www.vuurwerkexpert.nl

Maar zodra je de code invoert krijg je dus helemaal geen gratis vuurwerkartikel meer? Of krijg je bijvoorbeeld wel het artikel uit de lagere prijsklasse?

In any case, wat ben je van plan hier aan te doen? =s

Idd, ik krijg dus helemaal niks van gratis vuurwerk erbij, ook niet vanuit de lagere prijsklasse.
Ik wordt hier echt pissig van. Stel, ik koop voor 185,00 euro en verzilver de bon niet, dan krijg ik de Terminator erbij. Verzilver ik de bon (waar ik 21,25 voor heb betaald) dan gaat er 50,00 van bedrag af. dan betaal ik nog 135,00 euro maar krijg dus die Terminator pakket er niet bij. M.a.w. Dan betaal ik 135,00 plus 21,25 euro is 156,25 euro. Totale korting 28,75 euro! Wat heb je dus liever, een Terminator pakket t.w.v. 89,00 euro of een korting van 28,75 euro? Natuurlijk die pakket, alleen ik heb nu geen keus, ik moet mijn bon verzilveren omdat ik er tenslotte 21,25 euro voor heb betaald. Om niet teveel hierop te verliezen moet ik voor het minimale bedrag van 80,- euro vuurwerk kopen. Dan betaal ik 51,25 euro.

Zojuist een mail aan Actievandaag verzonden, benieuwd wat hun respons zal zijn :p

Heb jij het dan ook gekocht? Ben inderdaad benieuwd, maar zij kunnen hier verder niets mee doen ben ik bang. je zult toch denk ik Broekhoff een mail moeten sturen. Ook de verkooppunten kunnen hier niets mee, zij hebben dit namelijk niet op Actievandedag gezet.

Heb jij het dan ook gekocht? Ben inderdaad benieuwd, maar zij kunnen hier verder niets mee doen ben ik bang. je zult toch denk ik Broekhoff een mail moeten sturen. Ook de verkooppunten kunnen hier niets mee, zij hebben dit namelijk niet op Actievandedag gezet.

Maar ik heb het aangekocht bij Actievandaag, zij moeten het maar regelen met Broekhoff.
Zo niet dan ga ik na Broekhoff... we wachten even af.

Zojuist een mail aan Actievandaag verzonden, benieuwd wat hun respons zal zijn :p

Actievandedag gaat je door verwijzen naar broekhoff had ik vorig week ook, waarna broekhoff je weer doorstuurd naar een bepaald persoon die gaat overde actie van actievandedag. Deze moest ik een mail sturen waarna mijn code weer geactiveerd zou worden aangezien deze was vervallen na een mislukte betaling. Helaas tot op heden niks gehoord. Hang morgen weer met broekhoff aan de telefoon ben ik bang.

Actievandedag gaat je door verwijzen naar broekhoff had ik vorig week ook, waarna broekhoff je weer doorstuurd naar een bepaald persoon die gaat overde actie van actievandedag. Deze moest ik een mail sturen waarna mijn code weer geactiveerd zou worden aangezien deze was vervallen na een mislukte betaling. Helaas tot op heden niks gehoord. Hang morgen weer met broekhoff aan de telefoon ben ik bang.

Dan zal je aan die nieuwe code niks hebben, je kunt er wel korting door krijgen, maar geen gratis vuurwerk. Dan zul je dit erbij moeten vermelden morgen, wanneer je dus weer belt. Succes iig.

Dan zal je aan die nieuwe code niks hebben, je kunt er wel korting door krijgen, maar geen gratis vuurwerk. Dan zul je dit erbij moeten vermelden morgen, wanneer je dus weer belt. Succes iig.

Ook zonder code krijg ik geen gratis vuurwerk als ik voor 175 euro bestel. Waarschijnlijk aangezien er veel actie producten tussen zitten. Maar er is nergens terug te vinden welke producten wel en niet mee tellen voor het gratis vuurwerk.

Ik zou wel de telefoonkosten op ze verhalen :bonk:

Inmiddels heeft Vuurwerkexpert/Broekhoff wederom de actievoorwaarden van de voucher verandert, nu staat er op de de actievandedag site :

'Niet geldig in combinatie met andere acties en aanbiedingen (1+1 gratis, prijsknaller, stunt, combiedeals).'

Dus gratis vuurwerk gaat niet meer door, alle soort van aanbiedingen tellen niet meer mee, mogen we straks blij zijn als we met de aangeschafte vouchers nog een crown pot van 99 Euro kunnen bestellen !

Teleurstellend hoe Broekhoff achteraf alle voorwaarden aanpast, maar je hebt juridisch gezien nu in ieder geval genoeg redenen om het aankoopbedrag van de vouchers terug te eisen bij Broekhoff.
En genoeg redenen om als vuurwerkliefhebber op te passen bij deze toko.

