VuurwerkBLIJE zones!

Zoveel weet ik niet, maar npo radio2 is wel het best beluisterd van Nederland de laatste tijd ....

Working on it, maar heeft nu niet onze top-prio aangezien de meeste winkels pas over 2 weken open gaan.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het vele werk dat jullie erin steken! Dagelijks ontvangen wij meerdere mails en belletjes van media voor een artikel of item. Het aantal zones groeit nog elke dag, en achter de schermen zijn wij ons klaar aan het maken voor december. Blijf ons delen, naar media en op onze social media. Nogmaals onze dank, en we gaan er een spetterend december van maken!

Als een aantal mensen in het ov wat posters op hangen hebben we een mega bereik.

Niks negatief over zeeland he:D

Maar met deze kaart weet de politie wel presies in welke straten ze moeten zijn. :bonk:

We hebben als vuurwerkliefhebbers 1 ding wat in ons voordeel werkt. En dat is de zwarte pieten discussie. De grote mensen massa begint steeds meer afkeer te krijgen tegen die hele kleine groep die dit elk jaar weer aan de kaak stelt.

Het besef begint nu door te dringen dat steeds meer tradities onder druk komen te staan, en men zet de hakken in het zand. Ook al hebben ze in mindere mate iets met vuurwerk ze vinden nu genoeg is genoeg.

Ik hoor dit steeds vaker in mijn omgeving en Facebook staat er ook vol mee.

Jammer, ik had hiervan veel meer verwacht dan de ‘Ikervaargeenoverlast’ van vorig jaar, met meer dan 10.000 stemmen omstreeks dezelfde periode.
Ook al zet 10k weinig zoden aan de dijk, nu zitten we net op éénkwart daarvan!

En jazeker, ik zet me ook in voor deze actie...

Er moet nog flink aan de kar getrokken worden want het lijkt nu een beetje stil te vallen.

Kan iemand een duidelijke poster maken a4, dan kunnen mensen deze uitprinten en overal ophangen!

Jammer, ik had hiervan veel meer verwacht dan de ‘Ikervaargeenoverlast’ van vorig jaar, met meer dan 10.000 stemmen omstreeks dezelfde periode.
Ook al zet 10k weinig zoden aan de dijk, nu zitten we net op éénkwart daarvan!

En jazeker, ik zet me ook in voor deze actie...

Sinterklaas is nog in het land. Veel mensen gaan zich pas na 5 december bezig houden met vuurwerk. Geldt ook voor media.

Belangrijk in ieder geval het aantal aangevraagde zones in Apeldoorn. Daar zijn ze nu allemaal wakker vanwege het aangekondigde totaalverbod.

Sinterklaas is nog in het land. Veel mensen gaan zich pas na 5 december bezig houden met vuurwerk. Geldt ook voor media

Dus eigenlijk zeg jij dat het in de 11dagen tussen 6dec en 17dec moet gaan gebeuren en dat de media er dan pas toe gaat doen en dus de anti-vuurwerklobby nu in de media niet noemenswaardig is?

Belangrijk in ieder geval het aantal aangevraagde zones in Apeldoorn. Daar zijn ze nu allemaal wakker vanwege het aangekondigde totaalverbod.[/QUOTE

Misschien wel, misschien niet...

Niks verkeerds over je inzet kerel, want ik neem aan dat je op je profiel bewust voor de locatie ‘Utopia’ hebt gekozen, want die past écht perfect bij je.

Na een paar rustige dagen, lijkt de teller na de eerste demo’s toch een stukkie opgelopen te zijn.

Wat zou het helpen als populaire Youtubers een vlog/filmpje maken omtrent het zelf aanvragen van VuurWerkBlije zones.

Inmiddels wordt er in het laatste onderzoek van EenVandaag opiniepanel ook aandacht besteedt aan de Vuurwerkblije zones.

Inmiddels wordt er in het laatste onderzoek van EenVandaag opiniepanel ook aandacht besteedt aan de Vuurwerkblije zones.

Mooie gelegenheid voor alle importeurs en vuurwerkverkopers in dit land om de komende dagen al hun klanten te mobiliseren en te wijzen op dit onderzoek. Dit is een open onderzoek, kan heel Nederland aan meedoen.

Ik deel het hier maar! (Stiekem een primeurtje)

Maandag avond zal de concept versie van de vuurwerkblije zone op mijn raam hangen voor de opnames! ( hij gaat nog iets aangepast worden) maar we kunnen al iets tastbaars laten zien op tv!

Bij de vele nieuwsberichten over de vuurwerkvrije zones wordt vaak aangegeven dat de gemeentes voorzien in borden om aan te geven dat er vuurwerkvrije zones zijn. Nu werk ik (als webdeveloper) bij een drukkerij en wij kunnen ook dergelijke borden maken die we op kunnen hangen aan lantaarnpalen om aan te geven dat het hier een vuurwerkBLIJE zone betreft!

Om het betaalbaar te houden zou het dan een kanaalplaat worden met (boor)gaten erin zodat daar de touwtjes doorheen kunnen om het bord aan de paal/boom vast te maken. Een voorzichtige eerste schatting* van de kosten zouden dan zijn:
A4 (20cm x 30cm) = 1,75 per stuk, minimaal 10 stuks
A3 (40cm x 30cm) = 3,25 per stuk, minimaal 5 stuks
(Excl verzending, afhalen kunnen we vast regelen)

Wat denken jullie zou zoiets haalbaar zijn? Zouden jullie zulke borden bestellen en vooral ophangen?

* Uiteraard ga ik kijken of we de prijs omlaag kunnen krijgen als we veel borden afnemen maar voordat ik dat op het werk bespreek/onderhandel lijkt me eerst een "animo check" handiger

Bij de vele nieuwsberichten over de vuurwerkvrije zones wordt vaak aangegeven dat de gemeentes voorzien in borden om aan te geven dat er vuurwerkvrije zones zijn. Nu werk ik (als webdeveloper) bij een drukkerij en wij kunnen ook dergelijke borden maken die we op kunnen hangen aan lantaarnpalen om aan te geven dat het hier een vuurwerkBLIJE zone betreft!

Om het betaalbaar te houden zou het dan een kanaalplaat worden met (boor)gaten erin zodat daar de touwtjes doorheen kunnen om het bord aan de paal/boom vast te maken. Een voorzichtige eerste schatting* van de kosten zouden dan zijn:
A4 (20cm x 30cm) = 1,75 per stuk, minimaal 10 stuks
A3 (40cm x 30cm) = 3,25 per stuk, minimaal 5 stuks
(Excl verzending, afhalen kunnen we vast regelen)

Wat denken jullie zou zoiets haalbaar zijn? Zouden jullie zulke borden bestellen en vooral ophangen?

* Uiteraard ga ik kijken of we de prijs omlaag kunnen krijgen als we veel borden afnemen maar voordat ik dat op het werk bespreek/onderhandel lijkt me eerst een "animo check" handiger

Doet u mij er maar eentje :p

Back
Bovenaan