Wreckling Shot

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1972
Artikelnaam: Wreckling Shot
Effectomschrijving: Zet je schrap en houd je vast! Deze single shot fountain pompt in 1 keer leeg!
Adviesprijs: € …
Kartoninhoud 30/1
Adviesprijs: €5,49
Voorverkoopprijs: €5,49

O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

1972_2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Productfilm toegevoegd aan de startpost.

Hulde aan Vuurwerktotaal! Ik vond het erg jammer dat de Big Balls/Wrecking Balls destijds niet meer verkocht mochten worden in NL, wetende dat een artikel met een dergelijke/soort gelijke uitwerking wel mogelijk moet zijn binnen een andere categorie.

Lekker creatief bezig geweest VWT en wat een uitwerking! Deze wil ik zeker hebben, want juist dit soort 'klein spul' met een grote uitwerking maakt altijd veel indruk in de straat en zorgen voor extra veel stookplezier. Een absolute must have dit!

Screenshot_20200912-113731_Samsung Internet.jpg

Ooh yeah, zo blij dat VWT hiermee komt. Heb afgelopen jaren enorm genoten van de grote crackling balls en baalde enorm dat ze eruit gingen. Heel gaaf dat ze dit op de markt brengen, ziet er top uit.

benieuwd naar de prijs, wel leuk om keer mee te pakken. gezien de afstand die de afsteker al weg is is dit een hele flinke wolk crackling :thumbup:

Hier ben ik blij mee. Ik baalde dat de grote cracklingballen eruit gingen en nu zie ik een mooie vervanger.

Zoo hé, heel gaaf deze! Grote wolk komt er vanaf zeg zo op de video! Lekker om beetje klein spul te stoken en dan deze even tussendoor neer te zetten!:D

Edit: iemand toevallig een idee wat een pakje gaat kosten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoo hé, heel gaaf deze! Grote wolk komt er vanaf zeg zo op de video! Lekker om beetje klein spul te stoken en dan deze even tussendoor neer te zetten!:D

Edit: iemand toevallig een idee wat een pakje gaat kosten?

Jazeker, de Wreckling Shot heeft een internetprijs van €4,99 per pakje van 4. Prijs ligt dus wel iets hoger dan de Big Balls/Wreckling Balls in het verleden, maar als ik kijk naar de uitwerking in het filmpje lijkt mij dit een mooie prijs.

Jazeker, de Wreckling Shot heeft een internetprijs van €4,99 per pakje van 4. Prijs ligt dus wel iets hoger dan de Big Balls/Wreckling Balls in het verleden, maar als ik kijk naar de uitwerking in het filmpje lijkt mij dit een mooie prijs.

Dat is zeker goed te doen! De uitwerking ziet er erg goed uit, dus dan is het een goede prijs!

Dit is echt heel erg gaaf en super creatief bedacht :) De prijs is echt nog heel erg netjes hoor! Wat komt VuurwerkTotaal met allemaal leuk klein vuurwerk dit jaar :D

Heb er geen verstand van, maar vraag me alleen of zo een grote wolk wel mag. Die xl crackling bal is ook om een reden eruit?

Heb er geen verstand van, maar vraag me alleen of zo een grote wolk wel mag. Die xl crackling bal is ook om een reden eruit?

Die Big Balls/Wreckling Balls vielen onder crackling granules (15 gram NEM) in cat F2. Deze categorie is niet in het RACT opgenomen en zodoende mochten deze artikelen niet verkocht worden.

In NL vallen crackling ballen onder de categorie knetter pellets/crackling granules en die is in het RACT terug te vinden als Cat 1, met max 3 gram per crackling bal. 3 gram is in NL op het gebied van de traditionele crackling balls dus het hoogst haalbare.

Echter heeft een andere leverancier de afgelopen jaren laten zien, een vergelijkbaar effect te kunnen produceren in een tube als zijnde F2 fontein. Ik heb het hier over de Funke Geysir Kal. C. Dit zijn F2 'fonteinen' met 29 gram NEM per stuk. Felle bengalen eindigend in een giga crackling wolk. De crackling finale van de Geysir C komt op film nog intenser, groter en heftiger over dan de Big Balls. Kortom, ik had al de hoop dat een NL importeur creatief genoeg zou zijn om zoiets dergelijks te produceren. Even ervan uitgaande dat het hier ook om fonteinen gaat, want ik heb de Wreckling Shots natuurlijk nog niet in handen gehad. Respect voor de creativiteit van Vuurwerktotaal.

Wat een gaaf product! Mooi om te zien hoe er creatief kan worden omgesprongen binnen de regelgeving. Hebben!:yes:

Back
Bovenaan