Opa
VWC lid
U gelooft nog in de fabel dat we in een democratie leven? Politiek.....Bijzondere reactie maar ok, politiek debat is juist crusiaal

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
U gelooft nog in de fabel dat we in een democratie leven? Politiek.....Bijzondere reactie maar ok, politiek debat is juist crusiaal
Bewijs eerst maar eens waarom we niet in een democratie leven anders is het alleen maar onnozel gewauwel van je.U gelooft nog in de fabel dat we in een democratie leven? Politiek.....![]()
Je bent vergeten dat we naar de stembus mogen voor de provinciale staten en de tweede kamer?U gelooft nog in de fabel dat we in een democratie leven? Politiek.....![]()
Ligt er helemaal aan of ze per fractie gaan stemmen, of hoofdelijk dan brengt iedereen ze eigen stem uit voor of tegenVvd 24zetels las ik ergens. Kan het dan ook wezen dat het ene deel voor en ander deel tegen is? Of ist dan collectief als vvd zijnde voor of tegen?
Zoals Jeremy zegt ligt het aan de manier van stemmen. Bij een hoofdelijke stemming kan elk Kamerlid zelf kiezen.Vvd 24zetels las ik ergens. Kan het dan ook wezen dat het ene deel voor en ander deel tegen is? Of ist dan collectief als vvd zijnde voor of tegen?
Dr moet hier ook over gepraat worden. Namelijk dat legaal vuurwerk het probleem niet is.
Ze zijn al bezig om cobra's etc onder de wapenwet te krijgen.
Ik vind dit wel een goede ontwikkeling.
Stembus... hihi...
ik ga iedereen in zijn waarde laten en verder niet reageren. Blijf geloven medelanders!!![]()