Hahah, pagina`s gaan knetterhard,![]()
Heb de box zelf niet besteld, maar blijf hier wel reageren. Kan ik iig zeggen dat ik aan de hype heb meegedaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahah, pagina`s gaan knetterhard,![]()
Dit is straks bij iedereen de verrassing van het jaar en wordt verkozen tot beste cakebox, mark my words.![]()
Ik blijf ook gezellig meehypen...
Hooguit de budgettopper van 2018, hoewel ik die kans ook NULL acht.
Kan iemand mij misschien gewoon simpel uitleggen waarom dit product kwalitatief de uitzondering is binnen dit merk? Alle artikelen zijn enorm opgeprijsd en zijn het geld doorgaans niet waard, waarom is juist deze gedowngrade cakebox het geld dan wel waard?
Kan iemand mij vertellen waarom ik juist deze box moet kopen (incl wat rommel) in plaats van (bijv) een Kylin, Der Hammer, Lion, Venom Box en Cruelty kopen en doorlonten? Same price, different quality
Maar ze spelen het slim, je proberen weg te houden bij die zaken door een flinke korting te geven, maar je moet dan nog wel even wat andere artikelen toevoegen, en dat mogen geen actie artikelen zijn, met andere woorden, daar verdienen ze op...
Nunet besteld. Zie wel of het wat wordt.
De kans zit er dik in dat het iets is, maar de kans zit er ook net zo dik in dat het niets is. De meningen zijn er over verdeeld.![]()