WTF Box

Prima uitleg van de Cafferata maar helaas hebben sommige liefhebbers hun oordeel al klaar.

Best bizar toch. Bedenk je als vuurwerkimporteur een leuke actie,2kg blok voor 40e. Leuk denk je dan. Maar nee bij veel liefhebbers kan je niets meer goed doen en word je nog net niet voor oplichter uitgemaakt.

Waarom blijf ik eigenlijk reageren?
Ik zie het namelijk niet als een 2kg blok voor 40 euro, maar een 2kg blok voor 70 euro. Ik moet er 0als ik deze box zou kopen) immers voor 30 euro aan meuk bij kopen, die ik anders NOOIT gekocht zou hebben.

Aangeboden per 1 januari: brede schouder om op uit te huilen, voor degenen die de box hebben gekocht. ;)

Waarom blijf ik eigenlijk reageren?
Ik zie het namelijk niet als een 2kg blok voor 40 euro, maar een 2kg blok voor 70 euro. Ik moet er 0als ik deze box zou kopen) immers voor 30 euro aan meuk bij kopen, die ik anders NOOIT gekocht zou hebben.

Aangeboden per 1 januari: brede schouder om op uit te huilen, voor degenen die de box hebben gekocht. ;)

Je moet helemaal niks. Dat is nou juist waar het om gaat...

Tegenwoordig is in vrijwel elke webshop een minimale bestel bedrag exclusief de prijsmeppers of kraker of wat dan ook dus zie het probleem niet zo zitten??

Tegenwoordig is in vrijwel elke webshop een minimale bestel bedrag exclusief de prijsmeppers of kraker of wat dan ook dus zie het probleem niet zo zitten??

Nou kan het zijn dat ik wat heb gemist maar ik heb tot nu toe nog nooit bij een webshop gehad dat ik een minimum bedrag moet hebben met uitzondering van producten. Uitzondering geld meestal voor gratis vuurwerk en een minimum bestel bedrag is niks geks inderdaad.

Wat bij deze aktie naaiend is dat ze het op het oog goed product laag prijzen en vervolgens in een exclusieve shop flikkeren met troep waar je wat van moet uitzoeken. Als ze deze box niet exclusief hadden aangeboden maar gewoon verspreiden bij dealers dan had je denk ik niemand gehoord over die 30 euro extra.

Ik zit nu al een dag filmpjes te kijken van die mysterious die ik 2x heb genomen om door het poortje te gaan... ondertussen denk ik ook WTF?!! Maarja, wel in the pocket :p

Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering :wink:

Aparte gedachten gang , bij mij is het toch meer van het is maar een keer per jaar dus wil alleen de beste en mooiste producten..

Je zal er net zo veel plezier van hebben als van die andere 100den euro’s die je aan andere cake’s uitgeeft. Op 1 januari is het toch allemaal een herinnering :wink:

Ze bestaan blijkbaar nog... mensen die volledig random, misschien zelfs wel geblinddoekt, wat artikelen bij elkaar klikken en bestellen vanuit de overtuiging dat de herinnering achteraf altijd hetzelfde is :wink:

Als ik deze box wil kopen, MOET ik er voor 30 euro aan andere artikelen bij kopen... Voorwaardelijke verplichting, snapte?

WTF, reageer ik alweer... foei

Duidelijk zat ja! But it's just part of the deal. Take it or leave it. Niemand die jou of iemand anders verplicht de box onder deze voorwaarden te moeten kopen.

Ze bestaan blijkbaar nog... mensen die volledig random, misschien zelfs wel geblinddoekt, wat artikelen bij elkaar klikken en bestellen vanuit de overtuiging dat de herinnering achteraf altijd hetzelfde is :wink:

:D:D:D:D

Ja man Steve Wonder onder de Pyro’s:cool:

Inmiddels nog maar 2 per webshop? WTF. das wel heel weinig

Hoe kom je aan die informatie?
Zojuist gezwicht en 2 exemplaren besteld.
Kon er daarna gewoon nog een bestellen?!

Overigens staat deze box al drie kwartier, en nu nog steeds, vrij op de beide sites in Nieuwegein...

Zit nu wel met 4 stuks Mysterious... :shy:
Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.

Hoe kom je aan die informatie?
Zojuist gezwicht en 2 exemplaren besteld.
Kon er daarna gewoon nog een bestellen?!

Overigens staat deze box al drie kwartier, en nu nog steeds, vrij op de beide sites in Nieuwegein...

Zit nu wel met 4 stuks Mysterious... :shy:
Nog geen idee wat ik daarmee ga doen.

Stond op de facebook van vuurwerktoppers-diemen

Ik zit nu al een dag filmpjes te kijken van die mysterious die ik 2x heb genomen om door het poortje te gaan... ondertussen denk ik ook WTF?!! Maarja, wel in the pocket :p

De mysterious is een topcake. Aanrader om hem toe te voegen mocht je de box bestellen. Vorige jaar in de straat gehad.

Maar over de box, Er is enorme belangstelling voor en iedereen praat erover. Ik zie zelfs bekende youtubers hem aanbieden. Cafferata heeft flink uitgepakt ermee. Dat is hun goed recht toch? Ik durf te wedden dat het een succes is. En dat men op een forum als deze er kritisch naar kijkt is opzich logisch. Hier wordt immers altijd gezocht naar het beste. Bovendien zijn we denk ik ook wel verwend met alle freak acties en dergelijke. Je wordt bijna behandeld als een prins bij sommige importeurs en winkels. Een besteding van minimaal 30 is dan helemaal niet zo raar denk ik als je ziet wat er tegenover staat in dit geval. Tevens 2 singleshots erbij... Mij hoor je niet klagen. Web technisch had het misschien anders gekund zoals eerder is genoemd hier. Maar welk bedrijf draait foutloos? :D

Deze + nog voor €30 minimaal (werd €40,-). Krijg je er nog 2 single shots bij en nog een of andere cake omdat je voor meer dan X-bedrag besteld. Bestel je in blinde paniek de flying four :')
Maar goed, ik heb er dus ook 1 en ben wel benieuwd!

Hoeveel kost een beetje reclame maken? Zelfs een kleine advertentie in een lokale krant kan een bedrijf nog een paar honderd euro kosten. Wat als Cafferata precies dit wilde bereiken, dat er enorm veel over gesproken wordt (negatief/positief) en stel dat ze niet zomaar een boxje in elkaar hebben geknutseld maar echt een kwalitatief mooi doosje hebben laten produceren en deze voor inkoopprijs (of iets daarboven) aanbieden. En wat, wanneer blijkt na alle negatieve reacties, dit doosje echt heel goed presteert? Dan krijgen ze na 1 januari wederom veel aandacht en dat wederom voor noppes. Dat zal zeker volgend jaar meegewogen worden bij de freaks.

In het kort. Ik denk dat iedereen die dit doosje heeft gekocht er geen spijt van zal krijgen.

Back
Bovenaan