Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn nu wel 4 Grams nitraten maar komen er ook 4 grams vlinders? De truenos zijn maar 2 gram.
(of zit er verschil in de kwaliteit van het Flashkruid tussen de nitraten en truenos?)
Er zijn nu wel 4 Grams nitraten maar komen er ook 4 grams vlinders? De truenos zijn maar 2 gram.
(of zit er verschil in de kwaliteit van het Flashkruid tussen de nitraten en truenos?)
Die nitraten bevatten geen 4 gram flash, maar totaal met de vlam 4 gram. De nieuwe knallers bevatten tot nu toe allemaal maar tot 2 gram ( of minder ).
Hehe sorry ben normaal ook meer van het siervuurwerk maar ind had niet bedacht dat de preburner ook nog erbij moest.
Maar in feite zit er geen verschil tussen alle nieuwe p1 knallers,
Nou ja, niet alleen de hoeveelheid flash is van belang bij de klank. Ook de manier van opsluiting bijvoorbeeld. Verder liggen de P1 knallers tot nu toe allemaal dicht bij de 2 gram flash, van wat ik heb begrepen om de Belgische overheid tegemoed te komen. Je kan namelijk tot 10 gram ( flash ) in P1 producten doen.
Wat ik graag zou zien is een singleshot met 8/10 gram flash. Dat zou ook logischer als 'geluidsgenerator' fungeren, waar P1 eigenlijk voor bedoeld is. Dat zou ook echt een goudmijn worden, elke freak zit daar wel op te wachten. Daarmee zou je ook een soort doorlont salute cake kunnen maken, al wordt dat een moeilijker principe in verband met de vertraging. Ik bedoel dat een doorlont systeem zoals die van Rubro, dat gaat dan moeilijk worden met enkelschotsbuizen. Die zouden dan allemaal achter elkaar afgaan, waardoor je een soort rapid-fire krijgt. Je zou wel een doorlontsysteem kunnen doen net zoals de cakeboxen bij ons in Nederland, die je zelf moet doorlonten. Zo kan je makkelijk een salute cake creëren met flink wat flash per schot.
Ik heb geruchten gehoord dat deze rond de herfstvakantie of erna binnen komen. Dat is wat ik gehoord heb he. Dus hou me er niet op vast.
Nou ja, niet alleen de hoeveelheid flash is van belang bij de klank. Ook de manier van opsluiting bijvoorbeeld. Verder liggen de P1 knallers tot nu toe allemaal dicht bij de 2 gram flash, van wat ik heb begrepen om de Belgische overheid tegemoed te komen. Je kan namelijk tot 10 gram ( flash ) in P1 producten doen.
Dan ben ik wel erg benieuwd naar de "Mixed Flowers" van Funke die bij Zena komen te liggen.
De normale versie (silvery flower) is met 5 gram voor de knal.
Zou wel fijn wezen als ze dat ook gewoon in de Zena versie doen
Net als de Funkenschlag 3. Daar zit normaal ook 3 gram aan flash in.
Als dat allemaal zo blijft dan gaat het weer richting "oude" tijden!
En dan helemaal als de funke blokken ook echt van goede kwaliteit zijn.
2500gram NEC in een 100 schots blok is veel, in NL cakeboxen vaak max 2000gram bij 100 schots.
Nu kan er natuurlijk doodleuk 2500gram op de sticker staan maar daadwerkelijk maar iets van 1800 in zitten. Dat zie je helaas vaak zat in de Nederlandse markt.
We gaan het zien, gok wel een enorme run als ze eenmaal binnen zijn!