Lijkt me niet zo vreemd dat het stil blijft bij Zena.
Ze verteren nog steeds de tegenslag van januari denk ik.
Het slimste wat ze kunnen doen is wat minder in de picture lopen, volgens mij hebben ze dit nu wel door.
Het was allemaal iets te groots, die uitverkopen enzo.
Ik ben geen fan van Zena en heb me al scherp uitgelaten over hen, maar je kan er niet omheen dat ze geviseerd worden door de Belgen.
Het lijkt me niet zomaar te zijn dat de politie van Maaseik een actie op poten zet om hun klanten een loer te draaien.
Ik vind het toch jammer voor hen.
Waar je ook niet omheen kan is dat hun producten er totaal niet meer uitspringen vergeleken met vroeger.
De Hydra was jaren geleden de hype, boeketten van 2 inch uit een Belgencake, ongezien bij ons, geen enkele concurrent had dit.
Wat we nu nog zien zijn wat fluitpijltjes en wat "speciale" effecten die veel te klein zijn.
Ondertussen zet Wolf de Cruel Traction op de markt die er alles volledig uitklapt.
Ook Evolution is goed bezig en begint erg leuke producten op de markt te zetten.
In de picture lopen... Zena-Maaseik zit in het oude pand van Wimmers, iedereen weet wat daar destijds gebeurde en gebeurd is. In dat Arrondissement zijn ze sindsdien extra gevoelig voor vuurwerkcontroles, daarom ook dat veel verkopers daar niet willen afspreken. Maar die wegcontrole waar januari laatstleden zoveel mensen tegen de lamp zijn gelopen, stond daar eerder toevallig en focuste niet zozeer op vuurwerk.
Over de kwaliteit van hun producten ga ik mij niet uitlaten