Bjarne0406
VWC lid
Geweldige dingen dit! Ga ik zeker ergens even mee pakken met de losse verkoop! Lekker aansteken in de vooravond en er beetje omheen stoken met wat klein spul en knallers! Heerlijk sfeertje!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net 5 willekeurige deales aangeklikt en bij alle 5 staan ze onder het filter fonteinen.Nou, vandaag iig nog niet.
Volgens mij is de knetterton in belgie 60 gram per stuk en geen 100ik denk dat ik stiekem iets te snel heb gekeken... wel 3 euro duurder dan in Belgie. :(
OMG daar gaan we weer met Zena producten die nieuw zijnIk lees op de site van een vuurwerkwinkel dat deze niet uitgeleverd word?
Mocht het zo zijn dan kan mijn post verwijderd worden hoor! wil natuurlijk geen kruitstress veroorzaken hahaGok dat dit alleen de desbetreffende winkel is want op zena zelf zijn ze gewoon nog te koop?
Mocht het zo zijn dan kan mijn post verwijderd worden hoor! wil natuurlijk geen kruitstress veroorzaken haha
Ik lees op de site van een vuurwerkwinkel dat deze niet uitgeleverd word?
OMG daar gaan we weer met Zena producten die nieuw zijn![]()
Communicatie is een vak...
Ik heb even contact gehad met ZENA NL. Dit artikel is inmiddels uitverkocht voor Dealers. That's it. Niet afgekeurd o.i.d. Wat zou kunnen is dat deze winkel te laat was met inkopen van dit artikel? Maar dus geen reden tot paniek of teleurstelling!
Loop je even een straatje verder. Of in de achtertuin.Ben ik de enige die vind dat de vonken toch stiekem best ver weg schieten?!
Wil ze graag hebben, maar durf het niet aan in mijn smalle straat![]()