Yeşilgöz vindt vuurwerkverbod 'dilemma', zegt geen ja of nee

laten we nu gewoon met zijn allen hopen dat ze niet zo dom zijn dit er door te gaan drukken ,want dan gaan ze vrees ik pas echt ontdekken wat ze hebben aangericht ,iedereen die dan in het buitenland "vuurwerk"gaat kopen en ja als je er toch ben pakken ze allemaal natuurlijk toch het meest brute spul mee ,nog even los van de gemiste btw en alle extra inkomsten die regelrecht de staatskas in vloeien ,misschien is dat dan nog een tricker om het te laten zoals we al jaren gewend zijn ,kunnen ze de inkomsten weer gebruiken om de gaten mee te vullen !!

Gast 24030 zei:
laten we nu gewoon met zijn allen hopen dat ze niet zo dom zijn dit er door te gaan drukken ,want dan gaan ze vrees ik pas echt ontdekken wat ze hebben aangericht ,iedereen die dan in het buitenland "vuurwerk"gaat kopen en ja als je er toch ben pakken ze allemaal natuurlijk toch het meest brute spul mee ,nog even los van de gemiste btw en alle extra inkomsten die regelrecht de staatskas in vloeien ,misschien is dat dan nog een tricker om het te laten zoals we al jaren gewend zijn ,kunnen ze de inkomsten weer gebruiken om de gaten mee te vullen !!
Ja en jij denkt dat je zomaae alles makkelijk het land inkrijgt? Een verbod hier en we zien alleen maar politie bij de grenscontroles

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: GMP
Ja en jij denkt dat je zomaae alles makkelijk het land inkrijgt? Een verbod hier en we zien alleen maar politie bij de grenscontroles
ja als je aan het einde van het jaar gaat wel ,wordt daar het gehele jaar verkocht he ,en hoeveel procent denk je dat er nu al van buiten nederland komt ,nog even los van alle handelaren hier in alles wat je maar wilt ,is totaal niet mijn ding maar het zou naïef zijn om te denken dat het moeilijk verkrijgbaar is man

Ik kwam in de lokale Utrechtse krant een stukje tegen van Tess Meerding, VVD fractievoorzitter. Hopelijk is iemand zoals deze dame ook betrokken bij de gesprekken binnen de partij en maken ze de juiste keuze!

Bijlagen

• IMG_7942.jpeg
    IMG_7942.jpeg
    4,6 MB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Laten we het gezellig houden. Voor de gene die het niet willen lezen, klik deze topics voor nu gewoon niet aan. We hebben volgende week onze jaarlijkse meeting. Hier nemen we het punt mee of er wat aan gedaan moet/kan worden.

Nu graag weer ontopic.

Gast 24030 zei:
ja als je aan het einde van het jaar gaat wel ,wordt daar het gehele jaar verkocht he ,en hoeveel procent denk je dat er nu al van buiten nederland komt ,nog even los van alle handelaren hier in alles wat je maar wilt ,is totaal niet mijn ding maar het zou naïef zijn om te denken dat het moeilijk verkrijgbaar is man
Ja ik kan er ook zo na toe rijden met kvk maar dan zou ik illegaal bezig zijn en daar hou ik zelf niet zo van

Ja ik kan er ook zo na toe rijden met kvk maar dan zou ik illegaal bezig zijn en daar hou ik zelf niet zo van
Ik ook niet, daarom maar hopen op gezond verstand van de politiek en de traditie gewoon in stand houden en de uitwassen hard én ook echt hard aanpakken 😉👍en belgie, Polen,thechie heb je alleen geld nodig meer niets

"Als jij het in je botte kop haalt om met een steen naar een hulpverlener te gooien, wat maakt het dan uit dat we siervuurwerk verbieden?", vraagt Yeşilgöz zich af. Ook zegt ze dat veel problemen worden veroorzaakt door vuurwerk dat al illegaal is.

Als je dit zo stelt ben je in mijn ogen maar weinig twijfelachtig en zie je nou juist waar het om draait.
Ik denk dat Yeşilgöz bang is zetels te gaan verliezen als ze op een verbod in gaat.
De heersende coalitie zou zich eens moeten gaan verdiepen wat er structureel fout gaat binnen de maatschappij.
Het is toch te gek voor woorden dat kinderen van rond de 15 worden ingezet om grote aanslagen te plegen.
Het had mij wel wat te denken gegeven als politiekus .

Het is einde verhaal jongens, CDA om en VVD is al bezig zijn kiezers warm te maken voor een verbod. Als het niet binnen deze coalitie gebeurt dan de volgende en die kan er sneller zijn dan we denken.

Het is einde verhaal jongens, CDA om en VVD is al bezig zijn kiezers warm te maken voor een verbod. Als het niet binnen deze coalitie gebeurt dan de volgende en die kan er sneller zijn dan we denken.
Als Bontebal voor het CDA spreekt hebben we daar een voorstander voor een verbod maar als Yesilgoz voor de VVD spreekt hebben we daar zeker geen voorstander. CDA kan het zich misschien veroorloven om zo'n draai te maken maar de VVD niet, ze gaan daarmee volledig tegen de BBB en PVV in en het feit dat Yesilgoz niet bevestigd dat het nu misschien toch wel tijd is voor een verbod is wat mij betreft een positief signaal.

Als de PVV qua vuurwerkverbod de pijlen richt op de probleemwijken en Van der Plas opkomt voor de gewone man op het platteland, pakken ze samen 70 zetels bij de eerstvolgende Tweede Kamerverkiezingen. Mark my words.

Laatst bewerkt:
Als Bontebal voor het CDA spreekt hebben we daar een voorstander voor een verbod maar als Yesilgoz voor de VVD spreekt hebben we daar zeker geen voorstander. CDA kan het zich misschien veroorloven om zo'n draai te maken maar de VVD niet, ze gaan daarmee volledig tegen de BBB en PVV in en het feit dat Yesilgoz niet bevestigd dat het nu misschien toch wel tijd is voor een verbod is wat mij betreft een positief signaal.
Probleem is dat dit kabinet wel eens rap kan vallen. Dan komt er een nieuw kabinet zonder PVV en BBB en dan is het gebeurt. Daarom maakt Yesilgoz haar achterban alvast voorzichtig warm voor een verbod.

Back
Bovenaan