Dus, kan nu ook geen SpringGarden meer kopen? Potver..

Even getest. Nope, kan hier nu ook geen SpringGarden meer mee kopen terwijl het gisteren wel nog kon. Nu is het zelfs nog spannender.
Wanneer ik SpringGarden in mandje doe en neem de SkyBlitz pijlenpakket 1+1gratis erbij, dan kom ik op 82,45 uit. Verzilver ik mijn bon dan wordt dit bedrag.. (trommelgeroffel...) Tjaka, slechts 89,95!! :bonk:
Ja, haal ik mijn bon eruit dan staat het weer op 82,45 euro. En ja, ik zie dat actievandedag de voorwaarden op mijn reeds van vorige week gekochte bon eenzijdig heeft aangepast. gelukkig had ik deze al gedownload waarin staat dat ik wel recht heb op gratis vuurwerk en waarbij overige akties NIET uitgesloten zijn. Dus toch nog even op reactie van Broekhoff wachten. Dit is uiterst teleurstellend te noemen.

Laatst bewerkt:
Inmiddels heeft Vuurwerkexpert/Broekhoff wederom de actievoorwaarden van de voucher verandert, nu staat er op de de actievandedag site :

'Niet geldig in combinatie met andere acties en aanbiedingen (1+1 gratis, prijsknaller, stunt, combiedeals).'

Dus gratis vuurwerk gaat niet meer door, alle soort van aanbiedingen tellen niet meer mee, mogen we straks blij zijn als we met de aangeschafte vouchers nog een crown pot van 99 Euro kunnen bestellen !

Teleurstellend hoe Broekhoff achteraf alle voorwaarden aanpast, maar je hebt juridisch gezien nu in ieder geval genoeg redenen om het aankoopbedrag van de vouchers terug te eisen bij Broekhoff.
En genoeg redenen om als vuurwerkliefhebber op te passen bij deze toko.
en als je al besteld hebt verandert er dan iets of niet?

en als je al besteld hebt verandert er dan iets of niet?

Zie het als de regering. Wanneer zij de wet achteraf aanpassen gaan ze deze vaak ook met terugwerkende kracht invoeren. M.a.w. de nieuwe voorwaarden zullen dan ook voor jou van toepassing zijn en dus hebben zij 'het recht' om je reeds geplaatste bestelling te annuleren.

Zie het als de regering. Wanneer zij de wet achteraf aanpassen gaan ze deze vaak ook met terugwerkende kracht invoeren. M.a.w. de nieuwe voorwaarden zullen dan ook voor jou van toepassing zijn en dus hebben zij 'het recht' om je reeds geplaatste bestelling te annuleren.

Ik denk dat het bij reeds geplaatste bestellingen anders ligt, deze hebben al een overeenkomst/verkoop gesloten met vuurwerkexpert.
Juridisch gezien komt een verkoper niet zomaar van een verkoopovereenkomst met een consument af, zeker als men zich heeft gehouden aan de op dat moment geldende voorwaarden.

De verkoper kan de verkoopovereenkomst pas ontbinden als er sprake is van een onrealistisch aanbod/prijs. Dus zolang dat niet het geval is zie ik geen gegronde reden om al geplaatste bestellingen te annuleren.

Maar ik wacht zelf ook nog op een reactie van broekhoff..

Ik heb dan geluk gehad met mijn bon in het begin. Heb een zooi 1 + 1 gratis bij mijn bestelling zitten waar die voucher nog wel af ging. En ik heb geen email gehad dat dit allemaal niet doorging.

Ik heb hem 4 dagen geleden ingeleverd en heb er ook gewoon actie producten bij zitten hoop alleen niet dat ze de bestelling annuleren

Ik zie dat er nogal wat onduidelijkheid is over deze actie. Ik spreek natuurlijk niet voor Broekhoff, maar kan misschien wel wat duidelijkheid geven. Bij inlevering van de voucher ontvang je naast de korting EEN gratis product, dat betekend niet dat je hetzelfde gratis vuurwerk ontvangt als de klanten zonder voucher (voorkoopactie), maar dit kan per winkel verschillen. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker.

Ik heb ook besteld, al een poos (bijna een week denk ik) geleden. Ik kreeg gewoon gratis artikel (Terminator), ondanks dat ik ook actie-artikelen e.d. had besteld. Ik neem inderdaad aan dat ze dat niet nu achteraf mogen wijzigen, tenminste niet voor de mensen die al besteld en betaald hadden!

Ook heb ik geen mail of telefoontje gehad dat een en ander niet klopte, ik ga er dan dus ook van uit dat bij ophalen van de bestelling alle artikelen incl. gratis vuurwerk er gewoon bij zitten! Zo niet ga ik even op mn achterste staan, want dat pik ik niet.

Back
Bovenaan