Moon Travelers/ Liliputpijlen/ Babypijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hier nog even 2 fototjes van die moontravelers. ze komen uit het jaar 2002 en zijn geimporteerd door Hardix vuurwerk kampen.

ik kan me nog herinneren dat ik bij mijn bestelling een karton gratis van deze babypijltjes heb gekregen. weet niet hoeveel dat er waren geloof 12(?) in een karton

img0012fb4.jpg

img0011oe7.jpg

Sorry voor de slechte kwalteit is met een nokia 7610 gemaakt haha.:bye:

Die kartonnetjes met Moon Travellers zitten inderdaad soms nog in Chinese pakketten of van die knalpakketten, hier 2 voorbeelden (dummy's);

Nee tuurlijk niet ga nou eerst eens even lezen waar dit topic over gaat. Hier hebben we het over de (steeds schaars wordende) Moon Travellers met flashvulling. Met een goede knal dus!

wat geweldig dat ze er nog zijn,ik had vroeger jaar of 7 geleden.
altijd een familie pakket waar de moontravler ook in zat, een kartonnetje met 12 pijltjes er in door gelont,leuk ding was dat altijd,ben ze helaas nooit los tegen gekomen

Ik koop die moontravelers niet meer. De knal die ervan af komt is niks :bonk:

Je hebt wel van die babypijlen met geel papier eromheen. Die knetteren. Die zijn nog wel lachen ( 1,75 in harderwijk) :angry:

Welke babypijltjes knallen en welke niet?

Welke babypijltjes knallen en welke niet?

Ik heb een vraagje, in Lemmer bied Harry's vuurwerkhal deze aan:
babypijlen.gif

Voor 0,95

En deze:
super_fluitpijl.gif

Voor 1,50

Weet iemand of ze allebei knal+fluit zijn?
Alvast bedankt! (pm me graag)

@QV!!
Dat waren deze:

normal_moontravelersbatterij.jpg

En ze bestaan nog steeds. In diverse Chinese pakketjes vind je ze nog terug. Hoe het precies zit weet ik niet, maar de kwaliteit van bovenafgebeelde batterij was redelijk goed. Leuk extraatje is dat deze nog steeds (net als vroeger) met grijslont zijn uitgevoerd.

Cameo

Die heb ik nog ergens liggen ja. Hoe zet je in hemelsnaam dat ding recht op?

wat geweldig dat ze er nog zijn,ik had vroeger jaar of 7 geleden.
altijd een familie pakket waar de moontravler ook in zat, een kartonnetje met 12 pijltjes er in door gelont,leuk ding was dat altijd,ben ze helaas nooit los tegen gekomen

Ze waren rond 1992/93 wel los te koop.
Heb ze toen gekocht bij een schuurman dealer.
Ik vind ze nog steeds geweldig en hoop dat ze ooit weer los verkrijgbaar zijn.

Babypijlen

Babypijlen

Wat voor sooren babypijltjes kopen jullie ik allen soorten alleen dit jaar geen knal want dat zijn muggenscheten volgens me pa:p ik koop ok altijd luchthuilers wel grappig blijven de babypijltjes:)

Die vind ik best goed ook leuk om doortelonten/rekje van te maken of alleen maal in een pringel bus doen wat wc papiet+kruit gebroken rotje er in aansteken vlam
en fluit knetter knal:p

Berichten posten over het zelf maken van vuurwerk willen wij niet hebben. Wij denken dat daardoor ongelukken gebeuren en dit willen wij dus niet promoten op dit forum.

Ik denk dat wat jij nou post aardig in de buurt komt van deze quote. Even opletten met posten oke:wink:

ik vind het wel leuke dingen. koop er maar zo'n 10 pakjes van waarvan ik er mar 2 van opmaak de rest gef ik aan me neefje. maar om er egt doze vol mee te kopen zoals vele mensen doen vind ik nutteloos:wink:

Volgens mij zit het zo:

In de knallers mag geen flash gebruikt worden.
In cakes mag een kleine hoeveelheid flash gebruikt worden maar alleen maar voor de burst.

Als ik het verkeerd heb hoor ik het graag.

Idd, In single shots potjes zit ook flash kruit in het shelletje zelf voor de knal in de lucht.:bye:

De babypijl knal haal ik altijd van broekhoff, hierin zit nog gewoon flash en de pijltjes knallen dan ook gewoon bijna even hard als een rotje:wink:
Van G.B.V. haal ik altijd de babypijl knetter, zijn leuke babypijltjes met soms nog best veel crackling en ze kostten ook geen drol.
Babypijltjes zijn elk jaar standaard in mijn collectie te vinden.

weet iemand hoeveel pakken babypijltjes fluit en knetter er in een karton zitten??, de pijltjes van GBV. ik neem aan dat een karton fluit net zoveel pakken heeft als en karton knetter?

Vind fluit en knetter het mooiste. :D
Heb vorig jaar knal erbij gehad, maar die knallen heel zacht of doen het niet.

had afgelopen jaar ook knetter...stelde niet veel voor...
in tegenstelling tot knal...zeer tevreden aangezien ze klein zijn en tog een lekkere knal uitkomt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan