Zena Megastore Olen

Ik kan altijd wel lachen om die gozer.Ik vind juist dat hij over het algemeen wel leuke en goede filmpjes heeft.Snap de kritiek niet zo goed:rolleyes:

Ik kan altijd wel lachen om die gozer.Ik vind juist dat hij over het algemeen wel leuke en goede filmpjes heeft.Snap de kritiek niet zo goed:rolleyes:

Een van de kritiek punten is bv dat hij niet het belgisch vuurwerk aanbod gelijk stelt aan terroristische attributen. Bv dat Nederlandse overdreven bommen en granaten verhaal haalt hij onderuit dat vind de vuurwerk hater niet leuk.ik verklaar hem niet heilig maar veel onzin heeft hij wel onderuit kunnen halen.

Ik vind dat persoonlijk ook positief. Kijk de knutselvideo's zijn van een andere orde, echter er zijn genoeg kanalen die dit doen zoniet erger...verder vind ik het allemaal zo erg nog niet.

Ik zal het (een beetje offtopic maar vergeef me het even) even uitleggen:

Er is tussen de freaks onderling ook al jaren een heftige discussie gaande of je als freak wel of geen illegaal vuurwerk af zou moeten steken. Dat is een soort eeuwige discussie die ook hier al jaren gevoerd wordt. Ruben trekt hierin heel duidelijk partij voor de illegale kant. Hij is heel radicaal van mening dat vuurwerkhaters nu eenmaal vuurwerkhaters zijn en dat dat niet zomaar veranderd door een beetje in hun standpunten mee te gaan en steeds meer water bij de wijn te doen. Ik stoor me zelf ook vreselijk aan opmerkingen die hier nota bene door FREAKS gezegd worden. Zoals '' afsteektijdenbeperking is goed en begrijpelijk'' of, ''Er zijn genoeg soorten vuurwerk die eigenlijk net zo goed verboden kunnen worden'' Dat slaat wat mij betreft nergens op. Zeikers zijn zeikers.

Maar om een lang verhaal kort te maken, Ruben is vrij radicaal in deze mening. Vandaar dat hij bij sommigen niet zo geliefd is. :wink:

Ik zal het (een beetje offtopic maar vergeef me het even) even uitleggen:

Er is tussen de freaks onderling ook al jaren een heftige discussie gaande of je als freak wel of geen illegaal vuurwerk af zou moeten steken. Dat is een soort eeuwige discussie die ook hier al jaren gevoerd wordt. Ruben trekt hierin heel duidelijk partij voor de illegale kant. Hij is heel radicaal van mening dat vuurwerkhaters nu eenmaal vuurwerkhaters zijn en dat dat niet zomaar veranderd door een beetje in hun standpunten mee te gaan en steeds meer water bij de wijn te doen. Ik stoor me zelf ook vreselijk aan opmerkingen die hier nota bene door FREAKS gezegd worden. Zoals '' afsteektijdenbeperking is goed en begrijpelijk'' of, ''Er zijn genoeg soorten vuurwerk die eigenlijk net zo goed verboden kunnen worden'' Dat slaat wat mij betreft nergens op. Zeikers zijn zeikers.

Maar om een lang verhaal kort te maken, Ruben is vrij radicaal in deze mening. Vandaar dat hij bij sommigen niet zo geliefd is. :wink:

Ja zo kun je het het beste zeggen.

Maar weer even On topic weet iemand of er weer aanbiedingen komen?

Ik stoor me zelf ook vreselijk aan opmerkingen die hier nota bene door FREAKS gezegd worden. Zoals '' afsteektijdenbeperking is goed en begrijpelijk'' of, ''Er zijn genoeg soorten vuurwerk die eigenlijk net zo goed verboden kunnen worden'' Dat slaat wat mij betreft nergens op. Zeikers zijn zeikers.

Misschien moet je meningen van deze vuurwerk liefhebbers ook leren accepteren.
Gegroet A. Zijnpisser.

Olen is voor mij net te ver voor een gewoon bezoekje en net dichtbij genoeg om 1 keer per jaar lekker in te slaan.er zijn nl aanbiedingen die wel in de winkel te zien zijn maar niet op site.altans zo was het altijd,ben nl ook best nieuwsgierig naar leuke meepakkers.

Let's get this season started! We vliegen er weer in met heerlijke kick-off aanbiedingen!
f6f8d1ba-1460-4a5e-b869-70bd03e325d0.jpg

87bc15f4-d72a-434e-b36b-33b80b2726e2.jpg
8cb32909-ffaa-4295-978d-5caf5a0e9ce8.jpg
c0a68810-6a17-49cf-a3c6-d96b8326b5f7.jpg
e822c741-4762-4898-bfda-23f226fc2875.jpg
1c72481a-4c1c-470f-bf69-ceadd382b558.jpg
4cae1524-c546-4e14-9cbe-66abc5a09bc5.jpg
76d34e26-8b60-4178-963b-1205137f7da2.jpg
d7e3519f-6f42-4de4-be45-452a34f36978.jpg

Bekijk de laatste nieuwsbrief hier!

Ben ik de enige die dit zag (en lang gewacht heeft erop) en letterlijk zei: "Meh"?

(Geen haat, gewoon geen erg interessante aanbiedingen). Standaard knallertjes, en de 'altijd in de aanbieding te slome vlindermat'.

--> Moraal van het verhaal, hoopte op meer sier.

Ben ik de enige die dit zag (en lang gewacht heeft erop) en letterlijk zei: "Meh"?

(Geen haat, gewoon geen erg interessante aanbiedingen). Standaard knallertjes, en de 'altijd in de aanbieding te slome vlindermat'.

--> Moraal van het verhaal, hoopte op meer sier.

Die aanbieding van de colourful world is anders wel mooi. EN van die te slome vlindermat kunnen ze beter de rest van de kartonnen op het kampvuur gooien bij het personeels feestje. Volgende keer met qm dan wordt ie beter verkocht

Die vlindermatten kan je best nog wat leuks van maken maar toen waren ze ook goedkoper weet niet meer 2 euro per stuk of zo. :`)Maar goed misschien komen er nog andere acties rustig aan.

Back
Bovenaan