Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prima uitleg van de Cafferata maar helaas hebben sommige liefhebbers hun oordeel al klaar.
Best bizar toch. Bedenk je als vuurwerkimporteur een leuke actie,2kg blok voor 40e. Leuk denk je dan. Maar nee bij veel liefhebbers kan je niets meer goed doen en word je nog net niet voor oplichter uitgemaakt.
Waarom blijf ik eigenlijk reageren?
Ik zie het namelijk niet als een 2kg blok voor 40 euro, maar een 2kg blok voor 70 euro. Ik moet er 0als ik deze box zou kopen) immers voor 30 euro aan meuk bij kopen, die ik anders NOOIT gekocht zou hebben.
Aangeboden per 1 januari: brede schouder om op uit te huilen, voor degenen die de box hebben gekocht.![]()
Je moet helemaal niks. Dat is nou juist waar het om gaat...
Tegenwoordig is in vrijwel elke webshop een minimale bestel bedrag exclusief de prijsmeppers of kraker of wat dan ook dus zie het probleem niet zo zitten??
gok van €70 is me wat te veel gok!!
Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering![]()
Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering![]()
Als ik deze box wil kopen, MOET ik er voor 30 euro aan andere artikelen bij kopen... Voorwaardelijke verplichting, snapte?
WTF, reageer ik alweer... foei
Ze bestaan blijkbaar nog... mensen die volledig random, misschien zelfs wel geblinddoekt, wat artikelen bij elkaar klikken en bestellen vanuit de overtuiging dat de herinnering achteraf altijd hetzelfde is![]()
Duidelijk zat ja! But it's just part of the deal. Take it or leave it. Niemand die jou of iemand anders verplicht de box onder deze voorwaarden te moeten kopen.
Inmiddels nog maar 2 per webshop? WTF. das wel heel weinig
Hoe kom je aan die informatie?
Zojuist gezwicht en 2 exemplaren besteld.
Kon er daarna gewoon nog een bestellen?!
Overigens staat deze box al drie kwartier, en nu nog steeds, vrij op de beide sites in Nieuwegein...
Zit nu wel met 4 stuks Mysterious...
Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.
Ik zit nu al een dag filmpjes te kijken van die mysterious die ik 2x heb genomen om door het poortje te gaan... ondertussen denk ik ook WTF?!! Maarja, wel in the pocket![]()