Zena Megastore Maaseik

Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

Groeten vanuit Zena

Verhouding in prijs tussen de 100sh en de 288sh is wel bijzonder te noemen. Prijs voor de 250+ dozen valt zeker niet tegen maar waarom is die verhouding zo scheef?

Verhouding in prijs tussen de 100sh en de 288sh is wel bijzonder te noemen. Prijs voor de 250+ dozen valt zeker niet tegen maar waarom is die verhouding zo scheef?

Opzich logisch aangezien die 100sh en 116sh beide 30mm blokken zijn en de grote blokken hebben ook veel 20mm tubes ertussen zitten ( fluiters en salutes ). Dus die verhouding is juist reëel.

Edit: Precies hetzelfde antwoord als hierboven haha.

Ik snap die LVC korting niet helemaal. Betekend dit dat over deze blokken de lvc korting gewoon niet geldt of dat dit de advies verkoopprijzen zijn.

Voor deze prijzen min 25% overweeg ik wel een ritje BE

Ik snap die LVC korting niet helemaal. Betekend dit dat over deze blokken de lvc korting gewoon niet geldt of dat dit de advies verkoopprijzen zijn.

Voor deze prijzen min 25% overweeg ik wel een ritje BE

Adviesprijzen dus neem aan dat de lvc korting er nog afgaat.

Aangezien niet iedereen over een LVC pas beschikt en ook niet iedereen er 1 wil, komen we naar buiten met de advies verkoopprijzen. Beschik je wel over een pas, dan gaat er uiteraard nog 25% korting vanaf indien je naar 1 van onze Megastores komt. Voor onze winkels te Baarle ligt de LVC korting op 10%.

Ik weet niet of het al ergens op het web bekendgemaakt is, maar ik ben wel benieuwd naar de bruto en netto gewichten van bovengenoemde Funke blokken.

Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

Groeten vanuit Zena

Zitten in al deze boxen fanshapes in?

Back
Bovenaan