Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen :p

1: Deze plek is voor Leslifan
2: Torr
3: Ylke
4: Jappy-b
5: Stefantvs
6: Thunderboy
7: Darksoul
8: Sunseeker
9: Rnnl
10: Firedragon
11: Tabe
12: Tristen
13: Ricow
14: Bassie1978
15: Dsnl
16: Heartworm
17: Frits

Wie o wie heeft er een aanvulling op me lijstje
haal dan deze mensen uit de openingspost;) en de rest laat je ook maar weghalen.
Dan blijven van zelf de niet komers daar staan

We hebben gisteren een fantastisch verzorgde dag mogen beleven bij Lesli, maar dat was al wel duidelijk geworden denk ik, wanneer je al de mooie verhalen hier terugleest.

Ik vond het erg leuk om weer een hoop nieuwe gezichten te hebben gezien, maar ook ik heb lang niet iedereen de hand nog kunnen schudden. Dit mede ook omdat ik bijna de gehele middag Dieter mocht assisteren met het klaarzetten van de demo en finale op het veld. En tja...ik beken het eerlijk, als ik de kans krijg om maar weer lekker even met realtime vuurwerk bezig te zijn, dan doe ik dat natuurlijk maar al te graag :D!

Dat heeft voor mij wel als consequentie gehad dat ik een hoop leuks niet geheel mee heb kunnen maken binnen, maar al jullie updates hier hebben mij voldoende (al kan er natuurlijk altijd meer bij :)) laten zien dat Lesli het goed voor elkaar had.

Ik wil iedereen die er was bedanken voor de gezelligheid, en Lesli vuurwerk natuurlijk in het bijzonder voor deze fantastische middag en avond.

Ik heb nog enkele beelden voor jullie gemaakt, welke ik met jullie zal delen :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo, eindelijk een beetje bijgekomen van het bezoek aan Lesli.

Ik wil iedereen van de Crew en Lesli bedanken voor de leuke, gezellige, informatieve en smakelijke dag bij de grootste importeur van Nederland.

Het was voor mij ook weer eens wat anders dan zomaar een demo bij een importeur en zeker het contact op deze opendag loopt een stuk lekkerder omdat iedereen liefhebber is.

Veel mensen gesproken maar helaas veel namen weer vergeten maar ik elk geval iedereen bedankt voor de leuke dag.

Groeten Frits.

Thanks voor het fimpje Jur

en dan die foto ! geweldig voor die jongen.
Onwijs top dat lesli/vwc/dieter zich daar voor inzetten :-) gewoon kippevel !

Laatst bewerkt:
Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen :p

18: Pyroboy

Ik was er :p

Mooi om alle positiefe reacties hier te lezen.
Zo te zien hebben jullie je allemaal vermaakt en heb ik helaas een mooie dag gemist.

thanks voor de foto`s , zien er top uit !

Kan wel zien dat jij verstand hebt van fotograferen ! ;-)

snc16500.jpg

niet op delijst

niet op delijst

18: Pyroboy
19: Steef-Kaboom
20: martijngrathem+2vrienden

was een supperdag

Ook ik wil graag nog het een en ander vertellen over de opendag , maar er is al zoveel geschreven dat ik inhoudelijk het niet gaat hebben over de opendag maar over de organisatie.

Tijdens de laatste importeursbezoek aan Lesli vuurwerk die plaats vond op 10-04-2011 hebben wij ( Fred,Arjan en ikzelf) een leuke middag gehad met Barnt Masselink en Patrick Pleyte van Lesli vuurwerk.

Ik heb daar tijdens het bezoek voorgesteld of het mogelijk was of er een soort van opendag kon komen waardoor de leden van VWC een kijkje in de keuken van een importeur konden nemen en Lesli Vuurwerk is natuurlijk een grote importeur.

Dit plan werdt gelijk enthousiast ontvangen waarvan wij gisteren allemaal( de leden die er waren) het resultaat hebben gezien, Lesli vuurwerk heeft letterlijk alles laten zien en ook alles kon gevraagd worden.

Er is natuurlijk in aanloop naar de opendag veel contact geweest tussen mij en Barnt met uiteraard de stand van hoeveel leden er zich al hebben aangemeld, verloop van de opendag, etc.
Ook heb ik geopperd dat er op het forum een echte leslifan is en dat waarderden ze uiteraard en Leslifan was hun ook al opgevallen, vandaar zijn V.I.P- Behandeling.

Ook werdt er geopperd dat het leuk is om een soort demo te schieten indien mogelijk en dat is Lesli vuurwerk gelukt waarvan wij de films op het forum hebben staan.

Kortom, er is een waanzinnige dag neer gezet door Lesli Vuurwerk dat door menigeen niet over troffen kan worden.

Ook wil ik jullie bedanken zoals Torrr al heeft geaan voor jullie opkomst en de manier waar iedereen zich heeft gedragen een compliment aan jullie allen. Had ook graag met iedereen willen praten/kennismaken maar door de drukte van alles op deze dag is het er niet van gekomen, waarvoor sorry.

Verder wil ik nog speciaal bedanken:

- Lesli vuurwerk en zijn gehele team en speciaal Jasper Groeneveld, Barnt Masselink, Patrick Pleyte, Rutger Blikman, Dirk Spieker en Niels de Laure.

- Dieter voor het schieten van de demo en Finale en ook dank aan zijn vrouw die Dieter geholpen heeft.

- de crewleden die zich ook hebben ingezet tijdens de opendag

Er zijn tijdens de open dag 98 leden aanwezig geweest.

PS, was wel zenuwachtig voor de speech, haha

Er waren 147 aanmeldingen.
Er hebben diverse leden zich afgemeld en 24 ( waarvan 7 vrienden van leden ) leden niet, maar laten we ons daar maar niet druk om maken, ze hebben tenslotte wat gemist en laten we ons maar nagenieten van de opendag.

Dag mannen en een aantal vrouwen!

Na een aantal keren douchen zijn dan de kruitresten jammer genoeg weer uit mijn haar verdwenen. Helaas zijn ook de kruitdampen weer uit mijn neus getrokken. Wat een topdag! Mijn dank gaat uit naar de mensen van Lesli die er op alle mogelijke manieren een leuke dag van hebben gemaakt. Uiteraard ook de crew! Dankzij de contacten die jullie onderhouden, was voor de leden deze dag mogelijk. Ik vond het een zeer geslaagde dag. Normaal gesproken heb ik helaas niet veel mogelijkheden, ivm vervoer en werk, om bij de meetings aanwezig te zijn. Toen ik gisteren rondliep, mijn ogen uitkeek, genoot en herkend werd van "de Workshop" 1,5 jaar geleden door een aantal leden, deed mij dat toch wel erg goed. Het geeft toch wel aan dat iedere liefhebber er 1 is. Of je nu erg actief bent of niet. Heb met vrij veel mensen een gezellig praatje gemaakt over het favoriete onderwerp. Daardoor ook weer contacten gelegd. Ook erg leuk dat ik nu bij steeds meer leden een beeld kan plaatsen.

Allemaal nogmaals bedankt en tot snel op een volgende meeting. Ik zal mijn best er voor gaan doen.

Back
Bovenaan