X-Calibur

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2272
Artikelnaam: X-Calibur
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Wave met diverse effecten
Tijdsduur: 15 - 20 sec.
Stijghoogte: 15 - 20 meter
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 59,95

2272_x-calibur.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Artikelnummer: 2272
Artikelnaam: X-Calibur
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: wave met diverse effecten
Richtprijs: 59,95

hallo fred, is dit zoiets als de shockwave? / forcefull?

is deze cake speciaal ontwikkeld voor vuurwerkhol? of valt deze onder een andere? / nieuwe collectie? (welke?)

Dit is een cake voor Mooij Vuurwerk, valt naar mijn weten niet onder Black Smith, maar misschien kan Fred dit toelichten.
Ik heb hem afgelopen jaar 2x gehad en manman, wat een wereldcake dit!!

De cake schiet in W-shape, aan de buitenkant golden tails up to blue peony, in het midden blue tails up to golden crown (en echt goede ook!). Schiet in een prachtig tempo, finale schot is het midden met palm en chry crackling, dat is eigenlijk jammer, maar het is werkelijk een genot die cake!!

Uiteraard mag ie goedkoper haha, maar ook voor €60,- zou ik hem toch weer aanschaffen, het is een wereldcake! :D

Dit is een cake voor Mooij Vuurwerk, valt naar mijn weten niet onder Black Smith, maar misschien kan Fred dit toelichten.
Ik heb hem afgelopen jaar 2x gehad en manman, wat een wereldcake dit!!

De cake schiet in W-shape, aan de buitenkant golden tails up to blue peony, in het midden blue tails up to golden crown (en echt goede ook!). Schiet in een prachtig tempo, finale schot is het midden met palm en chry crackling, dat is eigenlijk jammer, maar het is werkelijk een genot die cake!!

Uiteraard mag ie goedkoper haha, maar ook voor €60,- zou ik hem toch weer aanschaffen, het is een wereldcake! :D

Mike bedankt voor je reactie, maar het roept wel weer vragen bij me op:

hoeveel schoten per keer gaan er de lucht in? hoelang duurt de cake?

harde burst in de schoten?

weet je ook een cake waar ie op lijkt? of is ie one of a kind? je hebt er geen filmpje van gemaakt?

Deze heb ik afgelopen oud&nieuw ook al aantal keren gezien.
Vind het een erg mooie cake! Mooie grote effecten, de hele lucht is vol. :)

haha moontan dat is een filmpje van ons. Iemand uit de buurt stak deze op 1e kerstdag even af, hij had er nog 2 over van vorig jaar! :D dus zal der met oud en nieuw nog een zien! :p Ik vind hem echt super mooi.

Ik vind het een erg mooie cake. Hij schiet heel breed een met mooie combo's. Alleen vind ik de finale gewoon een beetje zwak en niet bij de cake passen. Ik had liever als finale gewoon en fan-shape gezien van 5 schoten crackling of brocade crown. Want de laatste effecten hoor je bijna geen knal en de grote is ook matig. Dat vind ik erg jammer. Prijs is ook aan de hoge kant.
:bye:

@teun48
Waarschijnlijk baseer je jouw mening op filmpjes, dat de finale niet goed is. Ik heb hem in het echt gezien en kan je vertellen dat de finale zeker te weten goed is:D

Ik had dit jaar een karton X-Calibur cakes, wat een top cakes zijn dit. het geluid waarmee de schoten worden gelanceerd is prachtig en wat je daarna in de lucht ziet licht er niet om...heel je straat is verlicht over de hele breedte. prachtig. Een cake die je gewoon in je collectie moet hebben.

Blijft een schitterende cake. De blauwe peony boeketten zijn echt heel helder en mooi, en de willow erbij maakt het echt een spektakel. Toppertje.

Back
Bovenaan