WTF Box

Ik moet niets, als het daadwerkelijk productie is, is het voor vier tientjes prima.
Ik heb hier gewoon lang over getwijfeld, mag dat niet?

Was ook algemeen bedoeld en niet op de man. We zullen zien wie hier een ruggegraat van een garnaal hebben.

- Ik had niet geleden en verkeerd de aanval geopend op Reverser, sorry -

Laatst bewerkt:
Want als je gebruik maakt van een mooie actie (die jij dan wellicht niks vindt) ben je iemand met een ruggengraat van een garnaal.

Stuur je je gewonnen prijs dan ook gewoon terug, aangezien je niks van Cafferata moet hebben blijkbaar? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...-Merchandise&p=1009071&viewfull=1#post1009071

Ik heb de WTF allang besteld, al de 1e dag bij verkoop en ik heb niets tegen Cafferata. Volgens mij begrijp je mij niet goed. Heel veel geklaag om dat er geen kooi om heen zit. En nu blijkt dat er gewoon productie geschoten is tijdens de demo. En nu gaan diezelfde klagers hem wel kopen let maar op. Dan moet je ook nu niet meer de Wtf! kopen. Hij zou toch plof plof doen.

Ik heb de WTF allang besteld, al de 1e dag bij verkoop en ik heb niets tegen Cafferata. Volgens mij begrijp je mij niet goed. Heel veel geklaag om dat er geen kooi om heen zit. En nu blijkt dat er gewoon productie geschoten is tijdens de demo gaan die klagers hem nu wel kopen let maar op. Dan moet je ook nu niet meer de Wtf! kopen. Hij zou toch plof plof doen.

Oeps, dan neem ik mijn opmerking terug. Sorry. :-)

Hmpf, wij gaan het echt niet met het elkaar eens raken, en dat hoeft gelukkig ook niet.

Hoeft zeker niet. Een gezonde discussie is niks mis mee...

Ik heb mijn Der Hammers gewoon los kunnen kopen zonder minimaal bestelbedrag. Daarnaast is een minimaal bestelbedrag van 25,- of 30,- vrij breed geaccepteerd. Het is niet heel lucratief voor een dealer orders van 5,- te verwerken.

Als ik de Der Hammer los wil bestellen, gaat dat bij de dealer om de hoek ieder geval niet lukken. Wat je zegt, het moet voor de dealer wel lucratief blijven. Diende enkel als voorbeeld om mijn mening kracht bij te zetten.

Ja, is inderdaad precies hetzelfde. Huh, zijn we het nu toch eens? In mijn beleving is de prijs-kwaliteit verhouding bij vuurwerktotaal (niet voor niets verkozen tot importeur van 2017) vele malen beter en is het veel makkelijker om wat leuks uit te zoeken, dat ik sowieso wel gekocht zou hebben los van welke actie dan ook.

Dit is precies waar het mij om gaat. Een identieke actie van Vuurwerktotaal wordt als gejuich ontvangen, terwijl Cafferata wordt afgekraakt. Dan denk ik, koop gewoon wat je wil kopen en maak er geen punt van. Cafferata gaat de box echt niet los verkopen, omdat de gemiddelde freak hier er niks leuks bij kan vinden. Get over it, next...

Precies dit is nou het verschil tussen JOUW feiten en MIJN prijsperceptie.

Klopt! Zullen we het erop houden dat je een box van €40,- koopt en voor je gevoel de extra €30,- bij wijze van net zo goed uit het raam kan gooien? Dan hebben we beide een beetje gelijk. :D

Klopt! Zullen we het erop houden dat je een box van €40,- koopt en voor je gevoel de extra €30,- bij wijze van net zo goed uit het raam kan gooien? Dan hebben we beide een beetje gelijk. :D

Alsof je de producten van de resterende €30,- niet gaat waarderen omdat je die verplicht moest aanschaffen? Ondanks dat het verdere assortiment van Cafferata niet overtuigend is betekend dat niet dat het ineens waardeloos is. Ook voor die 30 euro heb je leuke producten die je nu een keer niet voor de ultieme outlet discount prijs kan kopen als liefhebber, maar ga eens kijken naar andere importeurs en hun adviesprijzen die ze anno december hanteren, dan is Cafferata net zo hoog geprijsd als een ander.

