Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
By the way
Je moet de kortingsbon en de aankoop met gratis vuurwerk afzonderlijk zien.
De extra korting is iets tussen broekhoff en actie van de dag en dat is niet ons probleem.
yoeri wat had jij precies besteld
Tot nu toe enkel 2 keer de actie van 36 pakjes dragon thunder. Waar ik dan de een pakket van 4 potten gratis bij krijg volgens de bestelling.
Voor de zekerheid ook maar even getest of de code het deed, gelukkig deed die het.
Is het niet zo wanneer er Zena etc op de webshop geplaatst is dat dat de shop dan uitgesloten is ?
Ok, dat is dus de laatste update.
Ik denk dat je eerder erbij had moeten zijn grizmo
Nee, dat is niet zo. Ik kocht deze code op het moment dat Actievandedag deze nog verkocht INCLUSIEF gratis vuurwerk. Inmiddels hebben ze het aangepast en staat dit er nu niet meer bij. Dus nieuwe aankopen vallen dan ook onder die nieuwe voorwaarden. Echter, ik had de bon al gekocht toen de oude voorwaarden nog gold, dus men kan de voorwaarden niet veranderen op de reeds verkochten bonnen. Dus nee, ik hoef er niet op tijd bij te zijn. Men moet mij gewoon gratis vuurwerk erbij doen. Punt uit!
BESCHRIJVING
U heeft een vuurwerkvoucher t.w.v. €
50,- besteld dit is inclusief een gratis
vuurwerkartikel bij verzilvering.
Maar zodra je de code invoert krijg je dus helemaal geen gratis vuurwerkartikel meer? Of krijg je bijvoorbeeld wel het artikel uit de lagere prijsklasse?
In any case, wat ben je van plan hier aan te doen? =s
Dit staat zelfs op het E ticket