Artillery

Hoorde dat deze uitverkocht is bij Wolff, anders zat die alweer in de collectie. Wachten tot oktober/november dan maar. De kist heeft gisteren nog even een extra behandeling van de stofzuiger gekregen, er bleef as uitkomen. :)

Ik vond deze bak heel erg gaaf, begint nog rustig maar geeft daarna vol gas. Dikke mines eronder en mooie effecten erboven. Werd er best enthousiast van :D:

Voor mij ook de verrassing van de avond. Ik had deze voor een mooie freakprijs in Huizen gehaald vanwege het mooi oplopende tempo en natuurlijk voor de kist, verder niet naar kruitinhoud, schoten, enzovoorts gekeken. Toen ik hem thuis openmaakte trof ik 3 cakes van 40 schots aan en dacht onmiddellijk dat kan nooit wat zijn, maar dat viel 100% mee. Als deze aankomend jaar weer te krijgen is voor deze prijs haal ik hem opnieuw!

hmmm niet heel erg onder de indruk van de inhoud maar die kist wil ik wel hebben :D ga toch is kijken of die dit jaar voor weinig te krijgen is.

Ik vond deze bak heel erg gaaf, begint nog rustig maar geeft daarna vol gas. Dikke mines eronder en mooie effecten erboven. Werd er best enthousiast van :D:

Wow dit is toch wel echt een dik blokje! Mooir grote boeketten in het begin en later dan die dikke finale cake. De houtenkist is een leuke bijzaak! Had voor mij echt niet gehoeven want je betaald er toch weer voor.

Mooie compound met lekker harde burst. Helaas stopte hij bij mij middenin cake 2. Na een tijdje wachten uit het kistje gehaald, en aan de reserve lonten moeten aansteken.
Kistje doet nu mooi dienst als opslag van overgebleven vuurwerk ....

Prachtige kist met een mooie inhoud. In het laatste uurtje (happy hour) met 40% korting voor € 78,- kunnen scoren. Deze compound heb ik als slotfinale gebruikt. Geen verkeerde keus geweest. Prachtige opbouw, cake 2 crackling in de mines en cake 3 ook in de boeketten. Ge-wel-dig gewoon, elke keer als je dacht dat het laatste salvo eruit geknald is volgt er nog weer een. Bij het terugkijken vielen mij de mooie kleuren in cake 3 op. Kortom: vooral in de korting een prachtbak!!

En wat verpakking betreft geniaal, mooi souvenier!

En een straatfilmpje. Meende overigens te zien dat deze compound dit jaar voor het laatst verkocht werd. Kan dat kloppen of betrof dit alleen voor deze winkel?

Bij het uploaden verminderd de kwaliteit bij dit filmpje helaas wel wat.

Ziet er weer prima uit ja, prima inhoud, maar denk dat ie vooral ook tof is om te hebben en neer te zetten, telt ook mee voor de verkoop.

Wel zien staan bij een rondje lopen op 1 januari.

IMG_20200101_093021.jpg

IMG_20200101_093002.jpg

Heel mooie box dit. Goede knallen, en een mooie opbouw naar een geweldige finale.. een lucht vol crackling! Dit is echt een box die je in het echt moet zien, want op filmpjes vond ik um niet zo geweldig. Blij verrast!

Back
Bovenaan