www.vuurwerkexpert.nl

Al meerdere malen contact gehad met broekhoff en de persoon wie er over deze actie gaat. Elke keer goed geholpen. Echter vind ik het raar dat de voorwaarden steeds veranderd worden. Ze hadden zoiets van te voren goed moeten voorbereiden of gewoon niet moeten doen. Er is nu zoveel verwarring. Ik krijg morgen een nieuwe code nadat mijn vorig was verlopen na een mislukte betaling. Maar waarschijnlijk heb ik niks aan die code die ik morgen krijg aangezien ik vrijwel allemaal actie producten en 1+1 gratis koop. Dit ook omdat ik persoonlijk vind dat het siervuurwerk van broekhoff veel te hoog in prijs is. Bij andere importeurs krijg je voor het zelfde geld veel meer.

Daarnaast klopt de site zoiezo op dit moment niet helemaal. bestel op deze site; http://boogaard.vuurwerkexpert.nl/acties eerst twee actie pakketten van 216 pakjes thunder dragons. Dan krijg je de Executioner gratis. Wanneer je er dan 4 maal de actie van 40 thunderkings in je mand gooit krijg je opeens de Solitaire gratis terwijl deze in een mindere prijsklasse valt.

Ik zie dat er nogal wat onduidelijkheid is over deze actie. Ik spreek natuurlijk niet voor Broekhoff, maar kan misschien wel wat duidelijkheid geven. Bij inlevering van de voucher ontvang je naast de korting EEN gratis product, dat betekend niet dat je hetzelfde gratis vuurwerk ontvangt als de klanten zonder voucher (voorkoopactie), maar dit kan per winkel verschillen. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.

Dank dat u zich als verkooppunt mengt in de discussie, dat er sprake is van een ander gratis artikel is weer een nieuwe wending. Alleen maakt het het verhaal er niet helemaal duidelijker op.

Wat is bijvoorbeeld het gratis artikel bij uw verkooppunt ?
En u geeft aan dat het per verkooppunt kan veranderen, hoe komt men daar dan achter ?

Dit was overigens ook wel het vermelden waard geweest voor Broekhoff, dat een actievandedag klant anders behandeld wordt dan mbt het gratis vuurwerk.
Omdat vorig week nog gewoon het normale gratis vuurwerk bij een voucher-bestelling werd toegevoegd.

Het is gewoon jammer dat broekhoff vanaf het begin helder is geweest omtrent deze actie, dan had iedereen voor zichzelf kunnen beslissen of het wel of niet voordelig is om mee te doen.

Zucht .... Voor mij zegt het genoeg, koop normaal al niks bij Vuurwerkexpert-Broekhoff, verkooppunten hanteren allemaal de hoogste adviesprijzen en zijn stug als je om korting vraagt bij grote bestellingen.

Nu heb ik de voucher gekocht een week terug en je wordt wederom genaaid waar je bij staat, ik ga het geld terug eisen en voor mij nooit meer Broekhoff en dat zal ik ook anderen op het hart drukken!

In de mail van de eerste dagen stond: "Let op: u dient voor minimaal 80 euro aan vuurwerk te bestellen, daarbij ontvangt u tevens een gratis product." Welk product je bij welke winkel krijgt kan ik je helaas niet vertellen.

Later is deze tekst aangepast naar: "Let op: u dient voor minimaal 80 euro aan vuurwerk te bestellen. Tevens is uw voucher niet geldig in combinatie met andere acties en aanbiedingen".

In de mail van de eerste dagen stond: "Let op: u dient voor minimaal 80 euro aan vuurwerk te bestellen, daarbij ontvangt u tevens een gratis product." Welk product je bij welke winkel krijgt kan ik je helaas niet vertellen.

Later is deze tekst aangepast naar: "Let op: u dient voor minimaal 80 euro aan vuurwerk te bestellen. Tevens is uw voucher niet geldig in combinatie met andere acties en aanbiedingen".
Kunt u ook niet zeggen welk product men krijgt als de voucher bij u ingeleverd wordt ?

En niet om u persoonlijk aan te vallen, maar op uw website heeft u gezet : "Indien u een voucher heeft van Actievandedag.nl dan is deze NIET in te leveren op de Superacties, tevens ontvangt u bij betaling met deze voucher GEEN gratis vuurwerk!"

Dat is toch anders dan hetgeen u hierboven schrijft.

Kunt u ook niet zeggen welk product men krijgt als de voucher bij u ingeleverd wordt ?

