Zena Knetterton XL

Geweldige dingen dit! Ga ik zeker ergens even mee pakken met de losse verkoop! Lekker aansteken in de vooravond en er beetje omheen stoken met wat klein spul en knallers! Heerlijk sfeertje!:D

Hmm ben dan toch wel benieuwd of er ook officieel bericht is dat deze niet gaat komen.. Zou al nummer 2 op de lijst zijn en dan is december nog niet eens begonnen. :bonk: In ieder geval bedankt voor het melden. :biertje:

Mocht het zo zijn dan kan mijn post verwijderd worden hoor! wil natuurlijk geen kruitstress veroorzaken haha

Die kruitstress is er toch wel hoor maak je geen zorgen. :rolleyes:

Wachten het maar even af.. In het gunstigste geval gaat het alleen om die winkel.

Ik lees op de site van een vuurwerkwinkel dat deze niet uitgeleverd word?

OMG daar gaan we weer met Zena producten die nieuw zijn :bonk:

Communicatie is een vak... :wink:

Ik heb even contact gehad met ZENA NL. Dit artikel is inmiddels uitverkocht voor Dealers. That's it. Niet afgekeurd o.i.d. Wat zou kunnen is dat deze winkel te laat was met inkopen van dit artikel? Maar dus geen reden tot paniek of teleurstelling!

Communicatie is een vak... :wink:

Ik heb even contact gehad met ZENA NL. Dit artikel is inmiddels uitverkocht voor Dealers. That's it. Niet afgekeurd o.i.d. Wat zou kunnen is dat deze winkel te laat was met inkopen van dit artikel? Maar dus geen reden tot paniek of teleurstelling!

Kiek dat valt mee, bedankt voor je reactie in deze.

Ben ik de enige die vind dat de vonken toch stiekem best ver weg schieten?!
Wil ze graag hebben, maar durf het niet aan in mijn smalle straat :rolleyes:

Busscher vuurwerk in Hengelo zei dat ze i.v.m. afkeur niet konden leveren. Kan natuurlijk altijd wat anders zijn, maar ook verder zoeken bij ander winkels heeft helaas niks opgeleverd.

Alternatief is de Pegasus (Lidl DE), wel met non-knetter stukken er doorheen maar 3 euro, hele harde en hoge knetters en best lang! Vorig jaar een doos vol tegelijk als herrie-projectje :D

[edit] ik had trouwens al besteld bij Busscher, toen waren ze volgens de site op voorraad, maar helaas dus..

Back
Bovenaan