereen een eigen mening is toebedeeld.
Dat is het mooie van een eigen mening hebben...toch???

Haha geweldige discussie. Negatief, positief en misschien wel een beetje slijmen.

Ik zeg deze acties stellen mij teleur, en dan komen jullie aan met argumenten dat er vast wel betere komen? Dat is toch niet van belang, gaat mij over deze aanbiedingen.

Is net alsof je een nieuwe auto niet koopt omdat er volgend jaar en nieuwere betere versie utikomt, nee het gaat over deze versie.

Ik ben een Zena liefhebber en ik kom er graag. Ze hebben mooie acties gehad in het verleden en geven inderdaad gewoon altijd iet extra's mee etc.

Maarja, ieder zijn mening uiteraard :')

Haha geweldige discussie. Negatief, positief en misschien wel een beetje slijmen.

Ik zeg deze acties stellen mij teleur, en dan komen jullie aan met argumenten dat er vast wel betere komen? Dat is toch niet van belang, gaat mij over deze aanbiedingen.

Is net alsof je een nieuwe auto niet koopt omdat er volgend jaar en nieuwere betere versie utikomt, nee het gaat over deze versie.

Ik ben een Zena liefhebber en ik kom er graag. Ze hebben mooie acties gehad in het verleden en geven inderdaad gewoon altijd iet extra's mee etc.

Maarja, ieder zijn mening uiteraard :')

daar ben ik het idd helemaal mee eens, de huidige acties zijn dikke ruk haha.
ik wacht gewoon op de traditionele herfstactie met een 1 + 1 gratis naar keuze erbij :)

Vlieg met Zena de herfstvakantie in met deze Herfst Specials! Ook de vorige aanbiedingen zijn dit weekend nog geldig.
c859c097-28a9-4fa4-85ee-38598b193193.jpg
d2e0fcf0-77e1-41bb-aafc-363fe58a4c0b.jpg
481d1347-73a7-4ce1-a7eb-6bb68642ccfd.jpg
a05f2945-2e89-4354-9a2c-783e58353736.jpg
87bc15f4-d72a-434e-b36b-33b80b2726e2.jpg
9c15608b-11e5-4ff4-af6e-cb8b8839ce42.jpg
ecf9e220-63e6-46d2-b9d8-ef1b37818198.jpg
bbb5aef4-4bc5-4f00-9e44-08ab6936eacb.jpg
b36ca341-e99e-493a-b0a6-4b72fc56bae1.jpg
ba82bdc9-f4ea-4efa-a577-1d133a7d615a.jpg
fea1fe4d-1fe5-46b1-a41c-93103ece12d2.jpg
8a0979b9-a7fd-4c1f-beb3-d86ca2733094.jpg
eab1412a-2d2f-4229-939d-6dbf77b728e8.jpg

Bekijk de laatste nieuwsbrief hier!

Is zena niet over zijn hoogtepunt heen...vuurwerk is stuk duurder geworden .. kwaliteit minder.. aanbiedingen stellen ook niets meer voor

Beetje een nutteloze reactie. Zena een winkel van formaat, waar jij waarschijnlijk jaren lang met plezier bent gekomen en altijd geprofiteerd hebt van mooie acties door de jaren heen... Maar zodra de aanbiedingen minder worden, ze afbranden alsof het een 13 in een dozijn winkel is, begrijp me niet verkeerd iedereen ziet dat de acties minder zijn als in de jaren hiervoor. Maar vergeet niet waar de oorzaak ligt, de overheid in Belgie maakt het helaas haast onmogelijk voor Zena om nog wat te verdienen.

Zena zit in een onmacht positie, en in mijn ogen doen ze alles wat binnen hun bereik is voor ons als freaks en alleen daarom zouden we wat meer waardering kunnen tonen naar een Zena.

Ik ben er met veel plezier jaar in jaar uit gekomen en ik zal dit zeer zeker blijven doen ondanks dat het allemaal wat minder is.

Conclusie

Zena we love you. De beste acties, leukste winkels. Klantvriendelijk, goede producten.

Afgelopen acties waren minder --> heeft redenen --> niet huilen! Nieuwe acties zijn er.

Goed bezig Zena. Ondanks alles wat zich heeft afgespeeld!

Volgens sommigen zijn alleen dit soort aanbiedingen goed , vandaag alle zena boxen gratis bij inleveren van een snor 3 kartons black salute voor 1,50 euro.breng op zondag een taartje mee krijg je alle jorge potten gratis:shocked::rolleyes: .................nederlanders tjonge.

Zena is bij een hoop leden hier heilig verklaart.Enige vorm van kritiek kunnen ze niet verdragen.Ik ga alleen nog maar naar Loots en Pyroshop.

Zena is bij een hoop leden hier heilig verklaart.Enige vorm van kritiek kunnen ze niet verdragen.Ik ga alleen nog maar naar Loots en Pyroshop.
Kritiek altijd goed man maar ik krijg het idee dat iedereen zijn frustraties ongefundeerd en in het kwadraat op zenä botviert, dan heb ik wel zoiets van fl.ikker toch op man.

Zena Shape Box voor 59 Euro :droolthum

Maar goed dat ik te ver van België woon, voor je het weet heb je legaal vuurwerk op illegale tijden in je auto! :copper:

Dergelijke stukjes heb je nou al zo vaak geschreven dat ik niet begrijp dat je je nog steeds continu met "de zaak Zena" bemoeit?
Wedden dat als er ooit weer mooie aanbiedingen komen dat jij vooraan staat?

Persoonlijk denk ik dat Zena best een beetje krediet verdient, want er is niet één bedrijf in de Benelux dat ook maar in de buurt komt van alles wat Zena al die jaren voor de vuurwerkfans heeft betekend.
Al denk ik alleen maar aan de Trophy.
En als er één bedrijf altijd open heeft gestaan voor kritiek en innovatie, dan is het Zena wel.
Dat weet jij misschien niet, maar velen van ons freaks die het bedrijf wat beter kennen weten dat wél.
Bedoel je dat met "heilig verklaard"?

Helaas heeft Zena het momenteel moeilijk, en is het op dit moment inderdaad niet echt lonend om naar België te rijden. Dat weten we inmiddels allemaal. En ook ik vind dat de communicatie naar ons als consumenten de laatste maanden beter had gekund.
Desondanks draag ik Zena een warm hart toe, en hoop ik, misschien tegen beter weten in, op betere tijden.

Back
Bovenaan