Yellow River

Zelf helaas niet meer kunnen krijgen dit jaar. Dan maar genieten van de vele films.
Had in 2017 acht stuks om tegelijk af te steken. Helaas door de regen letterlijk in het water gevallen.

Blijft inderdaad een top blok. Heb 'm dit jaar voor 3de keer op rij. Maar nu 4 stuks. Ben er nog niet over uit of ze tegelijk gaan of per 2 of...... Tips?

Je kan ook eerst 1 doen, gevolgd door 3 tegelijk (eventueel in W-shape). Eerst lekker rustig en dan rammen. Dat is wat ik waarschijnlijk zou doen. :)

Eddy.

Dit jaar ook weer in de collectie. Ik blijf het een mooie cake vinden, daarnaast is de cake zelf ook heel groot.

En, zo gezegd, zo gaat het gebeuren.

Begin van m'n finale project. Als aankondiging van de finale project eerst 10 stuks de big chill at once, gevolgd door 4 keer de yellow river zoals hierboven beschreven. Daarna....... Dit hou ik nog even stil. Is dit topic ook niet voor bedoeld zeg maar. :D

IMG_20191230_202534.jpg

IMG_20191230_202504.jpg

Eddy en Ddfirework, bedankt voor de Yellow river inspiratie :thumbsup:

Had de yellow river 2x aangeschaft dit jaar, en geen spijt van gehad wat een super mooie cake mega grote uitwerkingen die gelukkig door het goede weer ook nog eens lang bleven hangen.

Had deze al twee jaar liggen, maar wilde er echt de perfect omstandigheden voor hebben. Dit jaar was dat het geval. Rond 1 uur was de mist hier vrijwel weg, en was het bijna windstil. En toen kwam deze echt geweldig goed tot zijn recht! Hele mooie pot met enorme effecten die echt goed blijven hangen, erg van genoten.

Back
Bovenaan