Zena Megastore Olen

Bij de bunker heb ik deze zomer 12 euro voor thousand farts moeten betalen. Dit is een prijslijst van Olen dus misschien verschilt die prijs.

al wat informatie betreft Z158 warrior serie?
wanneer ze ongeveer geleverd worden

Deze gaan half september binnenkomen.Komende week komt de crackling chrysantium binnen en de week daarop de mascleta en de nieuwe tracca's.
Hopsaaaa......

En toch ben ik benieuwd wat de nieuwe 500 grams potten zullen zijn die in Belgie zullen verschijnen :D

Misschien een gekke vraag, maar wanneer moeten die verschijnen? Laatst dat ik daar iets over gelezen/gehoord heb, was in mei. Is het werkelijk zo stil rondom de nieuwe producten?

Andere openingstijden in Olen:sep-okt:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 18.00 uur.
za t/m zo van 9.30 uur tot 17.00 uur.

From Original fireworks:

From now on is the one an only real crackling chrysantium available in all our Zena store's in Belgium. 25 shot's whit big bang and a amazing lighting sky fillt up whit crackling.Very nice.

From Original fireworks:

From now on is the one an only real crackling chrysantium available in all our Zena store's in Belgium. 25 shot's whit big bang and a amazing lighting sky fillt up whit crackling.Very nice.

The only real crackeling chrysantium... You mean the Bonbridge crackeling Chry? :rolleyes:

Héhé die vind ik nog wel kunnen! :D

Maar het gaat hier inderdaad niet over de Bonbridge Crackling Chry, maar de Original versie de Crackling Chrysantium, de heerlijke waaier met 25 schoten, voor €23,-. Ik heb een foto van Corné gezien, het was een mooie container vol met vuurwerk dus hopelijk ook nog een aantal andere artikelen die uitverkocht waren.

Binnenkort komt ook de nieuwe prijslijst weer online, hier is het ook nog even op wachten.

Een bericht van Lesley (Original):

Beste Allemaal,
Even wat duidelijkheid.

Als alles een beetje loopt zoals we willen zal er ergens in de eerste/tweede week van oktober een Original fireworks demo zijn.
Wat:
heel veel 500gr
zoals jullie wel gehoord hebben met lekker veel in 1 tube (25gr)
een main + spare fuse
fonteinen van 250gr
een soort van Circo
En nog enkele verassingen die we de volgende keer vertellen...

Het was voor ons in ieder geval een hele leuke "ontwikkel" periode.
stel je voor; 20 schots 500gram voor onder de 30,- en als ik zeg "onder" dan bedoel ik niet 29,99...... ,dan bedoel ik ook niet 1 soort voor op de voorkant van de folder.... dan bedoel ik dat we met een vette collectie gaan komen, voor scherpe prijzen.
dit wordt zo'n leuk seizoen voor ale liefhebbers
grtz

Back
Bovenaan