Zena Megastore Olen

dan vraag ik mij ook af of dit ook geldt voor een random karton.

De verdubbelaar mag gebruikt worden op cakes en cakeboxen. Wil je hem op iets anders gebruiken dan kan je me altijd een berichtje sturen. Kan ik dat intern even overleggen :)

Hoe zit het met die 'lvc pas' qua korting precies?
25% korting maar, als je een karton neemt van een artikel dan krijg je korting... gaat daar dan nog die lvc korting vanaf?

Je hebt de lvc nodig om van de acties gebruik te maken. Daarnaast heb je op alle artikelen die niet in de actie zitten 25% korting. Er gelden geen aparte kartonprijzen meer. Je kan uitgaan van 25% korting.

In Olen zijn deze twee producten gewoon op voorraad!
In de bunker worden ze volgens mij niet verkocht.

Soww.. Ik refresh de Zena site en een aantal producten omhoog in prijs. De omgelabelde hydra, nu 29 euro dus 2 euro duurder :o, en zo nog een aantal producten.

Haha letterlijk was net mijn lijstje aan t maken, en opeens de Crackling Chry omlabeling (Nu dus Dark Nights) 2,50 duurder tot 27,50 :').

Oh boy...

Soww.. Ik refresh de Zena site en een aantal producten omhoog in prijs. De omgelabelde hydra, nu 29 euro dus 2 euro duurder :o, en zo nog een aantal producten.

Haha letterlijk was net mijn lijstje aan t maken, en opeens de Crackling Chry omlabeling (Nu dus Dark Nights) 2,50 duurder tot 27,50 :').

Oh boy...

Heb hier net duidelijk antwoord op gekregen in Maaseik , Zena heeft de afgelopen paar jaar geen prijzen meer verhoogt terwijl ook voor hun alles ieder jaar duurder is geworden en nu zijn ook de lonen van personeel flink gestegen in de CAO .
Dus na 3/4 jaar zullen nu ook bij Zena de prijzen iets stijgen.

Jammer maar wel begrijpelijk.

haha ach wat maakt het uit van ene trip naar baarle/olen.maaseik maak je gewoon een gezellig dagje vuurwerk shoppen van.
die paar tientje duurder uit maakt ook niet uit toch.

Ligt er ook aan wat er op je lijstje staat ,, Triumph is bv van 70,- naar 80,- gegaan maar Crackling chry 2.0 is van 50,- naar 40,- gegaan zag ik .

Ja maar ik vraag of de boxen ook in baarle te krijgen zijn

Ohja sorry, overheen gelezen:D

Dat de prijzen wat omhoog gaan is niet zo gek. En zeg nou zelf, hoe vaak betaal je bij zena nou de volle mep? Eigenlijk nooit!! Er zijn altijd acties met flinke kortingen(minimaal 25% lvc pas) en vaak krijg je nog wat extra's ook.

De verdubbelaar die nu op de site te zien is, is geldig t/m 16 oktober.

Wellicht komt er later in het jaar nog een soortgelijke actie, dat is nog niet precies bekend.

Back
Bovenaan