www.vuurwerkexpert.nl

By the way

Je moet de kortingsbon en de aankoop met gratis vuurwerk afzonderlijk zien.

De extra korting is iets tussen broekhoff en actie van de dag en dat is niet ons probleem.

By the way

Je moet de kortingsbon en de aankoop met gratis vuurwerk afzonderlijk zien.

De extra korting is iets tussen broekhoff en actie van de dag en dat is niet ons probleem.

Dat is waar. Als ik na morgen geen reactie op mail heb van mijn dealer ga ik even bij ze langs om te vragen hoe en wat. Wil dit graag opgelost hebben en zekerheid dat goed komt. Al jaren een vaste dealer van mij.

Ik heb een code maar tot op heden is hij nog nergens in te vullen.. het was slechts 1 dag mogelijk.. duurt lang

jup, die heb ik ook,niks mis mee!.... met die aankoop is helemaal niks geks, prijzen zijn realistisch het zijn niet voor niet prijspakkers en gratis potten zijn gratis.

door die dertig euro extra korting word het natuurlijk wel interessant maar dat staat los. wij hebben die actie niet verzonnen, niet ons probleem.

Voor de zekerheid ook maar even getest of de code het deed, gelukkig deed die het.
Is het niet zo wanneer er Zena etc op de webshop geplaatst is dat dat de shop dan uitgesloten is ?

Voor de zekerheid ook maar even getest of de code het deed, gelukkig deed die het.
Is het niet zo wanneer er Zena etc op de webshop geplaatst is dat dat de shop dan uitgesloten is ?

Je ziet nu in de shops dat gratis artikelen bij een bepaald bedrag automatisch verdwijnen bij gebruik van de voucher. Niet meer dan logisch.

Nee hoor... ik krijg er nog steeds gratis vuurwerk blij... vandaag 20 secret salvo besteld voor 52 euro totaal en krijg er een goud cake van broekhoff bij.

Lijkt mij ook sterk dat ze dit achteraf aan mogen passen, bij mijn nog niet in geleverde maar wel al betaalde voucher staat :

'Let op: u dient voor minimaal 80 euro aan vuurwerk te bestellen, daarbij ontvangt u tevens een gratis product. '

Ik ga er vanuit dat het gratis product blijft staan :)

Nou, ik heb een code maar wanneer ik deze invoer verdwijnt de gratis cake. Ook even getest wat er zou gebeuren wanneer ik voor 185,- zou bestellen en gedeeltelijk met de kortingsbon wil betalen. Je raadt het al, de gratis Box Terminator verkwijnt ook gewoon uit winkelwagentje. Ik betaal dus 20 euro voor een bon die mij 50 euro tegoed geeft, krijg dus 30 euro korting op 185,- vuurwerk, terwijl iemand anders zonder bon wel die Terminator pakket krijgt t.w.v. 89 euro. Wat klopt hier niet??

Ok, dat is dus de laatste update.

Ik denk dat je eerder erbij had moeten zijn grizmo

Nee, dat is niet zo. Ik kocht deze code op het moment dat Actievandedag deze nog verkocht INCLUSIEF gratis vuurwerk. Inmiddels hebben ze het aangepast en staat dit er nu niet meer bij. Dus nieuwe aankopen vallen dan ook onder die nieuwe voorwaarden. Echter, ik had de bon al gekocht toen de oude voorwaarden nog gold, dus men kan de voorwaarden niet veranderen op de reeds verkochten bonnen. Dus nee, ik hoef er niet op tijd bij te zijn. Men moet mij gewoon gratis vuurwerk erbij doen. Punt uit!

Nee, dat is niet zo. Ik kocht deze code op het moment dat Actievandedag deze nog verkocht INCLUSIEF gratis vuurwerk. Inmiddels hebben ze het aangepast en staat dit er nu niet meer bij. Dus nieuwe aankopen vallen dan ook onder die nieuwe voorwaarden. Echter, ik had de bon al gekocht toen de oude voorwaarden nog gold, dus men kan de voorwaarden niet veranderen op de reeds verkochten bonnen. Dus nee, ik hoef er niet op tijd bij te zijn. Men moet mij gewoon gratis vuurwerk erbij doen. Punt uit!

Maar zodra je de code invoert krijg je dus helemaal geen gratis vuurwerkartikel meer? Of krijg je bijvoorbeeld wel het artikel uit de lagere prijsklasse?

In any case, wat ben je van plan hier aan te doen? =s

Maar zodra je de code invoert krijg je dus helemaal geen gratis vuurwerkartikel meer? Of krijg je bijvoorbeeld wel het artikel uit de lagere prijsklasse?

In any case, wat ben je van plan hier aan te doen? =s

De vraag is waar moet je heen met deze klacht?
-Actievandaag
-Broekhoff
-Verkooppunt

Ik neig naar Broekhoff aangezien zij de voorwaarden hebben laten aanpassen bij Actievandaag.
Ze moeten natuurlijk de reeds verkochte vouchers tegemoet komen in de gemaakte afspraken imo

Ja, dan heb je er gewoon recht op en moet je je recht gaan halen.

Broekhoff bellen lijkt me de snelste oplossing.

Back
Bovenaan