nederlandsvuurwerk
VWC lid
8 jaar terug ging ik nog op de fiets naar belgië met vrienden, 10x per jaar. Toen kon je letterlijk uren in de winkel blijven. Kreeg je gratis producten, en producten met schade aan het label mee. Was het vuurwerk ook nog eens een stuk beter dan in nederland.
4 jaar terug kon je in olen nog voor 500 euro je complete stationwagen volladen met kartonnen.
5 zena trophys als ik het goed heb.
Ja zena vuurwerk is voor mij en vele liefhebbers een rode draad geweest in de belevenis naar de jaarwisseling toe!
Nu? Baarle is duur geworden, in maaseik vond ik het maar een armzalige boel. De llampen waren uit en het duurde 10 minuten voordat er personeel verscheen,die dan ook nog eens chagrijnig waren. En de nieuwe producten waren maar schraal en duur.
Heeft zena krediet verdient? Jazeker een hele hoop.
Is het uberhaupt nog mogelijk om zulke aanbiedingen te geven en zo om te gaan met klanten, ik weet het niet.
Maar het is toch echt wel een heel stuk minder geworden op alle vlakken.
En dat mag zeker gezegd worden.
Al gun ik ze nog steeds het allerbeste.
4 jaar terug kon je in olen nog voor 500 euro je complete stationwagen volladen met kartonnen.
5 zena trophys als ik het goed heb.
Ja zena vuurwerk is voor mij en vele liefhebbers een rode draad geweest in de belevenis naar de jaarwisseling toe!
Nu? Baarle is duur geworden, in maaseik vond ik het maar een armzalige boel. De llampen waren uit en het duurde 10 minuten voordat er personeel verscheen,die dan ook nog eens chagrijnig waren. En de nieuwe producten waren maar schraal en duur.
Heeft zena krediet verdient? Jazeker een hele hoop.
Is het uberhaupt nog mogelijk om zulke aanbiedingen te geven en zo om te gaan met klanten, ik weet het niet.
Maar het is toch echt wel een heel stuk minder geworden op alle vlakken.
En dat mag zeker gezegd worden.
Al gun ik ze nog steeds het allerbeste.