Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is zena niet over zijn hoogtepunt hun...vuurwerk is stuk duurder geworden .. kwaliteit minder.. aanbiedingen stellen ook niet meer over..
Haha geweldige discussie. Negatief, positief en misschien wel een beetje slijmen.
Ik zeg deze acties stellen mij teleur, en dan komen jullie aan met argumenten dat er vast wel betere komen? Dat is toch niet van belang, gaat mij over deze aanbiedingen.
Is net alsof je een nieuwe auto niet koopt omdat er volgend jaar en nieuwere betere versie utikomt, nee het gaat over deze versie.
Ik ben een Zena liefhebber en ik kom er graag. Ze hebben mooie acties gehad in het verleden en geven inderdaad gewoon altijd iet extra's mee etc.
Maarja, ieder zijn mening uiteraard :')
Is zena niet over zijn hoogtepunt heen...vuurwerk is stuk duurder geworden .. kwaliteit minder.. aanbiedingen stellen ook niets meer voor
Kritiek altijd goed man maar ik krijg het idee dat iedereen zijn frustraties ongefundeerd en in het kwadraat op zenä botviert, dan heb ik wel zoiets van fl.ikker toch op man.Zena is bij een hoop leden hier heilig verklaart.Enige vorm van kritiek kunnen ze niet verdragen.Ik ga alleen nog maar naar Loots en Pyroshop.
Zena is bij een hoop leden hier heilig verklaart.Enige vorm van kritiek kunnen ze niet verdragen.Ik ga alleen nog maar naar Loots en Pyroshop.