Yellow River

Nog maar een filmpje dan! betreft de 2018 versie.
Dit is/was toch wel altijd een favoriete cake van mij. Grote effecten, hang time, burst, tempo, 30mm. Helemaal prima :handsup: gewoon genieten, daarom ook 2 stuks aan elkaar voor extra plezier. Laten we het beste hopen van de herintroductie van dit pareltje.

Gewoon een goede cake maar de hype heb ik nooit begrepen.

Een van de eerste pure flowercrown cakes denk ik. In dat introductiejaar,een vrij nieuw effect. En het is gewoon erg mooi,ook heeft Pangu freaking stabiele bombettes. Ik heb nog geen pannenkoek vorming gezien. De lekkere burst,de ronde boeketten,maakt het gewoon een verdomd goeie cake. The hype is real! Lol.

Een van de eerste pure flowercrown cakes denk ik. In dat introductiejaar,een vrij nieuw effect. En het is gewoon erg mooi,ook heeft Pangu freaking stabiele bombettes. Ik heb nog geen pannenkoek vorming gezien. De lekkere burst,de ronde boeketten,maakt het gewoon een verdomd goeie cake. The hype is real! Lol.

Precies zoals jij omschrijft inderdaad. Heeft ook te maken dat je dit in real life moet zien want flowercrown is op geen enkele camera goed vast te leggen. Het is een wonderschoon effect, prachtig glittergoud en de hangtime is erg goed. Ook vallen de boeketten vaak groot uit ( met weinig wind natuurlijk maar dat geld voor ieder effect ). Dat is allemaal niet echt goed vast te leggen op een filmpje helaas.

Precies zoals jij omschrijft inderdaad. Heeft ook te maken dat je dit in real life moet zien want flowercrown is op geen enkele camera goed vast te leggen. Het is een wonderschoon effect, prachtig glittergoud en de hangtime is erg goed. Ook vallen de boeketten vaak groot uit ( met weinig wind natuurlijk maar dat geld voor ieder effect ). Dat is allemaal niet echt goed vast te leggen op een filmpje helaas.

Inderdaad. Het effect is amper tot niet zichtbaar op de video's, wat je ziet is misschien net 40 á 50%. De rest dwarrelt heel langzaamaan naar beneden en omringt je hele zichtveld als het ware. Ik vind het een prachtcake en indien de herintroductie goed bevalt, komt die er zeker weer bij.

Jahaaa! Heb er nog ééntje staan uit 2014 (?). Die bewaak ik met mijn leven en gaat alleen de lucht in onder ideale omstandigheden. Daarom is 'ie er afgelopen jaar ook niet aan gegaan.

Ben benieuwd naar de kwaliteit van de 2020 versie.

Heel mooi, maar zit er nou ook blauw in waar dat eerder alleen rood was? Of kon het blauw niet goed worden vastgelegd op eerdere straatvideo's?

Heel sierlijk, ben erg benieuwd hoe het goud over komt irl en of deze net zo mooi is als de oude versie.

Komt op de film erg goed over, tempo is wel wat aangepast. Enige puntje van kritiek; de laatste 5 schoten had ik liever als salvo gezien.

Hier issie hoor! De nieuwe productfilm.van de yellow river! Hij blijft heerlijk, een van de toppers vanuit de Pangu-lijn hoor!

Back
Bovenaan