Als je bij ons een voucher van het eerst uur hebt (dus met de tekst gratis vuurwerk) dan zullen wij dat per bon bekijken. Bij ons kan de voucher namelijk wel op aanbiedingen (niet op superacties) ingeleverd worden. Koop je zonder voucher bij ons voor minstens 50,- (geen superacties, geen aanbiedingen en andere acties) dan geven wij een Avanti cake gratis t.w.v. 19,95. Met een voucher (dus met de tekst gratis vuurwerk) doen wij hetzelfde gratis artikel erbij. Heb je een voucher en koop je alleen maar aanbiedingen, 1+1 gratis en acties dan krijg je een kleinere / goedkopere cake. Maar dit in samenspraak met jou bij het afhalen. Maar nogmaals, ik praat niet voor alle vuurwerkexpert winkels!

Ik hoop dat mijn antwoord wat duidelijkheid geeft.

Mail met Geld terug eis is de deur uit, zo ga je niet met je klanten om!

Zo zou ik niet met mijn klanten om durven gaan echt schande!

Wat verstaan ze precies onder 'andere acties en aanbiedingen'? Bij mijn dealer valt Spring Garden gewoon onder de combiboxen en staat niet bij de superactie dus ik ga ervan uit dat het daarvoor nog steeds geldt. Maar dat kan zomaar veranderen natuurlijk.

Wat verstaan ze precies onder 'andere acties en aanbiedingen'? Bij mijn dealer valt Spring Garden gewoon onder de combiboxen en staat niet bij de superactie dus ik ga ervan uit dat het daarvoor nog steeds geldt. Maar dat kan zomaar veranderen natuurlijk.

Over welke vuurwerkexpert dealer heb jij het? In je winkelwagen kun je bij afrekenen gewoon testen of de voucher op de door jouw uitgezochte artikelen ingeleverd kunnen worden. Heb je nog geen voucher dan kan ik met mijn voucher bij jouw dealer even testen!

Over welke vuurwerkexpert dealer heb jij het? In je winkelwagen kun je bij afrekenen gewoon testen of de voucher op de door jouw uitgezochte artikelen ingeleverd kunnen worden. Heb je nog geen voucher dan kan ik met mijn voucher bij jouw dealer even testen!

Thanks! Dat is Groenrijk Dordrecht. Ben ook benieuwd naar de Rubro boxen. Ik heb inderdaad nog geen code..

Conclusie over deze actie: Ronduit k*t

Voorwaarden waren niet duidelijk, en worden achteraf aangepast. Gelukkig had ik een actiebon van het eerste uur en heb ik deze gelijk ingewisseld.

Thanks! Dat is Groenrijk Dordrecht. Ben ook benieuwd naar de Rubro boxen. Ik heb inderdaad nog geen code..

Je kunt daar op de spring garden gewoon je voucher inleveren, je moet wel nog iets bijbestellen (geen prijsknaller / superactie etc.) om aan de 80,- te komen, en het gratis vuurwerk uit de voorverkoopactie telt niet mee. Succes met je bestelling.

Je kunt daar op de spring garden gewoon je voucher inleveren, je moet wel nog iets bijbestellen (geen prijsknaller / superactie etc.) om aan de 80,- te komen, en het gratis vuurwerk uit de voorverkoopactie telt niet mee. Succes met je bestelling.

Super bedankt voor het uitzoeken! Ik ga er dan vanuit dat de Rubro boxen ook kunnen, want die staan in dezelfde categorie. Dan wordt het misschien wel 2 vouchers scoren ;-)

De mail om 1 van mijn gekochte waardebonnen te annuleren is ook de deur uit, elke 2a3 dagen de voorwaarden aanpassen en deze ook met terugwerkende kracht toepassen slaat natuurlijk nergens op.

Eerst het gratis vuurwerk weghalen omdat de webshop de gewenste oplossing technisch niet aankan.
Daarna alle actieartikelen uitsluiten
En als laatste nog een hele lijst met winkels die alsnog uitgesloten worden van de actie.

Al wil ik nog wel vechtweelde een warme douche geven, deze hebben na wat mailwisseling over het gratis vuurwerk bij een bestelling met waardebon meer dan uitstekend opgelost

Ik zit even te kijken en klopt het dat je minstens voor €130,- moet bestellen om de bon te kunnen gebruiken? Heb namelijk voor net over de 80 euro in m'n winkelwagen. Dan de korting er overheen(€50,-). Blijft er ongeveer 30 euro over. Dan geeft het systeem vervolgens aan dat het mininum bedrag nog niet gehaald is.

Is dit ook weer een aanpassing?

Edit: Je kan wel een Spring Garden + Spring Wind + wat kleins bestellen en dan de voucher inleveren. Betaal je €80,- voor de 2 boxen en het klein.

1 ding heeft deze actie wel bereikt. Veel onduidelijkheid en geouwehoer erover. Niet echt positief allemaal. Doe het goed of doe het niet.

Back
Bovenaan