Mega Willows [Compound]

Beste bak van 2018 samen met Branco!

Gelukkig heb ik van beide er nog 1!! Maar deze komt 100% weer in de collectie

Zijn dit soort bakken niet wat te heftig voor in een gewone niet al te brede straat in een nieuwbouwwijk?

De Serenity was hier ook al pittig.

Zijn dit soort bakken niet wat te heftig voor in een gewone niet al te brede straat in een nieuwbouwwijk?

De Serenity was hier ook al pittig.

Ze zijn vrij breed, maar in de lengte van de straat kan het toch gewoon? Zoek anders een pleintje op in de buurt;)

Voor mij ook de beste bak van het jaar! Enorm breed, het was even passen en meten in de straat, en grote effecten. Wat een ding :D

In onderstaande video te zien vanaf 2:08

Evolution doet nog even een stapje hoger. Deze bak was fenomenaal qua opbouw, de boeketten waren mega en ik denk dat deze het breedste effect heeft van NL.

Een van de liefhebbers waarmee ik in Zoetermeer was had deze Klasbak erbij. Voor mij met afstand de beste bak van het jaar!

Enorm breed geschoten en dan ook nog eens een enorm brede boeketspreiding waardoor hij diepe indruk maakte.

Ik hoop dat deze topper in de huidige vorm gehandhaafd blijft....

Deze box ook de lucht in gejaagd afgelopen maandag. Wat een beest was dit! Een van de beste blokken van de avond, kwam echt bij het professionele in de buurt. Echt enorm brede effecten en schietrichting. Film volgt zo snel mogelijk. Wat een bak!

Hier is mijn straatfilmpje van de mega willows. Ik vond het de beste box uit mijn collectie, echt een topper!! Hij schoot zo breed dat ik hem niet eens volledig op film kreeg!

Dit is volgens een product wat je live meegemaakt moet hebben. Ondanks de breedte vind ik hem namelijk niet echt indrukwekkend overkomen op film.
Desondanks denk ik dat deze er samen met The Branco wel gaat komen dit jaar. Mits ik plaatst heb om ze te schieten uiteraard.

Ik was helaas genoodzaakt deze in een hele smalle straat te schieten waardoor ik, denk als enige, niet zo enthousiast ben als een ieder hier! Was absoluut een prachtige bak maar merkte goed dat als je niet een mooie plek hebt deze te schieten hij ook minder overkomt. Juist omdat hij zo groot is.

Stond er recht onder. Voor ik rechts had gezien kon ik links al niet meer kijken.

Dat is natuurlijk een luxe probleem dus volgend jaar nogmaals maar dan op een veldje.

Goede kanshebber voor cakebox van het jaar. De skyline on fire was ook erg breed, kreeg je nooit helemaal op beeld. Heerlijk.

Gigantische bak en een geweldig concept qua prof uitstraling en effect uitwerking! Met camera gelieve 60 meter naar achteren rennen!

Zoals zovele niet fantsoenlijke op de Camera Kunnen krijgen

Zoals zovele niet fantsoenlijke op de Camera Kunnen krijgen

Maar wat een RAMBAK!

Back
Bovenaan