--sjon beton--
VWC lid
nietjes?....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nietjes?....
Die megatresk zijn nog steeds leuke knallers.Hoe zullen de mensen zich voelen die Megatresken hebben gekocht omdat ze dachten dat echte nitraten niet meer terug zouden komen
Hoe zullen de mensen zich voelen die Megatresken hebben gekocht omdat ze dachten dat echte nitraten niet meer terug zouden komen
Hoe zullen de mensen zich voelen die Megatresken hebben gekocht omdat ze dachten dat echte nitraten niet meer terug zouden komen
Het is toch alleen maar positief dat Zena creatief is en zorgt voor een breed assortiment?
Nu komt er een domme vraag. Ik heb nog geen ervaring met shoppen in België. Ik begreep dat er beperkingen zijn (1kg kruit) bij de verkoop. Hoe zit dat? Kan ik met een volle kofferbak terug naar huis?
Ik zal je het naar wat ik weet/wist proberen uit te leggen:
Volgens mij was dat het geval bij de welbekende Januari Sales in 2016. Toen was er een controle van de Belgische politie of zoiets op die 1 kg regel en toen heeft dat het nodige gezeik opgelevert en is Zena zelfs een hele tijd gesloten geweest!
Later kon je toen onder een bepaalde manier van verpakken, brandblusser en een ADR formulier weer meer vuurwerk meekrijgen. Daar heeft Ruben van Xtremerides1 een video over gemaakt met uitleg, alleen ben ik nu mobiel dus is dat even lastig bijvoegen!
Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat inderdaad nu is geregeld....
Ik zou Zena even bellen als ik jou was!
Verder vind ik het ronduit belachelijk dat er kritiek is op de prijzen van Zena. Wees blij dat die producten weer terug zijn! We kennen Zena qua kortingen en acties toch?
Zo, dat moest ik even kwijt!![]()
Nu komt er een domme vraag. Ik heb nog geen ervaring met shoppen in België. Ik begreep dat er beperkingen zijn (1kg kruit) bij de verkoop. Hoe zit dat? Kan ik met een volle kofferbak terug naar huis?
Ik weet niet hoe positief het allemaal is, maar 1 ding is zeker
alle prijzen zijn fors omhoog gegaan!
100k voor € 99 dat is toch
25 euro meer voor een rol zonder finale.
Die kunnen lont kopen en er een Megatresk mat van maken.
Niemand zei dat je die massaal moet inkopen.
Bepaalde kritiek kan ik echt niet snappen.
qAls adviesprijs, en dan het hele jaar door "tijdelijke acties" houden met kortingen.
Zo een praktijken zijn al jaren aan de gang, ook hier bij NL importeurs.
Wat nu aan de gang is met P1 is bijzonder te noemen.
Van een verstrenging naar een versoepeling, die nitraten met preburner kunnen heus wel tippen aan Polen met 2 gram flash.
Laat ons vooral positief blijven, ik weet niet hoe de Belgische sector dit voor elkaar heeft gekregen.
Hulde.
Ben erg benieuwd naar die Funke cakes.
q
Ik denk dat iedereen blij is dat de rollen er weer zijn en dat er nog meer mooie dingen aan gaan komen. Echter vind ik het te makkelijk om te zeggen je krijgt met Lvc toch 25procent korting op de prijs. Dat klopt natuurlijk wel maar dat neemt niet weg dat je nu voor een rol met korting betaald wat een rol eerst koste zonder korting.hopelijk veel snorren en kerstbal akties. Dan is het wel voordelig als je een snor gebruikt op karton rt809 eerst was hier geen karton van ������. Zena creatief de koper creatief ����