Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Na alle positieve reacties en het zien van de demofilmpjes moet ik constateren dat dit voor mij wel eens hét mooiste product van 2012 zou kunnen worden. Vindt deze mooier dan de doorlontboxen van Rubro en de effecten bevallen mij meer dan de goede doorlontbox van Royal. Daarbij vind ik deze box ook mooier ogen dan op de eerdere filmpjes.. Het kan dus ook andersom... Toch besloten dat mijn budget maar weer met 100euro wordt overschreden.

Deze is afgelopen avond ook op de Demo in Baarn geschoten.
Maareh iets klopt er in mijn ogen niet. Kan niet precies uitvinden wat het nou precies is.
Lijkt net of ik iets mis, of dat er een cake anders is. Ach ja..

Deze is afgelopen avond ook op de Demo in Baarn geschoten.
Maareh iets klopt er in mijn ogen niet. Kan niet precies uitvinden wat het nou precies is.
Lijkt net of ik iets mis, of dat er een cake anders is. Ach ja..

Er worden volgens mij maar drie van de vier cakes geschoten. De eerste telt 36 schoten met dubbele finale, de tweede 36 schoten met 1 finale en dan volgt cake #4 al.. (Cake 1 met rood/goud en blauw/goud mist)

Er worden volgens mij maar drie van de vier cakes geschoten. De eerste telt 36 schoten met dubbele finale, de tweede 36 schoten met 1 finale en dan volgt cake #4 al.. (Cake 1 met rood/goud en blauw/goud mist)

Aaaah ok.. duidelijk :) (dan is die dus daarvoor geschoten en gepresenteerd als een andere Zena cake, prutsers :P)

Ik heb deze als dummie gezien en op de foto lijkt hij groter dan in het echt. Op de foto lijken het vrij kubus achtige cakes te zijn, maar ze zijn iets lager dan dat ze lang/breed zijn. Preciese afmetingen kan ik je niet geven maar het zal rond de 45x45cm liggen en iets van 15 a 20 cm hoog zijn.

45cmx45cm bedoel je de 4 cakes samen hoop ik? :P

45cmx45cm bedoel je de 4 cakes samen hoop ik? :P

Ik heb het hier inderdaad over de zena cakebox, die uit vier onderdelen bestaat en samen ongeveer die afmeting vormen.

Verder heb ik vandaag gehoord, van iemand die hem al doorgelont heeft, dat het een ongelovelijk gepruts is met deze cakes om ze goed doortelonten (in het karton zelf) zonder hierbij kans te lopen op vonk overslag. Doordat de lonten niet geheel logisch geplaatst zijn en vrij kort blijken te zijn. Als je hem dus in het karton wil hebben tijdens het schieten raadde hij dus aan d.m.v. hout of iets dergelijks de lonten gescheiden te houden of ze gewoon uit het karton te laten echter bleek je dan weer problemen te krijgen met lont lengte, dus wees voorbereid :p. Ik weet niet of dit voor alle boxen geldt maar dit is wat ik me heb laten vertellen.

Klop het lijkt mij zowiezo raar als je nu zelf extra lont bij moet knopen, om de cake's door te lonten. Dit is volgens mij niet de bedoeling, nu is dat voor ons geen probleem, maar voor de normale koper neem ik aan van wel.

Ook ik twijfel heel erg over dit product.
Heb deze helaas zelf nog niet live kunnen zien op een demo.
Lees echter toch louter positieve verhalen..

Neig op dit moment meer naar Chain Reaction met een aantal andere kleine cakes...

Voor 25 euro p.s. kan ik niet zo snel betere 500 grammers noemen hoor

Owh zijn ze 500 gram... dan vind ik boeketjes in dat laatste filmpje niet echt super...
Mja, als ze 500 gram zijn dan is het opzich wel netjes inderdaad voor 100 euro :D,

Maar dan is het buurt assortiment van rubro (als er dealer is in de buurt) een beter alternatief.

Niet altijd een 500 grams pot hoeft beter te zijn dan geen 500 grams pot... de shock syndrome zou je ook kunnen nemen van zena.. dat soort potjes krijg bedoelde ik dan meer :P

Back
Bovenaan