WTF Intense

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3466
Artikelnaam: WTF Intense
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000gram
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Een regelrechte Vuurwerktopper! Extreme huil effecten eindigend in roe falling leaves en glittering crown effecten. In een razendsnel tempo afgevuurd. WTF!
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 99,99

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
De WTF boxen van dit jaar vond ik stuk voor stuk goede boxen voor t geld! Deze fluiter in het bijzonder.

Moet een sidenote geven, denk dat de laatste cake (de 2e met goud boeketten) niet is afgegaan op de demo. Daarom zie je 2x rode falling leaves, en 1x goud.

Moet een sidenote geven, denk dat de laatste cake (de 2e met goud boeketten) niet is afgegaan op de demo. Daarom zie je 2x rode falling leaves, en 1x goud.

Ik begreep van Cafferata dat de laatste cake inderdaad is blijven staan op de demo.

Deze was inderdaad zeer gaaf. Prima fluiters en een mooi faling leaves effect, ook het goud was dikke prima.

Prachtige box, echt een van de beste van de avond tijdens de demo van Cafferata. Spijtig dat de laatste cake is blijven staan, maar de rest van de cakes bewijzen dat dat wel goed zit. Bij een aantrekkelijke prijs zeker meescoren!

Dit was zeker een hele goede fluitbak en vooral die boeketten in dat laatste salvo waren verrassend goed ook. Dan te bedenken dat er nog zo een salvo achteraan hoort, topper!

Gave effecten, prijs is voor mij nog net teveel, maar als er ergens n leuke actie is...

30mm, hoe dik zijn die staarten en falling leafes wel niet? Als dat goed zit, vind ik een 30mm - 2kg bak voor 100 euro scherp geprijsd. De meeste 30mm - 2kg bakken zonder (freak)korting zijn meestal 120+ euro.

En mooie prijs voor net geen Eur 57 p/s. Vind deze misschien wel beter dan de Katan special 4 overkomen, al is de fluit lastig te beoordelen van een filmpje.

Back
Bovenaan