WTF Box

Fantastisch topic dit. Ik hoop dat de box of erg tegenvalt of een topper is, zodat de discussie lekker voort kan.

(Sk)afferata... Het merk van de 150,- of 200,- stand alone waaiers.... Wat is dit een berucht forum geworden joh hahaha. Ik heb de gok genomen. Heb bijv. de WTF box voor 40,- + Black shock thunder cake + gratis Double shots + gratis Silver storm. In totaal 80,-

Sommigen zullen zich doodlachen, sommigen zullen teleurgesteld zijn, sommigen zullen zich weer genomen voelen door cafferata en sommigen zullen gematigd positief zijn. Je weet het maar nooit met Skafferata?

Wat betreft die beruchte marketingstrategieënen en advertenties, denk ik dat ze heel hard schijt hebben aan wat mensen erover zeggen. We gaan het zien.

Laten we wel zijn: als er echt 2 kilo kruit in deze doos zit kan dat vrijwel niet tegenvallen voor 40 euro. Zelfs al presteert de box een stuk minder dan op de film vind ik het nog de moeite waard.
Wat mij betreft zit de crux meer in die andere 30-40 euro die je moet investeren.
Is die Mysterious 20 euro waard?
Los in welke andere freakactie dan ook zou ik er nooit meer dan een eurootje of 13 voor hebben betaald, en dan had ik er ook nooit 4 genomen, maar slechts eentje om te proberen...

Ik vind dit echt een geweldige actie van Cafferata!
Mystery Box 2.0 en 3.0 tegelijk..
Naar geen ander product in mijn toch vrij omvangrijke collectie ben ik zó benieuwd!

Ik blijf ook gezellig meehypen...

Dit is straks bij iedereen de verrassing van het jaar en wordt verkozen tot beste cakebox, mark my words. :)

Hooguit de budgettopper van 2018, hoewel ik die kans ook NULL acht.

Kan iemand mij misschien gewoon simpel uitleggen waarom dit product kwalitatief de uitzondering is binnen dit merk? Alle artikelen zijn enorm opgeprijsd en zijn het geld doorgaans niet waard, waarom is juist deze gedowngrade cakebox het geld dan wel waard?

Kan iemand mij vertellen waarom ik juist deze box moet kopen (incl wat rommel) in plaats van (bijv) een Kylin, Der Hammer, Lion, Venom Box en Cruelty kopen en doorlonten? Same price, different quality

Ik blijf ook gezellig meehypen...

Hooguit de budgettopper van 2018, hoewel ik die kans ook NULL acht.

Kan iemand mij misschien gewoon simpel uitleggen waarom dit product kwalitatief de uitzondering is binnen dit merk? Alle artikelen zijn enorm opgeprijsd en zijn het geld doorgaans niet waard, waarom is juist deze gedowngrade cakebox het geld dan wel waard?

Kan iemand mij vertellen waarom ik juist deze box moet kopen (incl wat rommel) in plaats van (bijv) een Kylin, Der Hammer, Lion, Venom Box en Cruelty kopen en doorlonten? Same price, different quality

Tja... een ding wordt een hype, en dat ontploft zonder enige reden.

Dit is precies hoe aanbiedingen en acties werken,
Mensen laten denken dat ze een enorme korting op iets krijgen.
Ik twijfel puur om de reden die jij ook noemt, de te hoog geprijsde artikelen en de matige kwaliteit vergeleken met Vuurwerktotaal, Vuurwerkmania en Rubro, die voor het zelfde geld betere kwaliteit leveren.

Maar ze spelen het slim, je proberen weg te houden bij die zaken door een flinke korting te geven, maar je moet dan nog wel even wat andere artikelen toevoegen, en dat mogen geen actie artikelen zijn, met andere woorden, daar verdienen ze op...

Weet niet of dat eerder gezegd is maar een nieuw topic met "wat kies ik bij de wtf box" lijkt me niet misstaan....:thumbsup:

Maar ze spelen het slim, je proberen weg te houden bij die zaken door een flinke korting te geven, maar je moet dan nog wel even wat andere artikelen toevoegen, en dat mogen geen actie artikelen zijn, met andere woorden, daar verdienen ze op...

Welke artikelen zijn de actie-artikelen dan? Ik heb nl een powerprijs product bijbesteld zonder problemen, er komt wel een melding dat deze artikelen niet meetellen voor gratis vuurwerk en dat het minimaal bestelbedrag 30 euro is, maar je kunt gewoon doorgaan naar "afrekenen". Of is er nog een categorie actie-producten?

De kans zit er dik in dat het iets is, maar de kans zit er ook net zo dik in dat het niets is. De meningen zijn er over verdeeld. :p:wink:

We gaan het zien. Weinig interesse om 50 paginas vol speculaties, aannames en meningen te lezen, en de aankomende 50 pagina's tot eind december. Voor dat geld wil ik het wel proberen. Mocht het niets zijn, kostte het toch niks bij wijze van.

Ach, laat ik ook meegaan in de hype. Want als hij echt zo goed is dan heb ik een goede keuze gemaakt, en zo niet dan heb ik toch wat leuks voor die 40 euro. Verder een pakket en de Duo Fountain erbij besteld.

Heren dit is Cafferata. Een importeur waarbij ik nog nooit waar voor je geld heb gezien. Behalve deze WTF box zeker? Denk nou eens na

Ik hoop dat de teleurstelling niet al te groot is de 31e

Ach ja wat is een teleurstelling als je een tientje voor een 500 grammer betaald (x4).

Back
Bovenaan