Wreckling Shot

Risico is inderdaad dat de 'onwetende' denkt, goh zo'n klein ding, wat kan daar uit komen, kwak neer..

Je ziet het zelfs in de productfilm, dat de afsteken zich erop verkijkt, wordt bijna door het effect ingehaald.

Hebben hebben hebben deze. :handsup: Vorige jaarwisseling een hele bak kleine cracklingballetjes ter vervanging van de grote gekregen.. Was toch wel even een droevig momentje.

Deze nog helemaal niet gezien. Geniaal spul en een mooie vervanger voor de grote crackling ballen.

Ik was een enorm groot fan van de crackling big balls. Vond ze echt indrukwekkend en in de straat trokken ze keer op keer de aandacht (op een positieve manier). Ik was dan ook blij verrast toen de Wreckling Shot en de productvideo bekend werden gemaakt. De productvideo heeft de lat wel hoog gelegd en ondanks dat de uitstoot van de effecten op beide filmpjes iets verschillend is, lijkt het hier wel te gaan om een nieuwe topper in de categorie klein spul.

Afgelopen o&n een pakje gehad en moet zeggen dat dit wel leuk spul is om af te steken. Het mooie is dat niemand verwacht dat er zo'n grote crackling wolk uit komt Lesli heeft ze trouwens ook, daar heten ze Orc.

Ik vind dit toch echt een hele dikke aanrader, er komt echt een grote harde crackling wolk af. Beter dan de xxl crackling ballen die we voorheen hadden. Komen er dit jaar zeker meer van in de collectie

Die komt op film zeker goed over ja, dikke crackling wolk. Die kan zeker op het lijstje voor klein spul dus.

Kwam zojuist nog een straatfilmpje tegen. Ik was een groot fan van de crackling big balls. Maakte bij iedereen in de straat altijd veel indruk en vooral dat kwalitatief hoogwaardige kleine spul zorgt voor zoveel meer vreugde en plezier. Kan niet wachten om de Wreckling Shot hopelijk aan het einde van het jaar in het echt te bewonderen.

Wel opvallend, zelfde importeur, zelfde product. Maar de Wreckling Shot wordt in de landelijke webshops standaard duurder aangeboden dan de Orc. Laatstgenoemde heb ik 10 pakjes van besteld, ziet er echt heel leuk uit.

Die prijsverschillen vielen mij ook al op ja, die orcs zijn dan nog leuk geprijsd maar die wreckling laat ik staan voor die prijs, waardeloos

Nog een restpartij uit minimaal 2022 op de kop kunnen tikken. 30pakjes. Toch fijn, als de orcs wel tegenvallen dit jaar.

Back
Bovenaan