Alsof je de producten van de resterende €30,- niet gaat waarderen omdat je die verplicht moest aanschaffen? Ondanks dat het verdere assortiment van Cafferata niet overtuigend is betekend dat niet dat het ineens waardeloos is. Ook voor die 30 euro heb je leuke producten die je nu een keer niet voor de ultieme outlet discount prijs kan kopen als liefhebber, maar ga eens kijken naar andere importeurs en hun adviesprijzen die ze anno december hanteren, dan is Cafferata net zo hoog geprijsd als een ander.

Don't get me wrong. Ben het helemaal met je eens hoor. De opmerking die je quote komt voort uit een langer lopend gesprek, waarbij iemand inderdaad stelt dat de box €70,- kost, omdat er geen passende aanvulling binnen het assortiment van Cafferata kan worden gevonden.

Om mijn inbreng hier voor mezelf even af te ronden: Ik koop de box van €40,- niet omdat ik voor €30,- aan andere artikelen bij moet bestellen. Voor het totaalbedrag koop ik liever een box die zich al heeft bewezen en dus kijk ik verder. Desondanks een prima actie en ik hoop dat iedereen veel plezier van zijn of haar box zal gaan hebben.

Don't get me wrong. Ben het helemaal met je eens hoor. De opmerking die je quote komt voort uit een langer lopend gesprek, waarbij iemand inderdaad stelt dat de box €70,- kost, omdat er geen passende aanvulling binnen het assortiment van Cafferata kan worden gevonden.

Om mijn inbreng hier voor mezelf even af te ronden: Ik koop de box van €40,- niet omdat ik voor €30,- aan andere artikelen bij moet bestellen. Voor het totaalbedrag koop ik liever een box die zich al heeft bewezen en dus kijk ik verder. Desondanks een prima actie en ik hoop dat iedereen veel plezier van zijn of haar box zal gaan hebben.

Ik denk dat het niet zo zeer gaat om of het een kwaliteitsdoosje is, dat weet je nooit van te voren.
Er zijn zat andere voorbeelden te geven waarbij een onbekend product voor een knal prijs de markt in geslingerd wordt.
Probleem zit hem in dit geval in de wijze waarop en de randvoorwaarden die er mee gemoeid zijn.
En die voorwaarden zijn best vreemd te noemen. Feitelijk moet je minimaal €70,-- neerleggen om deze cake te mogen kopen, dan moet je ook nog binnen een bepaalde tijd van de dag doen en schets men ook de verbeelding dat er een beperkt aantal per dealer zijn.... men creeert een sfeertje die niet eerlijk is.
Van €249,96 voor €39,95 ofzo stinkt gewoon.... ik heb nog nooit een connect cake of compound systeem bestaande uit 4 cakes voor die prijs gezien.... die prijs past meer bij een pallet cake.

Zelfs zonder die 30 euro extra die je moet bestellen pakken ze dikke winst reken erop dat ding ding een paar knaaken kost om te maken mischien 5 euro

Zelfs zonder die 30 euro extra die je moet bestellen pakken ze dikke winst reken erop dat ding ding een paar knaaken kost om te maken mischien 5 euro
e6327Nd.gif

Waarom hoor ik toch zo weinig over deze box? Weinig reacties over deze potentiële topper..... Het is al zeker 39 minuten stil.... :bonk:

Als je kijkt naar productie filmpjes van dit merk en dan straatfilmpjes lijkt het nooit op elkaar en is het van klein/slecht kwaliteit en vaak veelste duur.

Vind alleen de knallers bij hun goed de BSC.
Maar ik zie ook dat ze nep kortingen aan het doen zijn, zo'n bedrijf is het.

Back
Bovenaan